ورشکسته نوشته است:
سپاس گذارم دوست من
خب من هم همین کار رو کردم اول ابی رو زدم که سر فیش شد و منفی ته فیش و بعد قرمز رو زدم که وسطی شد و. منفی ته فیش بعد ابی رو به منفی متصل کردم و قرمز رو به منفی دیگر ولی الان که مثلا ابی رو میزنم به امپر متر و سره دیگه امپرمتر رو میزنم به فیش در تمام قسمتهاش عقربه تکون میخوره
سلام
شما نبايد اين سيم ها رو بهم وصل كني
مثلا ابي كه شده سر فيش بايد اونو وصل كني به خود انتن همون ميله برنجي
منفي رو هم بايد وصل كني به ميله مسي
اين ميله برنجي با لوله مسي نبايد اتصالي داشته باشند همون لاستيك يا هرچي ديگه كه ما استفاده ميكنم براي همين منظوز هست
قرمز رو هم بايد همين كار رو بكنيد
فقط تو پريز برق رو ديديد كه دو تا صفحه كه حالت فنري هم دارند كه دوشاخ راحت ميره تو پريز و برمي گرده
ته ميله برنجي هم بايد اين طور باشه كه ميله برنجي راحت بتونه گردش كنه و سيم ابي به اين دو تا صفخه فنري وصل ميشن
بازم ميگم ميله برنجي با همين صفحه ها ارتباط داره و نبايد با لوله مسي ارتباط داشته باشه
بعدم همين لوله رو داخل يه تيكه لاستك ديگه مثل دسته فرمون موتور قرار بده كه با دست هم تماس نداشته باشه
با تشكر