zinteredi نوشته است:
محمود جان ميشه بيزحمت عكس پشت فيبر باكس سفيد رو بزارين تا آقا مهدي بررسيش كنه
فكر كنم فيبره دست آقا روشيكه
به همين خاطر غيبشون زد

واماجناب محمودخان ازاینکه قراربرارسال پستی اون بردشدوشماهم به این نتیجه رسیدیدکه ارسال نکنیدبس
یارخوشحالم چون بی اعتمادی ازنظرمن قویترین سمه وتواین مسیرهردستاوردی مزه غذای گندیده رومیده نکنه جنابعالی ازمن توقع داشتی که برای تحویل بردخرابتون ب
یام جلوی خونتون وازشماتحویل بگیرم ؟نمی دونم شاید روش من برای شماعجیب باشه وشمابرداشتت ازخودت ودیگران متفاوت باشه وا...من تاحالاهرامانتی روبه همین روش تحویل گرفتم ومشکلی هم بوجودنیومده البته یک چیزی روبایداعتراف کنم واون هم اینه که اگه اینMDL بابوق وکرنادهن به دهن شداستارتش ازخودشمابودکه یک فلز
یاب که دربعضی ازفاکتورهاش خوبه رو
افسانه ای قلمدادکردی شایدبه همین دلیل برداشتت این بوده که بردخرابشم
افسانه ایه وارزش مادی ز
یادی داره
بازهم لازم میدونم ازدوست خوبمون جناب مهدی عزیزکه باتمام مشکلات جسمیشون درمباحث شرکت میکنن صمیمانه تشکرکنم امیدوارم که به لطف خداوندوائمه اطهارهرچه زودترسلامتیشونوبدست ب
یارند.
انشاءا...