انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : جمعه 9 فروردین1403 - 12:19am



پاسخ به موضوع  [ 61 پست ]  برو به صفحه 1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7  بعدی
 نتیجه گیری و نقد تاپیک ای کاش ... 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آذر1394 - 6:50am
پست: 204
پاسخ با نقل قول
دوستان و سروران گرامی احتمالا همگی کاربران این سایت یکی دو تا تاپیک با عنوان ای کاش رو در این انجمن دیدید و خواسته و ناخواسته حداقل یکبار بهش سر زدید.



در این بخش قصد بررسی و نقد تئوری و عملی این فرم تاپیکها بصورت عمومی و اون تاپیک خاص بصورت اختصاصی رو داریم .

شایان ذکر است حق هر گونه نقد ...رد .... اثبات یا توضیح موارد مورد بحث در این قسمت برای تمامی اشخاص درگیر موضوع و دست اندکاران محفوظ است فقط به یک شرط.

شرط مذکور " مستند بودن صحبت و ارایه منبع چه بصورت تئوریک و چه بصورت عملی " میباشد.
لطفا از ذکر خاطرات و زدن به جاده خاکی جدا خودداری کنید.
خواهشمند است اگر صحبتی دارید و این یک قلم پیش نیاز ساده رو همراه ندارید ولو اینکه حرفتون از نظر ارزش وحی منزل باشه تا سندش رو در اختیار ندارید اینجا درجش نکنید که بعد خدایی نکرده ناراحت نشید.


پیش زمینه تاپیک :

در تاپیک مذکور عده ای با تشبث به نظر جمع و ابراز دلسوزی و دنبال کردن منافع عمومی از طریق یک مغلطه اثبات شده بسیار قدیمی که حتی نمودهاش رو در انتخاب کردن عنوان تاپیک میشه دید به این صورت مقدمه چینی میکنن که با دیدن روند جاری در مورد دستگاههای اصطلاحا ردیاب یا فلزیاب یا هر مدل یاب دیگه دچار تاسف شدید شدیم و حالمون دگرگون شد و تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از ادامه سوء استفاده های موجود در خزانه اسرار مگو رو باز کنیم و راهکار مجانی به عموم ارایه کنیم .

این فرم مقدمه چینی معمولا جایی اتفاق میفته که فرد میخواد به جمعی که نمیشناسن اش اثبات کنه من هم یکی از شما هستم و من رو از خودتون و سینه سوخته ها بدونید .... فقط من یه مقدار از شما بیشتر اطلاعات خاص دارم.
فرمول کلی اینکار به این شکله که اول به یه وضعیت ناهنجار جاری که میتونه هر چیزی از آداب و رسوم و سنت اشتباه تا نوع تقسیم منابع و مناصب تا فرم عرضه کالا و خدمات تجاری باشه حمله میکنیم و زیر سوال میبریمش .

چون این حمله پشتوانه عمومی داره و خیلیها تجربه اش کردن جماعت قبولش میکنن .
مرحله دوم کار اینه که عده ای از همون جمع میان در تایید این حمله نقل خاطرات و درد دل و غیره میکنن و به این صورت پس زمینه ذهنی برای پذیرش عمومی محکم تر میشه.
فاز دوم کار اینه که همون جماعت ناراضی از شما راهکار میخوان .
ارایه راهکار نیازمند به اینه که یه چیزی که قابل اجرا باشه رو مجبورید به جمع ارایه بدید .
* معمولا در این مرحله معلوم میشه داستان معرکه گیری بوده یا نه طرف حرفی واقعا برای گفتن داشته ...
بررسی صحت و سقمش چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید در صلاحیت عموم نیست.
اشخاصی توانایی بررسی صحت و سقم این موضوع رو دارن که در این زمینه چه از نظر تئوریک و چه از نظر تجربی سابقه کافی دارن که در حد یک جامعه آماری بزرگ بخوایم بررسی کنیم نهایتا به عدد 1 تا فوقش 2 % میرسیم .
مثلا در مورد مدارات مختلف موضوع بحث این انجمن که فلزیاب های مبتنی بر قوانین فیزیک و اجراهای الکترونیکی باشه با حفظ احترام به تمامی اساتید از هر 100 نفر 5 نفر نیستن که فرق یک منبع تغذیه سوییچینگ فلای بک رو با دستگاه فلزیاب با یه فانکشن ژنراتور ساده متوجه بشن و بتونن در این زمینه حتی تحلیل اولیه ارائه بدن.

بعد از ارایه طرح اولیه که سرجمع یک طرح اجرایی صرفنظر از نوع و مدلش کلا باندازه یکی دوتا فایل زیپ کمتر از 1 مگابایتی اسناد از شماتیک تا pcb تا فایلهای برنامه میکرو و راهنمای ساخت و غیره با کل اصلاحیه های بعدی نداره کل توضیحات احتمالی اون تاپیک محدود میشه به یکی دو صفحه راهنمایی ساخت عمومی و بعدش دیگه همه اش تکرار توضیحات اولیه برای آدمای مختلف و رفع عیبهای احتمالیشون حین اجراست.

در این مرحله روی کاغذ و تئوریک معلوم میشه طرح ارایه شده میتونه کاربردی و قابل بحث باشه یا نه از پایه اشتباه بوده و حتی روی برد آزمایشی ارزش یکبار اجرا رو نداره چون نتایجش از قبل معلومه
باز مجبورم تاکید کنم درک این داستان در حیطه شناخت عموم نیست ....
عموم چون شناخت برای این نوع تحلیلها رو ندارن به یه بخشی از این نتایج بعد از ساخت عملی اون سیستم و رفع عیوب احتمالیش بصورت فیزیکی و تست واقعی شاید یکی دو ماه بعد برسن.

در هر حال موقع ارایه مستندات از دید افراد وارد به بحث نه تنها معلوم میشه مدار بر چه مبنایی قراره کار کنه و اصولش چیه که میتونن بگن طرح مبتنی بر کدوم طرحهای مشابه ارایه شده ... اگر تغییراتی داشته شامل کدوم بخشها میشه ...اگر ابداعی بوده در چه حدی هست و ...

مدار الکترونیکی اش با طرز کارش تطبیق داره یا نه ...
محدودیتهاش چیه ...مزایاش چیه .... حد پایین و بالای کارکرد تئوریکش چقدره و ....

در تاپیکهای مورد اشاره عینا همین روندها با کمی پایین و بالا طی شده .
اهل فن هم بعد از ارایه اسناد اولیه نظرشون رو بصورت کاملا واضح و صریح اعلام کردن .

بخش جالب اینه مدعی طرح همون روشهایی که اول کار بهشون حمله کرده و معارضشون بوده البته چند پله ضعیفترش رو بعنوان راه حل ارایه داده .
فرقش اینه صاحبان طرح اصلی که کار نمیکرد ادعایی نداشتن .
دوستمون اومده طرح اصلی رو خرابتر کرده که باز طبعا کار نمیکنه برای همون سیستم کلی ادعا و توضیح بی اساس فیزیکی هم ساخته !
به امید اینکه ایندفعه قراره کلمات من در آوردی معجزه کنن.

از اینجا به بعد روندی که در این تاپیکها شکل گرفت قضیه نفی و انکار نقدهای فنی و منطقی و علمی بود که به سیستم وارد شد.
حین این مباحث مدعیان طرح برای توجیه خودشون در نظر جمع مجبور شدن هر سری بجای پرداختن به مدار و قابلیتهاش یک پله ادعاهای شخصی رو بالاتر ببرن و تا این تاریخ سطح ادعاها اونقدر بالا رفته که طراح سیستم از یک شخصیت عامی تا حد یک فیزیکدان و مدرس دانشگاهیه خودش رو بالا برده و هنوز جوابگو نیست .
یعنی شخصیت علمی بزرگتری برای ادعا نمیشناسیم که بخوا باز بالاتر ببره

وقتی شما ادعایی نداری مجبور به اثبات چیزی هم نیستی.
میگی من نوعی یه چیزی رو یه جایی دیدم یا خودم تجربی یا حالا عامی با شناخت خودم رفتم ساختم فکر میکنم خوب کار میکنه راجع به طرز کارش هم هیچ نظری ندارم فکر میکنید ایراد داره ...کلا کار نمیکنه یا قابل اصلاحه خودتون میدونید.


ولی وقتی ادعا کنید که طرح من مال منه اصول و شیرازه فیزیکی و فنی داره و مطابق موارد اثبات شده فیزیکی جدید و قدیم کار میکنه مجبور میشید برای ادعاتون منبع معتبر ارایه کنید .
و این همون بخش کاره که بانیان اون تاپیک علیرغم گذشت ماهها از ارایه طرح و علیرغم درخواست اکثر اونایی که در این زمینه شناخت دارن در اثباتش گیر کردن و کماکان روی همین نقطه نقدهای بعد از ارایه طرح اولیه موندن که موندن .

چون قضیه در حیطه هیچ منبع معتبر و اثبات شده ای نمیگنجید مقادیری تعریف دلخواه من در آوردی ارایه دادن و از اون موقع تا الان روی نقطه صفر اثبات این ادعاها گیر کردن .
اثبات عملی و تجربی هم برای ادعاشون نداشتن که فرضا بگن از نظر علمی و فیزیکی توضیحی نداریم بصورت تجربی این مستنداتی هست که دستمونه .
اثبات تجربی نداشتن خودشون وارد فاز تئوریک و ادعای فیزیک جدید شدن.

نظر به اینکه بانیان تاپیک علیرغم ادعاهای آنچنانی با الفبای فیزیک آشنایی نداشتن ( حالا ادعای خودشون هر چی میخواد باشه کار ما اینجا اثبات غلط بودن ادعای مردم نیست کار ما اینجا درخواست ارایه منبع معتبر برای ادعاهاست.... اگر کشف جدیده چند تا منبع معتبر علمی باید تاییدش کنن یا حداقل اصول تعاریفش قابل قبول باشه ....
وقتی نتونستن ارایه بدن قضیه کان لم یکن هست .
چیزی که قابل اثبات نیست خودبخود وجود نداره .
ولو اینکه یه جمع کثیری بهر دلیل بهش اعتقاد داشته باشن ) حین ارایه توضیحات مثلا فیزیکی هر ترمی رو که تعریف کردن بیشتر بحث با اهل فن بالا گرفت چون ناخواسته وارد مباحث و تعاریفی شدن که در ردشون هزاران منبع معتبر موجوده .
و دارن به زبون بی زبونی میگن من تعاریف فیزیکی سنتی رو هم نمیشناسم .

از حدود اون 250 صفحه پست عریض و طویل بخوایم چکیده بیرون بکشیم 5 تا پست مربوط به خود طرح و طرز ساخت و اصول کارشه .
بقیه اش تکرار اثباتهای مثلا علمی از طرف مدعیان سیستمه که سر جمع مفیدشون دو تا پست نیست .

باقیمونده دیگه یا تکرار این دو تا پسته یا توضیح و استدلال و ارایه منبع از طرف منتقدین در رد ادعاها بوده البته منهای برخی نظرات جسته گریخته عموم که خواستن چیزی رو که مدعی با توضیح و ادعای تدریس فیزیک نتونسته اثبات کنه که برعکس بقیه فیزیک جامع هم زده خراب کرده عوام خواستن با چند خط ذکر خاطرات به خیال خودشون همینجوری رفاقتی حلش کنن.

مدعیان طرح وارد مباحث جسته گریخته ای که اینور و اونور یه چیزی ازش شنیدن ( از نیمه عمر رادیو اکتیو که رادیو اکتیوش رو بر میداریم میکنیم فلز..... تا تشدید مغناطیسی که اسمش رو میگذاریم تشدید میدان ... تا نظریه های بی اساس ریاضی مثل امواج اسکالر بگیرید و بیاید تا ادعای نوسان اتمی فلزات بعد از دوره مشخص زمانی و مکانی تا تکنیکهای شناخته شده و عمومی الکترونیک که ایشون اسما نمیشناسه بعد میخواد مدار مشتق گیر رو بجای میکسر استفاده کنه)


چون شناخت پایه از این مباحث در فیزیک مدون نداشتن در جریان هم نبودن از ادعا و نظریه هایی که حداقل نزدیک بهشون چند دهه است در فیزیک شناسایی و تعریف شده مثل اینا استفاده کنن.

quadra pole resonance ( nqr) spectrometry اتمی که قبل جنگ دوم جهانی شناسایی شده بود و امروز مبتنی بر این خاصیت دستگاههای تست و شناسایی شیمیایی مواد از طریق ارتعاش اتمی ساخته شده ( خیلی شرکتها چند دهه است دارن برای دستگاههای فلزیاب و مواد منفجره با دقت بالای نظامی از این اصل فیزیکی استفاده میکنن الان دیگه تجاری شده)

خاصیت nucleic magnetic resonance یا nmr که تشدید مغناطیسی اتمی باشه و در خیلی دستگاهها نمودش هست ( از دستگاههای mri پزشکی تا کامپیوترهای کوآنتومی تا همین سنسورهای مگنتومتر مبتنی بر این اصل کار میکنن )


و خیلی تعاریف فیزیکی نزدیک به اسپین اتمی که وجود داشتن و طرف مربوطه با ادعای تدریس فیزیک ازشون خبر نداشته .

*بقیه تعاریف و اصطلاحات مرتبط رو کنار میگذاریم چون تا الان که دوستمون برای اختراع قواعد فیزیکی بخاطر عدم شناخت مجبور میشد به نیمه عمر رادیو اکتیو و ارتعاش اتمی و این موارد استناد کنه .
الان که چهارتا عامل و پدیده مرتبط و مستند فیزیکی رو اسمی یاد بگیره خدا به داد عاقبت اون تاپیک و ادعاهای بعدی ایشون برسه که چه خواهد گفت !

* جهت اطلاع اون دوستانی که عبارت کلیشه ای علم که کامل نیست و همه چیز رو کشف نکرده رو میخوان در هر مورد و موضوعی استفاده کنن و با این عبارت هر ادعای بی اساس و دستگاهی رو توضیح عملکرد بدن و به خیال خودشون قضیه رو توجه کنن
دوست عزیز علم حدود 4 % پدیده های موجود در کائنات رو کشف کرده
با همین 4% کشف شده کل دنیا و زندگی انسان رو زیر و رو کرد ( کما اینکه دور تا دورتون رو بگردید هیچ چیزی در زندگی روزمره اتون پیدا نمیکنید که مبتتی بر این 4 % کشفیات ساخته و پرداخته و توضیح داده نشده باشه.
از لباسی که میپوشید تا برقی که 1 ساعت نبودش زندگیتون رو مختل میکنه تا ماهواره هایی که هر روزتون بهشون وابسته است تا همین اینترنتی که به کمکش تبادل اطلاعات دارید و بعضیا میخوان ماوراالطبیعه رو به کمک ابزارهای طبیعی و علمی اثبات کنن و با ابزارهای علمی در رد علم نظریه اثبات کنن ! )

اون 96 درصد کشف نشده از اساس در حیطه برخورد روزمره و درک و من و شمای نوعی در کل عمرمون نیست که شما بخوای فکر کنی چون علم میگه بخشهای زیادی از کائنات رو کشف نکردم منظورش این جعبه و آنتن و آمپلی فایر زیر دست شماست.

80 درصد این 96 درصد کشف نشده اساسا ماده تاریکه ... بخش بزرگ دیگه اش انرژی تاریکه ...که فقط تعریف خالیشون برای عموم تقریبا جزو محالات محسوب میشه استفاده از این ماده و انرژی برای ساخت ابزار فیزیکی ملموس که شما بتونی ببینی یا درک عملکرد داشته باشی که بماند .

بخش دیگه اش فیزیک ابر کیهانی در حد ابعاد کهکشانهاست که مثلا علم در توضیح قوانین حاکم بر سیاه چاله های مرکزی کهکشانها و گرانش عظیمشون که حتی به نور اجازه فرار از میدان گرانشی رو نمیدن مونده.

باقی مونده اون 96 درصد مربوط به فیزیک ذرات بنیادی میشه که دنبال اجزای سازنده زیراتمی مثل گراویتون...انواع بوزون ...کوارک ...نوترینو و .... است
اون بخش هم شبیه به پدیده های ابر کهکشانی در محدوده دید و شناخت و برخورد روزمره شما هیچوقت قرار نیست باشه که شما بخوای روزهات رو با این توجیهات سپری کنی.

کل دنیایی که عموم اطرافشون میبینن و باهاش برخورد دارن و هست و نیست و زندگی روزمره اشون بهش وابسته است در حیطه همون 4% شناخته شده است که شخصی خیلی زرنگ باشه و خیلی تحصیل کرده باشه میتونه بگه از قوانین موجود 0.5 درصد اش خبر دارم.

این ابزارهایی که دور و برتون میبینید از قدیمی ترین تا جدیدترینهاش مبتنی بر پدیده هایی کار میکنن که خیلی دیر کشف شده باشن 60 سال پیش کشف شده بودن !
یعنی قبل از تولد خیلیهاتون آینده نسل بعد ترسیم شده بوده.
امروز ابزاری که بعنوان آخرین تکنولوژی میبینید فلان شرکت معروف با بخش تحقیق و توسعه عریض و طویلش بیرون داده منظورش اینه از قوانینی که علم 60 سال پیش کشف و تعریف کرده امروز تونستن عملا استفاده کنن.

چیزی امروز کشف بشه زودتر از 50 سال آینده قابل اجرا در حد استفاده عمومی نخواهد بود.

این توضیحات رو دادم که در جریان برد و حیطه عملکرد علم باشید هر کسی از راه رسید با یه سری ادعای بی اساس سر کارتون نگذاره.
طرف مدعی میشه بابت یه شماتیک مجانی که ازتون پول نگرفتم .
کل طرحهای موجود در این انجمن و چند صد برابرش در اینترنت مجانیه کسی پولی بابت طرح از شما نمیگیره که حالا طرف جدید فکر میکنه کار ابداعی عرضه کرده.
بزرگترین چیزی که مجانی نیست وقت و زمانه ....
هزینه اش علم و تجربه ایه که باید از این ساختنها کسب کنید که اگر کسب نکردید همه اش ضرره ولو اون دستگاه واقعا کار کنه. که شکر خدا یدونه اشون کار نکردن.

در هر حال خروجی اون تاپیک با اون همه سر و صدا و وقتی که از عموم گرفت در همون مرحله که گفتم متوقف شد و از تجمیع کل اون ادعاها تا این لحظه اندازه یه سر سوزن کار عملی که مثلا 1000 تومن مشکل از کسی رفع کرده باشه یا چیزی به کسی یاد داده باشه یا اندازه یک نصف روز انجمن رو جلو برده باشه بیرون نیومد که نیومد
* به اعتقاد من هیچوقت هم نخواهد اومد.
هر زمان با چرتکه کسی تونست ویندوز اجرا کنه با آمپلی فایر صوتی هم میتونه فلز پیدا کنه.

برخی از دوستان ساده دل به مقدمه نوشته شده در اون تاپیک و مشابهاتش نگاه میکردن فکر میکردن اگر به بانیان اون داستان فرصت داده بشه و ازشون ایراد نگیرن قراره بعد عمری اون دستگاه ردیاب تخیلی که در ذهن خیلیا هست بالاخره عملی بشه
( خیلی از اینایی که سودای زیر خاکی در سر دارن نه اهل مطالعه هستن نه اهل کار عملی و نه تحقیق.
دنبال ثروت بادآورده یک شبه هستن یعنی این حد کمال ذهنی طرفه
در ذهنشون یه دستگاه ردیابی هست که میاری هر جای دنیا خواستی میگذاری یه دور نگاه میکنه تا شعاع فلان کیلومتری هر چی زیر و روی زمین هست رو نشون میده .

اول کار با صرف چند ساعت وقت و چند هزار تومن هزینه این دستگاه تخیلی ساخته میشه.
بعدم یک شب مهتابی میری 1 ساعت کلنگ میزنی و از فردا شما میلیاردری.

اگه خیلی به خودشون زحمت بدن میان چند تا انجمن فلزیاب رو زیر و رو میکنن چون نمیدونن چی به چیه توضیحات هر دستگاهی که بیشتر به پیش زمینه تخیلی اشون نزدیکه رو میخونن بعد چند تاش رو با دردسر های خاص آماتورها میسازن وقتی که عملا به هیچ نتیجه ای نرسیدن و یه چیزایی براشون اثبات شد بجای اصلاح خودشون و طرز فکرشون میان تخیلات رو یه پله بالاتر میبرن که این دستگاه تخیلی حتما وجو داره چرا چون من اینجوری اعتقاد دارم .
ولی یه جای دنیا دست یه گروه یا یه شرکت یا یه شخصیه که تا حالا رو نکرده .
یا قیمتش خیلی بالاست یا جزو اسرار مگو بوده .....
از اون به بعد هر کسی از گرد راه رسید و ادعاهایی نزدیک به تخیلات این دوستان داشت فکر میکنن منجی بالاخره رسید )

این قشر دوستان یه چند ماهی منتظر بانیان این تاپیک شدن و بدون شناخت اصول اومدن جسته گریخته از افراد مطلع هم ایراد گرفتن که چرا نمیگذاری ما به تحقق تخیلاتمون اینجا برسیم .

فکر کنم گذشت اینهمه زمان و اینهمه فرصت برای اثبات کارکرد و ادعای حضرات کافی بوده تا اگر چیزی قراره راه بیفته تا حالا باید راه میفتاد.

اگر اتفاق خاصی نیفتاده با فلسفه بافی و بازی با کلمات و حمله به این و اون قرار نیست اتفاقی بیفته و چیزی که کار نمیکرده یهو یک شبه به کار بیفته.

قوانین و قواعد حاکم بر این دنیا نه کاری با تخیلات ذهنی شما داره ....
نه کاری به اینکه چقدر بدهکارید .....
نه کاری با توجیهاتی که میخواید بسازید.

یا سیستم اتون پشتوانه واقعی داره که هر چند بار و هر جای دنیا تستش کنید جواب میده .
یا نداره که 2 میلیارد نفر معتقد سفت و سخت جور کنید و چند هزار جلد کتاب در اثبات اعتقادتون بنویسید و قانون وضع کنید و بقیه این داستانها که در تاریخ بشر نمونه هاش فراوونه جواب نمیده که نمیده .


برای انسان غار نشین زیاد محل اعراب نبود که بخاطر وسعت ندانسته هاش و عدم توضیح همه چیز معتقد به تخیلات و عقاید شخصی بشه.
میخواست غیر از این مدل هم فکر کنه راه حلی جلوش نبود.

برای انسان قرن 21 که در اوج پیشرفت تاریخ بشریت بدنیا اومده و اگه کل عمرش رو صرف کنه زرنگ باشه یه چیزایی از همینایی تا حالا کشف شده رو فقط بتونه درک کنه خیلی افت داره که بخواد شبیه به اجداد غار نشینش مطابق تخیلات و خرافات و توجیهای بی اساس اعتقادات بچینه و دنیا رو بخواد تفسیر کنه یا هر چیزی نمیدونه رو بجای تحقیق با ادعای همه چیز که کشف نشده نتیجتا من یکی توجیه شدم رفع و رجوع کنه.


از چکیده علم قرنها تمدن بشری استفاده مجانی میکنید ولی حاضر نیستید حتی زحمت بکشید در مورد موضوعی که ازش اطلاع ندارید ده دقیقه وقت بگذارید یه تحقیق سطحی بکنید .

اجداد ما برای فهم یه چیز ساده ( فرض کن در حد تاثیر فلان گیاه بر فلان بیماری ) مجبور بودن زندگی رو تعطیل کنن چند ماه و بعضا چند سال در کوه و بیابون با دزد و راه زن و بیماری و هزار مصیبت دست و پنجه نرم کنن که مثلا از خراسان بیان کتابخونه دمشق ببینن فلان دانشمند سه قرن پیش در فلان کتابش دو خط اشاره به اون موضوع داشته یا نه.
اونم باز تعیین صحت و سقمش تقریبا جزو محالات میشد که فرد بتونه بره همه چیز رو با جامعه علمی پراکنده جهانی که نمیشناسه مطرح کنه ببینه نظر بقیه چیه.


امروز این فرم تحقیقات از دم کردن یه فنجان چای کمتر وقت و هزینه میبره دسترسی به آخرین یافته های معتربرترین مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا از هر نقطه ای کار چند تا کلیک و دونستن یدونه زبان بین المللیه .
بعد فلان دوستمون برای توجیه فلان دستگاه ادعایی میاد قوانین گرانش رو چون توی کل عمرش وقت نگذاشته یکبار مطالعه کنه زیر سوال میبره که اثبات کنه اونایی که من نمیدونم و نمیتونم توضیح بدم شامل اونایی که بقیه دنیا هم میدونن میشه .

همین اینترنتی که دارید مجانی ازش استفاده میکنید رو پروژه علمی تحقیقات ذرات بنیادی اول برای ارتباط دانشمندان درگیر در موضوع که اقصی نقاط دنیا بودن ساخت بعد عمومی و مجانی در اختیار همه گذاشتن که علم کل دنیا باهاش پیشرفت کنه.
ابداع کنندگان و گردانندگانش اگر به این نتیجه برسن داره بستری برای پخش ادعاهای بی اساس و تخیلات میشه احتمالا بخش عمومیشرو یه روزی تعطیل میکنن یا اونقدر بشریت به انحطاط میره که خوبخود این سیستمها از هم میپاشن.

این ابزارها و تکنولوژی و خدماتی که استفاده میکنید رو آدمای علمی و فنی سر پا نگه داشتن .
قرار بشه اکثریت یه سری آدم تخیلی و خرافاتی باشن که مبتنی بر ادعا خودشون رو فیزیکدان جا بزنن خودبخود یک نسل دیگه بر میگردیم به چند صد سال قبل .

پیش ذهنیت ما اینه کسی که از ابزارهای مدرن برای تحقیقات استفاده میکنه که این قراردادهای اولیه و اصول کار رو قبول داره.

ابزار اثبات توهمات و خیالات در دنیای دیجیتال نیست.
بهتره اون موارد و ادعاها رو نزد کف بین و جن گیر و رمال و خروس 40 روز نور ندیده و بچه 12 ساله فلان و بهمان پیگیری و اثبات کنید .


هر کدوم از دوستان نقدی داره لطف کنه با ارایه ماخذ و منبع صحبت و ادعاش رو مطرح کنه در غیر اینصورت از پاسخ گویی واقعا معذوریم.

اگر موقع راه انداختن این ادعاها و ای کاش ای کاش گفتن عموم یکم منطقی و با اطلاعات پایه برخورد میکردن امثال بانیان اون تاپیک چند ماه ملت رو بوسیله بازی با کلمات سرکار نمیگذاشتن.
یه چند روز بعد یا خودشون رو اصلاح میکردن یا فعالیت این فرمی رو تعطیلش میکردن بره پی کارش ....

هزینه این ندونستن رو اون 2 درصد که نمیدن همین 98 درصدی میدن که چند ساله با این ادعاها سرکار رفتن

این تاپیک به فرم جدا زده شد که مدعیان اون تاپیک و یه عده ناآگاهی که دورشون رو گرفتن بعدا پیرهن عثمان دست نگیرن داشتیم کارمون رو میکردیم نگذاشتن و بجای اینکه جواب مشکلات سیستم اشون رو بدن تقصیرها رو بندازن گردن بقیه که واقعیتها رو گفتن.

اگر 1 در میلیارد کسی تونست از کل اون تاپیک یک نتیجه بگیره و چیزی رو راه بندازه بیاد اینجا با عکس و فیلم و توضیح اثبات کنه هر چی گفتیم بی اساسه.
ازش عذر خواهی هم میکنیم.

تا اون تاریخ دوست ناوارد من که دنبال رویاهات در اینترنت میگردی تنها نتیجه ای که از ای کاش و ای کاشها میتونی بگیری همین چند خطیه که اینجا گفته شد.
به روزی میگی ای کاش چنین ادعاهایی نبود و من نوعی بجای رویا پردازی ای کاش وقتم رو صرف کارها و تخیلات مفیدتر میکردم.


دوشنبه 11 بهمن1394 - 3:08am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 24 تیر1392 - 12:52am
پست: 2433
پاسخ با نقل قول
با سلام امیر اقای سینه سوخته چقدر میخوای درد ودل کنی بعله حرفهات منطقی اما خودت هم یک راه کار نداری ارائه بدی پس فایدش چیه شیوه حمله کردن هم برحلاف شمااصلا جواب نمیده چون دوستان اینقدر با شعور هستن که خودشون تصمیم بگیرن که چه کسی چه ادعای داره.شما که تحلیلگر مسائل گذشته هستی برای ما بگو انتن به چه صورت کار میکنه واصلا یون وجود داره من کاری به مدار اقا رستم ندارن که دوستان ساختن اما نظریات گفته بشه بهتره یا گفته نشه چر ادوست دارین این بحثها رو در نتفه خفه کنین از این کار چی گیرتون میاد اگه دنبال ثابت شده ایی من که خیلی محترمانه ازتون خواستم تا با چشماتون ببینید کجا حمله کردم که من رو مثال میزنین من از این ناراحت شدم که شما فکر میکنی الکترونیک با فیزیک قابل اثباته. همیشه کسی ریسک میکنه که اطلاعات کمتری هم داره برای همین بیشتر موفق هست تا اونی که میدونه این شیوه جواب نمیده وازش به راحتی میگذره.این چند خط هم به حساب داستان نذار چون یک تایپیک رمان تحویل ما دادی.من و دوستان هم از شمای سینه سوخته جواب میخوایم که چـــــــــــــــــــــــــــــــــرا انتن حرکت میکنه وعلتش چیه چرا غیر فلز رو به فلز ترجیح میده خواهش میکنم طفره نرین تابه اصطلاح بهتون حمله نشه اگه هدفتون علمی وتثبیتش هست پس منطقی رفتار کنید وبا دلیل نه اینکه نفی میکنین وجوابی هم براش ندارین مگه میشه همچین چیزی



گر داخل خانه‌ات نشستی مردی/ در بر دگران اگر ببستی مردی
مردی نبود سفر در این وضع خراب/ شاخ کرونا اگر شکستی مردی


دوشنبه 12 بهمن1394 - 1:13pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آذر1394 - 6:50am
پست: 204
پاسخ با نقل قول
بهرام نوشته است:
با سلام امیر اقای سینه سوخته چقدر میخوای درد ودل کنی بعله حرفهات منطقی اما خودت هم یک راه کار نداری ارائه بدی پس فایدش چیه شیوه حمله کردن هم برحلاف شمااصلا جواب نمیده چون دوستان اینقدر با شعور هستن که خودشون تصمیم بگیرن که چه کسی چه ادعای داره.شما که تحلیلگر مسائل گذشته هستی برای ما بگو انتن به چه صورت کار میکنه واصلا یون وجود داره من کاری به مدار اقا رستم ندارن که دوستان ساختن اما نظریات گفته بشه بهتره یا گفته نشه چر ادوست دارین این بحثها رو در نتفه خفه کنین از این کار چی گیرتون میاد اگه دنبال ثابت شده ایی من که خیلی محترمانه ازتون خواستم تا با چشماتون ببینید کجا حمله کردم که من رو مثال میزنین من از این ناراحت شدم که شما فکر میکنی الکترونیک با فیزیک قابل اثباته. همیشه کسی ریسک میکنه که اطلاعات کمتری هم داره برای همین بیشتر موفق هست تا اونی که میدونه این شیوه جواب نمیده وازش به راحتی میگذره.این چند خط هم به حساب داستان نذار چون یک تایپیک رمان تحویل ما دادی.من و دوستان هم از شمای سینه سوخته جواب میخوایم که چـــــــــــــــــــــــــــــــــرا انتن حرکت میکنه وعلتش چیه چرا غیر فلز رو به فلز ترجیح میده خواهش میکنم طفره نرین تابه اصطلاح بهتون حمله نشه اگه هدفتون علمی وتثبیتش هست پس منطقی رفتار کنید وبا دلیل نه اینکه نفی میکنین وجوابی هم براش ندارین مگه میشه همچین چیزی



دوست گرامی فکر کنم اول تاپیک خیلی واضح و روشن گفتم اگر سند و مدرک برای صحبت دارید تشریف بیارید نظر بدید .
قدمتون هم سر چشم

اگر قراره قصه حسین کرد تعریف کنید و ذکر خاطرات بفرمایید و بجای صحبت معتبر اصول دعانویسی رو یادآوری کنید اون تاپیک ای کاش یا بقیه مشابهاتش هستن ....
تشریف ببرید همونجا ادامه رمانهای علمی تخیلی اتون رو تکمیل کنید
کما اینکه تا حالا زیاد داستان تعریف کردین بقیه اش رو اونجا ادامه بدین .

راجع به این یابهای مد نظر شما فکر کنم اونقدر واضح و به کررات گفته باشم از اساس وجود و کار کرد چنین چیزهایی رو قبول ندارم که لازم نباشه دوباره برم سر خونه اول.

شما ظاهرا با خوندن جملات فارسی مشکل داری.

اگر مشکل نداشتی توضیح عملکردشون رو از من نمیپرسیدی .

کما اینکه در یک تاپیک دیگه من سوال کردم اینایی که ادعا دارن این سیستمها طبق اصول کار میکنه بیان یدونه منبع و دو خط توضیح معتبر براش ارایه کنن جنابعالی اولش اومدی یکسری از همین داستانها تلاوت کردی که بله آقا معتبره دانشمندا دارن روش کار میکنن ... سند و مدرک داره.

بعد از 24 ساعت گشتن تازه متوجه شدی اونی که اومدی راجع بهش داستان سرایی کردی یدونه منبع رسمی نداره یکدفعه از بیخ و بن زدی زیر ادعات که توضیح و منبع نداره ولی کار میکنه .

ادعا کردی خودم دارم و میگم کار میکنه ... یادت هم نبود که دو روز قبلش مدعی شدی 8 ساله دارم آنتن میزنم یدونه پیچ نتونستم پیدا کنم.

ایندفعه در تاپیک قصه های خوب برای بچه های خوب یا همون ای کاش مدعی شدی میام روی کارکردش شرط میبندم فقط جاش رو تعیین کنید خصوصی بهت پیغام دادم حتی جرات نکردی جواب پیغام رو بدی !


شما که نه تئوریک دستت چیزی داری نه عملی ... نه وقتی حرف میزنی در خودت نمیبینی که بخوای پای حرفت وایسی مشخصا این وسط چی میخوای بگی و چی رو ثابت کنی من نمیدونم !!!!

دیگه بزرگ رهروان طریق ردیاب اسکالری احتمالا شما یا یه چیزی شبیه شما باید باشه که حتی جرات نداری پای پیشنهاد خودت بایستی....
ضمن اینکه همون مدار سر کاری هم که نساختی این وسط مشخصا داری راجع به چی دفاعیه میدی من نمیدونم

* دوستان ناشی و ناوارد که در جریان این بخشهای داستان نیستن یکی میاد اونجا ادعا میکنه استاد فیزیکم تخیلات و توهمات میبافه به اسم علم چهارتا هم شبیه شما 10 مرتبه از استاد پرت تر معرکه گرم میکنن که بله حق با استاده .
خواننده ساده و تازه کار فکر میکنه این جماعت دارن راجع به یه چیز حقیقی صحبت میکنن.
در جریان نیستن که این دوستان معرکه گیر حتی جرات ندارن پای پیشنهاد خودشون وایسن.



شما اول برو ببین با خودت چند چندی بعدش همونی رو که چند بار مجبور شدم بهت یادآوری کنم رو قبل از پست زدن چه اینجا چه هرجای دیگه مد نظرت داشته باش

کسی رو مجبور نکردن بیاد به زور و ضرب در مسایلی که ازشون اطلاع نداره پست بزنه بعد که حرف زد شرمنده بقیه بشه و در رودروایسی خودش گیر کنه با قصه سرایی بخواد خودش و نادانسته هاش رو توجیه کنه.

حرف رو تا نزدی بنده توئه
وقتی زدی و از دهن در اومد دیگه تو بنده و اسیر حرف میشی

لطف کن ممبعد تا مطمئن نشدی بحث راجع به چی بوده و شما قراره چی ارائه بدی مطلب ننویس.

ممنون که تا حالا رعایت نکردی ولی ان شاء الله از حالا به بعد رعایت خواهی کرد


دوشنبه 12 بهمن1394 - 1:47pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 24 تیر1392 - 12:52am
پست: 2433
پاسخ با نقل قول
خواهش میکنم اولا که این بنده نبودم که بحث راه انداختم تا الان هم هیچ جای انجمن بحثی راه ننداختم وهر چی بوده علمی بوده حتی اگه اشتباهی هم وجود داشته.دوما من میدونم مطلب به ای کاشیهای عزیز مربوط هست اما تا اینجا که میدونم تو اون تایپیک هم انتن ال رود هست وهمین سوال رو تو اون تایپیک هم مطرح کردین و لینک منبع خواستین پس چه فرقی میکنه اون کسی که جواب بده یا شنونده باشه بنده باشم در ثانی این ما هستیم که باید جواب بدیم وشما که خودتون رو علامه میدونید جوابی هر چند نقض کننده هم در رابطه با موضوع ندارین. بعدشم مگه میشه مداری کار کنه وتوضیح علمی نداشته باشه پس این همه جنس از کجا بیرون میاد نکنه خودجوش هستن بعدشم بعله من تئوری حرفی برای گفتن ندارم چون بیشتر عمل کردم شم اکه سرتو مثل کبک کردی زیر برف مستقیم اومدی تو تایپیک ای کاش خب جاهای دیگه هم یک سری میزدی شاید میدیدی که عملیاتی کردن یعنی چی هر چند کپی برابر اصل باشه بعدشم که شمای که ادعا میکنی هم مرد عملی وتئوری کپی شده از اینترنت حتی یک طرح ساده از شما وجود نداره برای ساخت من از شما خواهش میکنم که مدار پ د رو عملیاتی بفرماین هر چند کپی هست وما شاهد کارکرد صحیح مدار با شرایطی که گفته شده باشیم :D متاسفانه شما میخوای بفهمی راهکاری که ما بهش رسیدیم چی هست اما هر راهی رو توی نت نمیتونی پیدا کنی O:-) مگه اینکه خودت تلاش کرده باشی وچیزهایی دستگیرت شده باشه توی تایپیک 35 هم دوتا فرکانس معرفی کردم بدون اینکه 35 رو داشته باشم وبا اون وجود یک سکه مسی قدیمی کشف کرده بودم و دوستان در جریانن وعکسش هم توی تایپیک موجوده اما بنده که 35 رو نداشتم وهیچ سیستمی هم که قادر به تولید فرکانس اعشار نیست توی نت هم پیدا نمیشه بنده زحمت کشیدم به مخ نازننین فشار وارد کردم وتا 2عدد اعشار رو با مدار انالوگ درست کردم ونتیجه مشخص شد پس فقط حرف زدن وحرف کشیدن کاری رو پیش نمیبره دوست عزیز.چیزی هم که من از شما متوجه شدم کفایت میکنه پس لطف کنید قبل از این که بنده رو به خاطر رفتارهای شما تحریم کنن من رو وارد ماجرای تثبیت کردن علمتون نکنید هر چند غیر مستقیم باشه با تشکر



گر داخل خانه‌ات نشستی مردی/ در بر دگران اگر ببستی مردی
مردی نبود سفر در این وضع خراب/ شاخ کرونا اگر شکستی مردی


دوشنبه 12 بهمن1394 - 1:59pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آذر1394 - 6:50am
پست: 204
پاسخ با نقل قول
دوست عزیز اگر قصه گوییهاتون تموم شد لطف بفرمایید اجازه بدید قبل از اینکه اینجا هم شبیه به اون تاپیک قصه های خوب برای بچه های خوب 300 صفحه بشه ادامه خاطرات طلایی اتون رو به تاپیک بیوگرافی جناب بهرام خان منتقل کنید که من هم وقتم رو صرف کارای مهم تر بکنم.

میزان علم و تجربه جنابعالی نیازی به تبلیغ نداره یه موضوع اثبات شده است که هر چی کمتر همش بزنیم واسه خودت و مشام جمع بهتره

یه نمونه از اظهار فضلهای جدیدت رو قبلا دادم اینم یه نمونه قدیمی تر

viewtopic.php?f=8&t=2182&p=116739
* متاسفانه بر خلاف شما که با لینک و منبع کلا غریبه اید من برای حرفام سند و مدرک دارم
این بالایی یه مورد از صدها مورد بود .
فکر کنم خازن و ال ای دی و مقاومت هم از خوندنش بتونن درس بگیرن آدما که جای خود دارن

امیدوارم ممبعد رعایت کنید که اینجا تبدیل به ویترین و نمایشگاه دسته گلهای نظری و تجربی شما نشه.


دوشنبه 12 بهمن1394 - 2:49pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 24 تیر1392 - 12:52am
پست: 2433
پاسخ با نقل قول
خب هنوز هم همین رو میگم و اونجا هم به اسونی مطلب رو بیان کردم شما ضدش رو به من اثبات کن.شما فکر میکنی بار الیکتریکی که توی یک سیم جمع میشه یک فاز داره.شما به ما بگو چه زمانی یک سیم پیچ خاصیت مغناطیسی میگیره.دوست عزیز کتابهای زمان دبستان هم میتونی پیدا کنی که تعدادی سیم رو دور یک میخ واست کشیدن تا کاملا متوجه بشی چی به چی هست خواهش میکنم فرضیات فیزیکی پیش نکشید که واقعا تاسف باره..در مورد اشیاء کمی متفاوت هست اما اگر خاصیت مغناطیسی مد نظر باشه باید دوقطب با بار غیر هم نام همدیگر جذب ودفع کنن تا این اتفاق بیفته یعنی اگه سیمپیچ مد نظر باشه و ما بخوایم جریان رو از دوسر اون بگیریم باید یک میدان مغناطیسی حوالی سیمپیچ ایجاد کنیم تا بشه دوقطب غیر هم نام ازش گرفت مثبت ومنفی واگه به طریقه دیگه سیمپیچ مغناطیس بشهیعنی جریان به سیم پیچ القا بشه میدان از وسط سیمپیچ شروع میشه که به فرومغناطیسی شباهت داره که با هسته اهنی هم هست مثل ترانس برق اما من خیلی دوست دارم شما علمی نقد کنید مشکلی نداره شاید هم من در اشتباه بودم اگر واقعا جوابی به من بدین و طفره نرین :D



گر داخل خانه‌ات نشستی مردی/ در بر دگران اگر ببستی مردی
مردی نبود سفر در این وضع خراب/ شاخ کرونا اگر شکستی مردی


دوشنبه 12 بهمن1394 - 3:40pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آذر1394 - 6:50am
پست: 204
پاسخ با نقل قول
بهرام نوشته است:
خب هنوز هم همین رو میگم و اونجا هم به اسونی مطلب رو بیان کردم شما ضدش رو به من اثبات کن.شما فکر میکنی بار الیکتریکی که توی یک سیم جمع میشه یک فاز داره.شما به ما بگو چه زمانی یک سیم پیچ خاصیت مغناطیسی میگیره.دوست عزیز کتابهای زمان دبستان هم میتونی پیدا کنی که تعدادی سیم رو دور یک میخ واست کشیدن تا کاملا متوجه بشی چی به چی هست خواهش میکنم فرضیات فیزیکی پیش نکشید که واقعا تاسف باره..در مورد اشیاء کمی متفاوت هست اما اگر خاصیت مغناطیسی مد نظر باشه باید دوقطب با بار غیر هم نام همدیگر جذب ودفع کنن تا این اتفاق بیفته من خیلی دوست دارم شما علمی نقد کنید مشکلی نداره شاید هم من در اشتباه بودم اگر واقعا جوابی به من بدین و طفره نرین :D


دوست عزیز

اگر قرار بود متوجه بشی چه سوتی هایی دادی (امروزم چون نمیدونی چی گفتی اینطور جاهلانه پاش ایستادی ) عجیب بود.
کسی که نمیدونه الکترون بارش چیه و چطور به جریان میفته بعد میاد تحلیل کار کویل فلزیاب میده مثل کسیه که سواد خوندن و نوشتن نداره بخواد نظریه نسبیت انیشتین رو اثبات کنه .
من نمیدونم چی از این مدل تحلیلها در میاد فقط میدونم مایه خنده خاص و عام میشه.
چون قصد و هدف این تاپیک چیز دیگه ای غیر از نقد مهملاتیه که شما قبلا گفتی ( وقت گذاشتن روشون از پایه اشباهه ) من یکی ازش رد میشم
کسی بخواد بشینه ایرادای امثال جنابعالی رو توضیح بده خودش یه تاپیک میخواد 4 برابر تاپیکهای ای کاش اصغر و اکبر.

*اون استاد فیزیک هم که میبینی یه مدار سطحی بیرون داد 300 صفحه تاپیک فقط در رد کارکردش بیرون اومد خوب یکی شبیه حضرتعالی بود .
فعالیت کردن امثال شما اول و آخرش هدر دادن همه چیزه.

شاید اونایی که از برق و الکترونیک شناخت دارن اگر وقت و حوصله اضافی و مقداری لطف هم داشتن( من یکسری از اینا رو ندارم یه سریهاش رو هم علاقه ندارم بابت امثال شما هدر بدم ) بیان برات توضیح بدن بخشهای زرد رنگ بابت چی زرد شده و جنابعالی که الفبای الکتریسیته و مغناطیس رو بلد نیستی اگه هر جایی اظهار فضل نکنی نه تنها برای خودت که برای اونی که به خیال خودت داشتی راهنماییش میکردی هم خیلی بهتره.
یکی فکر میکنه با اسم بردن از فیزیک فیزیکدان میشه .
یکی دیگه فکر میکنه عکس خازن و مقاومت قراره تکنسین الکترونیکش کنه .
توهم همه جوره موج میزنه .

یه لطفی بکن واسه کلکسیون دسته گلهات اگه دوست داری واقعا یاد بگیری یه تاپیک جدا بزن اگر کسی علاقه و وقت و اعصاب اضافی داشت شاید لطف کنه بیاد بشینه چند تاش رو برات بررسی کنه .

اینجا جاش نیست.


دوشنبه 12 بهمن1394 - 4:25pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: یکشنبه 1 اردیبهشت1392 - 8:59pm
پست: 328
پاسخ با نقل قول
جناب امیرخان
کسی که انتقاد می کنه یعنی یه سرو گردن از انتقاد شونده بالاتره . نتیجه میگیریم که شما زیاد بلدی

حالا این گوی و این میدان . شما مداری ، دسته ای و.... برای اثبات حرفهاتون و رد حرفهای دیگران بیارید .

وگرنه هر کس بخواد همین جوری و به صورت تئوری دیگری رو به چیزهای دیگه متهم کنه مورد پذیرش هیچ کس نیست . و باد هوا هستش

ما همگی منتظریم که ببینیم شما که این همه مطلب نوشتی تویه عمل هم چیزی برا گفتن داری .
یا حق


دوشنبه 12 بهمن1394 - 4:48pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 24 تیر1392 - 12:52am
پست: 2433
پاسخ با نقل قول
دوست عزیز چرا اینقدر فلسفه بافی میکنی من شرایط مغناطیس شدن رو گفتم شما نقضش کن چیکار داری که من سوتی دادم یا نه این عکسم واست کشیدم که بیشتر متوجه بسی چطور جریان تولیدمیکنن :D
بار الکترون یا پروتون هم یکی از ثابته های فیزیکی هست یعنی با داشتن سرعت قابل تغییر نیستن :D بیخیال داداش شما نه نقض میکنی فقط ترمز بریدی .نقاشی که واست کشیدم برو یک گوشه بشین درست کن شاید متوجه شدی چطور جریان تولید میکنن وچطور جریان باعث مغناطیس میشه و اگر هم غیر این میدونی پس توهم زدی جانم اون 300 صفحه هم کسی ردش نکرده دوستان خودشون کمی بی صبر وحوصله هستن هر چند کمی هم مشکل مداری بود که میخواستم به استاد رستم بگم اما گفتم مداخله نکنم بهتره واسه همین هم اثاری از من توی اون تایپیک نمیبینی :D شما هم خوش باش با فرضیاتی که میبری ومیدوزی اینم عکس تعلیمت از ابتدا ;;) در ضمن نوشتم که چیکار باید بکنی =))


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.



گر داخل خانه‌ات نشستی مردی/ در بر دگران اگر ببستی مردی
مردی نبود سفر در این وضع خراب/ شاخ کرونا اگر شکستی مردی


دوشنبه 12 بهمن1394 - 4:49pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 13 شهریور1394 - 8:54pm
پست: 747
پاسخ با نقل قول
سلام
بنده چند تا سوال دارم که بارها پرسیدم و کسی جواب درست و حسابی نداده لطفا اساتیدی که در این مورد علم دارند جواب بدن
سوال اول اینکه چرا دسته های ال شکل رو در جایی ثابت میکنی هیچ حرکتی ندارند؟(اگر واقعا نیروی کششی وجود داره حداقل باید یک تکانی بخوره)
اگه مگنت بدن یا هر چیزی هم باید باشه تا دسته ها حرکت کنن خب شما یک آزمایشی بکنین ببینین که جواب چیه
دسته هارو یکجا ثابت کنین و بعد با دست دسته هارو بگیرین ببینین حرکت میکنه؟
یک آزمایش دیگه اینکه چشماتونو ببندین(اینکار باعث تمرکز شما میشه و اثر ذهن بر دسته ها کم میشه) از یک نفر بخواهین جنس معلوم رو جابجا کنه بدونه اینکه شما بفهمین یا حدس بزنین کجا گذاشته. الان باچشم های بسته ردیابی کنین.خودتون قضاوت کنین.
بنده شاید علم الکترونیکم از همه تون کمتر باشه ولی باید یک چیزی که پایه علمی نداره حداقل با منطق و آزمایش بتونه جواب بده.
علت ردیابی دوستان هم بنظر بنده ذهنشونو که به دست ها فرمان میده که دست ها در جهتی قرار میگیرن که آنتن حرکت میکنه.
شما به محلی میرین در بار اول به محلی مشکوک میشین اگه آنتن بزنین درست همون جا رو میزنه. پس اگه هم کسی با ردیاب چیزی بدست آورده این ناشی از ذهن و شانس طرف بوده.
حرکت دسته ها همش تلقین هست و تمام



,If you want to find the secrets of the universe
.think in terms of Energy, Frequency and Viberation
Nikola Tesla


دوشنبه 12 بهمن1394 - 6:37pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 61 پست ]  برو به صفحه 1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: yaser744 و 21 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure