انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : پنج شنبه 9 فروردین1403 - 5:01pm



پاسخ به موضوع  [ 8 پست ] 
 کلاهبرادری یا تاوان دادن یا سواستفاده از اعتماد یا سادگی...! 
نویسنده پیغام
استادیار
استادیار
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 9 خرداد1392 - 7:30pm
پست: 1167
پاسخ با نقل قول
سلام خدمت همه کاربران محترم

بعد از مدت زیادی و بعد از اینکه شاهد اعتراضاتی در مورد سو استفاده از اعتماد کاربران توسط عده ایی خاص از انسان نماها بودیم منم تصمیم گرفتم تجربه ناگوار خودمو عرض کنم صرفا به این جهت که تجربه و عبرتی برای افراد دیگر شود و گرنه این مورد من مربوط به بیش از یکسال و نیم پیش هست که اوایل حضورم در این سایت بود تا به امروز از ابراز آن خودداری کردم تا شاید دل آن هموطن گرامی به رحم آمد و طلب را برگرداند.

قضیه از آنجا شروع شد که یه بنده خدا ازم تقاضای کمک کرد بابت فروش 50 عدد سکه نقره اشکانی که با هزار قسم و قرآن ادعا داشت خودش پیدا کرده و ادعا داشت که هر سکه بیش از یک میلیون ارزش دارند ولی بهش بابت هر سکه 100 هزار تومن میدن.!!!!
و بسیار به ظاهر مظلوم بود و کاری از دستش برنمیومد.
همچنین دو عدد کوزه پلمپ دیگه ادعای وجود ماده گرانقیمتی در آن میدادند.
درصدد کمک براومدم و البته هر چند من ادعای اینو دارم که بی گدار به آب نمیزنم اما کافی نبود و همین دلسوختن برای این انسان نماها کار دستم داد.
متاسفانه کارهایی که بابت خیرخواهی کردم از هیچکس سر نمیزند و همه آن را حماقت محض میدانند اما من به قصد کمک این کار هارو انجام دادم که همینجا با تاکید و قدرت ازتون میخوام برای هیچکس دل نسوزونید مخصوصا در اینکار.

شروع اشتباهات:
1- ابتدا بابت تضمین اینکه سکه هارو نمیقاپم و خیالش بابت من راحت باشد 5میلیون نقد به طرف دادم و منم به تکاپو افتادم که سکه هارو بفروشم و تحویل صاحبش بدم.

2- به هر کسی که نشون میدادم مهر تقلبی بر سکه ها زدند از جمله دوست عزیزی به اسم دی جی رمیکس که تو این سایت بود ولی متاسفانه مدتیست که فعالیتی ندارند. دی جی رمیکس با صراحت از تقلبی بودن سکه ها صحبت کردن حتی دلایلشو هم بهم گفتند.
اما من با توجه به قسم و قرآن خوردن صاحب سکه ها بر این تصور بودم که شاید تشخیص اصل از تقلب کار هر کسی نیست و باز هم تلاش کردم تا بفروشمش. اینجا من از یه حقیقت بطور ناخواسته فرار میکردم.

3- در همین تلاش و تکاپو بودم که موضوع رو با یکی از کاربران به ظاهر دلسوز این انجمن در میون گذاشتم که سابقه زیادی هم در دفاع از انجمن و بچه ها داشتند. این قسمتشو خیلی دقت کنید و موضوعات مشابهشو به یاد بیارید که دیگران اعلام کردند و اونا هم از طرفداران ظاهری انجمن بودند.
مثلا همون کاربر ANCIENT
این کاربر که اسمشو نمیارم در قالب دلسوز دلش سوخت و قصد کمک کرد. من کل داستان رو براش تعریف کردم و با صراحت همه شو رد کرد و گفت که سکه ها اصل هستن همچنین کوزه ها اصل و خیلی مهمن. و گفت که خودش میاد کاراشو انجام میده.

از خریداری صحبت میکردن که بزرگترین خریدار ایرانه و از ممتازترین کارشناسای اشیا باستانی بهره میبره. اما درخواست 5میلیون شارژ کرد.

4- بماند چقد صحبت شد و چقد طول کشید 5میلیون ریختم به حسابش. تا این لحظه همه چیز خوب بود اما همین که پول ریختم به حساب ورق برگشت.
قولهای دروغ شروع شد. بیماری شروع شد. فوت ناگهانی بستگان درجه یک شروع شد. خرابی ماشین شروع شد. تصادف شروع شد.
دستگیری در موقع حفاری خودشون شروع شد. تلفن خاموش کردنها شروع شد.
من برای این دوست عزیز تدارک ها دیده بودم. خونه مهیا کرده بودم. پذیرایی ها آماده کرده بودم. اما چی نصیبم شد!!! فقط نامردی.
اما باز هم صبر کردم و همه را درست فرض کردم و منتظر بودم که ایشون به قولشون وفا کنند.

چند هفته به این منوال سپری شد و چند هفته هم تلفن و ایمیل خموش. تنها چیزی که برام مونده بود فقط این بود از خدا بخوام این مشکلاتو برام تموم کنه. این مدت که ایشون ناپیدا بودند تونستم با هر بدبختی که شده 5 میلیونی که به صاحب سکه ها داده بودم رو پس بگیرم و سکه هارو تحویل صاحبش دادم. کوزه هارو هم همچنین.

مدت زیاد دیگری که گذشت نمیدونم چیشد که این کاربر خریدار محترم پیام دادن که میخوان پولمو پس بدن. در طی چند روز 4میلیون به حسابم ریخت ولی از اون روز تا به حال که بیش از یکسال و نیم هست من منتظرم یک میلیون باقیمانده رو برام بفرستن.

اما بطور کل ناپدید شد و دیگه به سایت هم سر نمیزد. البته موقعی که مدیر بودم میدیدم که بطور مخفی میاد به سایت اما باز هم به روی خودم نیاوردم تا بلکه به قولش وفا کنه اما نکرد.

فکر کنم از ترس پیگیری این 4میلیون رو هم پس داد و گرنه از اون هم خبری نبود. چون هم اسم و فامیل کاملشو دارم. و همچنین کلیپی ازش دارم که هویتشو کاملا آشکار میکنه و همچنین شماره کارت و شماره حسابش.

من بنا به اعتقاداتی که خودم دارم از بردن اسم این کاربر امتناع میکنم و به خدا واگذارش کردم و از خیر اون یک میلیون هم گذشتم.
اینجا هم اومدم بازگو کردم تا ایشون که مطمئنم با کاربری دیگه یا مهمان میاد کارنامه دلسوزانه خودشو بخونه و بفهمه که بابتش چقد صبر کردم و اسمی ازش نبردم شاید دلش به رحم اومد.
همچنین تجربه و عبرتی بشه برای دیگران.

اما نکته جالب اینجاست:

باوجود اینکه همه ما به نوعی سعی در بازگو کردن مطالب حقیقی و اینچنینی داریم و داشته ایم حالا در هر زمینه ایی ولی در کمال تاسف می بینم که باز هم بچه ها دچار این اشتباهات میشن.
کمی از تجربه های دیگران استفاده کنید بد نیست.

در مورد این کاربر محترم چندین بار خواستم از طریق |و.ز.ا.ر.ت ا.ط.ل.ا.ع.ا.ت| و |پ.ل.ی.س ف.ت.ا| پیگیر بشم و توانشو هم داشتم اما نتونستم خودمو در جایگاهی بزارم که دیگران رو دچار دردسر کنم با وجود همه این نامهربانی ها و نامردیها.
حتی اگه 10 میلیون خرج میبرد برای باز پس گرفتن این یک میلیون خرج میکردم تا دفعه دیگه از این کارا ازشون سر نزنه اما از اینم منصرف شدم.

کاربر عزیز که اینهمه به من لطف داشتی و مطمئنم نوشته هامو میخونی اسم و مشخصاتو نمیارم و شکایت هم نمیکنم فقط به خدا واگذارت میکنم و بس.
برات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خداوند همه شما و مارو هدایت کند. @};-


چهارشنبه 28 مرداد1394 - 5:33pm
کاربر فعال
کاربر فعال

تاریخ عضویت: سه شنبه 19 اسفند1393 - 3:37pm
پست: 50
پاسخ با نقل قول
یه سوال کوتاه و مفید
پولتون رو دادین دست اقای حمید رضا بختیاری دزد بزرگ؟
این کار بر ancient
۲ ماه روزگار من و چند نفر رو سر کار گذاشت که بیاد برامون دستگاه بزنه
۷۰۰ تومن گرفت میخواست ۵۰۰ تومن دیگه هم بگیره که ندادیم
واقعا دزدیه که دومی نداره
بگذریم که دوستان اول کار میگفتن بنده چون یوزر جدید هستم دارم دروغ میگم راجب ایشون..


چهارشنبه 28 مرداد1394 - 5:51pm
استادیار
استادیار
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 9 خرداد1392 - 7:30pm
پست: 1167
پاسخ با نقل قول
دوست عزیز بهتره یکبار دیگر پست رو بخونید و از این سوالات نکنید. @};-


چهارشنبه 28 مرداد1394 - 6:03pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 12 آبان1393 - 11:00pm
پست: 269
پاسخ با نقل قول
استاد کانی عزیز, میشه بگید چطوری میخواستید از طریق قانونی پیگیری کنید! میخواستید بگید این طرف ۵ میلیون پول ازم گرفته تا بیاد آثار باستانی ایران رو برام آب کنه!؟
یا اون دوستی که پول بی زبون رو میفرسته حساب طرف تا براش دستگاه بسازه یهو طرف غیبش میزنه اون میخواد بگه به این آقا پول دادم برام فلزیاب بسازه پولمو خورد؟
در این موارد اگه قانونی بخواهیم پیش بریم آخرش باید بگیم به چه منظوری پول رو دادیم به طرف و در نهایت خودمون باید بریم آب خنک بخوریم!
علت این همه کلاهبرداری تو این کار هم اینه, کلاهبرادی جرمه-این کار زیرخاکی هم جرمه، برای همین کلاه برداران عزیز با خیال راحت کلاه منو شما رو بر میدارند


چهارشنبه 28 مرداد1394 - 7:32pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 آبان1393 - 9:33am
پست: 884
پاسخ با نقل قول
saleh700 نوشته است:
استاد کانی عزیز, میشه بگید چطوری میخواستید از طریق قانونی پیگیری کنید! میخواستید بگید این طرف ۵ میلیون پول ازم گرفته تا بیاد آثار باستانی ایران رو برام آب کنه!؟
یا اون دوستی که پول بی زبون رو میفرسته حساب طرف تا براش دستگاه بسازه یهو طرف غیبش میزنه اون میخواد بگه به این آقا پول دادم برام فلزیاب بسازه پولمو خورد؟
در این موارد اگه قانونی بخواهیم پیش بریم آخرش باید بگیم به چه منظوری پول رو دادیم به طرف و در نهایت خودمون باید بریم آب خنک بخوریم!
علت این همه کلاهبرداری تو این کار هم اینه, کلاهبرادی جرمه-این کار زیرخاکی هم جرمه، برای همین کلاه برداران عزیز با خیال راحت کلاه منو شما رو بر میدارند

واین ضعف قانون ماست


پنج شنبه 16 دی1395 - 8:54pm

تاریخ عضویت: سه شنبه 29 بهمن1392 - 12:05pm
پست: 26
پاسخ با نقل قول
داستانی هم من بگم .که دوستان در انتخاب دوست نهایت دقت رو کنید.من برای کاووش وقتی میرفتم .دوستی رو باخود میبردم .که هم مواظب باشه.هم شاید چیزی بود ایشان هم سهیم باشه.حدود دوسالی میشد.ادامه داشت.طرف نیز خیلی ادعا جانفشانی داشت.بگزریم.من قصد فروش دستگاه ۲۲میلیونیوم داشته.روزی آمد گفت مشتری برای وسیله دارم.گفت طرف آشنامه .بریم سرزمینش تستش کنیم .و همونجا پولتوبگیر.این دوست من بایکی از دوستاش آمدن درخانه ما.من دستگاه و آوردم پایین .گذاشتم تو ماشین طرف .آمدیم که سوارشیم .طرف فرار کرد.من ماندم و این دوستم.....حالا خلاصه بگم .این دوستم ادعا کرد .که حتما این دوستشو پیدا میکنه. دوماه گذشت.هرروز زنگ میزدممیزدن .میگفت دارم میگردم پیداش کنم..بهش.تایک روز خبر آوردن برام.که هردوشون را باهم دیدن.تازه فهمیدم .قضیه از چه قرارهقرار....خیانت .خیانت .....باخودم قسم خوردم .که اگه دستگامو دولت ببر ولی نزارم.یک انسان کثیف خیانت کار ببره..ازلحاظ روحی خیلی بهم ریخته بود .۲ماه ۸کیلو وزن کم کردم.اخطار آخر رو به دوستم دادم .گویا اصلا براش مهم نبود.چون می دونست. دستگاه فلزیابه.پیگیری قانونی نمیکنم......رفتم شکایت به عنوان دزدی . دادگاه .فرستادن آگاهی......بماند.درآخر به این دوستم سه روز وقت دادن که اون رفیقش رو پیدا کنه .دستگاهو بیاره.برام..شب دوم زنگ زد بهم گفت فلانی رو پیداکردم دستگاتو گرفتم . بیا دستگاتو ببر!!!!!!


جمعه 17 دی1395 - 1:11pm

تاریخ عضویت: سه شنبه 29 بهمن1392 - 12:05pm
پست: 26
پاسخ با نقل قول
دوستان مطمن باشید ‌و فراموش نکنید.انسانهای خیانت کار به هیچ جا نمیرسن درآخر.همیشه خدا .گرفتار و محتاج خواهند ماند......پس چه خوبه راستی و درستکاری.


جمعه 17 دی1395 - 1:22pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: پنج شنبه 6 تیر1392 - 9:30pm
پست: 228
پاسخ با نقل قول
داوود نوشته است:
داستانی هم من بگم .که دوستان در انتخاب دوست نهایت دقت رو کنید.من برای کاووش وقتی میرفتم .دوستی رو باخود میبردم .که هم مواظب باشه.هم شاید چیزی بود ایشان هم سهیم باشه.حدود دوسالی میشد.ادامه داشت.طرف نیز خیلی ادعا جانفشانی داشت.بگزریم.من قصد فروش دستگاه ۲۲میلیونیوم داشته.روزی آمد گفت مشتری برای وسیله دارم.گفت طرف آشنامه .بریم سرزمینش تستش کنیم .و همونجا پولتوبگیر.این دوست من بایکی از دوستاش آمدن درخانه ما.من دستگاه و آوردم پایین .گذاشتم تو ماشین طرف .آمدیم که سوارشیم .طرف فرار کرد.من ماندم و این دوستم.....حالا خلاصه بگم .این دوستم ادعا کرد .که حتما این دوستشو پیدا میکنه. دوماه گذشت.هرروز زنگ میزدممیزدن .میگفت دارم میگردم پیداش کنم..بهش.تایک روز خبر آوردن برام.که هردوشون را باهم دیدن.تازه فهمیدم .قضیه از چه قرارهقرار....خیانت .خیانت .....باخودم قسم خوردم .که اگه دستگامو دولت ببر ولی نزارم.یک انسان کثیف خیانت کار ببره..ازلحاظ روحی خیلی بهم ریخته بود .۲ماه ۸کیلو وزن کم کردم.اخطار آخر رو به دوستم دادم .گویا اصلا براش مهم نبود.چون می دونست. دستگاه فلزیابه.پیگیری قانونی نمیکنم......رفتم شکایت به عنوان دزدی . دادگاه .فرستادن آگاهی......بماند.درآخر به این دوستم سه روز وقت دادن که اون رفیقش رو پیدا کنه .دستگاهو بیاره.برام..شب دوم زنگ زد بهم گفت فلانی رو پیداکردم دستگاتو گرفتم . بیا دستگاتو ببر!!!!!!


دمت گرم دوست عزیز
یه تاپیک زدم به عنوان مالباختگان که همینا بفهمونم
از شکایت به پاسگاه نترسید .... هیچ طوری نمیشه اگه پولتونو گرفتن بابت دستگاه برید شکایت کنید پولتون رو پس میگیرید



سکه یابی
https://telegram.me/sekeyabi


شنبه 17 دی1395 - 1:51am
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 8 پست ] 

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 3 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure