انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : پنج شنبه 9 فروردین1403 - 2:01pm



پاسخ به موضوع  [ 4 پست ] 
 ست اپ گنس 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 آبان1393 - 9:33am
پست: 884
پاسخ با نقل قول
سلام دوستان کسی در مورد ست اپ گنس پرفسور کشه برای در مان کرونا چیزی شنیده


یکشنبه 25 اسفند1398 - 7:24pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 آبان1393 - 9:33am
پست: 884
پاسخ با نقل قول
اینم عکس طرحش هست


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.


یکشنبه 25 اسفند1398 - 7:26pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: پنج شنبه 8 آبان1393 - 9:33am
پست: 884
پاسخ با نقل قول
نت خیلی ضعیفه فیلم اپلود نمیشه فیلم بفرستم


یکشنبه 25 اسفند1398 - 7:29pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 15 خرداد1397 - 10:15am
پست: 248
پاسخ با نقل قول
دورود
چون موضوع مربوط به سلامتی همه هست باید چند مورد رو خدمتتون بطور خلاصه عرض کنم ، این مطالب تجربه ی خودمون هست که خوشبختانه از بیماری و ویروس عبور کردیم و به لطف خدا این بیماری رو پشت سر گزاشتیم در روزهای سخت اخیر ، امیدوارم انشالا همه خودشون و خانواده و عزیزانشون در سلامت کامل بسر ببرن که سلامتی واقعا نعمت بزرگیه ، همین الان که این مطالب رو می نویسم در اواخر بیماری بایکم تب تایپ می کنم خدمتتون
خلاصه عنوان کنم :

اول آب نمک به عنوان یک ماده ی میکروب کش به تنهایی بسیار مفیده و قرقره ی اون هر روز صبح باعث تمیز شدن گلو و عدم ایجاد کلونی مخاطی توسط ویروس در بدن می شه ، این مورد خودش احتمال انتقال ویروس به درون ریه رو بشدت پایین میاره . حتما گرم استفاده بفرمایید صبح در زمان بیدار شدن .

دوم مس به عنوان یک ماده ی میکروب کش ضعیف از دیرباز شناخته شده بوده و استفاده می شده فارغ از اینکه اسم خاصی روش بزاریم یا نه .

سوم اینکه بهترین و سالم ترین عنصر شناخته شده که زیست سازگار هم باشه فلز جادویی نقره هست که همزمان خواص آنتی ویروسی آنتی میکروبی و آنتی فونگ یا زد قارچ رو باهم داره ، و در ادامه دو روش استفاده ی خوراکی و موضعی اون رو توضیح میدم .

1- روش استفاده برای گلو : یک قاشق چایی خوری نمک به یک لیوان آب جوش ازافه می کنید . یک عدد انگشتر نقره لازم هست . مقداری مفتول مس از نوع مفتول سیمی بدون قلع رو بدور انگشتر به طور محکم می پیچید مطابق شکل و اون رو درون لیوان اب نمک قرار میدین . تعداد 5 قطره آبلیمو به لیوان ازافه می کنید و 30 دقیقه زمان لازمه تا محلول آنتی ویروس آماده بشه . بهتره در این مدت محلول گرم بمونه و می تونید اون رو روی حرارت ملایم بخاری شوفاژ یا کتری بزارید .
2 - محلول خوراکی که کاملا به روش بالا هست فقط یک قاشق نمک رو به اون ازافه نمی کنید و نمک نداره . می تونید به مدت یک هفته هر روز در زمان شروع علائم استفاده بفرماید.
اگه احتمالا یکم نقره کدر شد موردی نداره با مایع ظرف شویی براحت تمیز می شه ، در ضمن سلامتی تون از نقره مهمتره .
این متد بر مبنای روش سلول گالوایی هست و در عین موثر بودن روش علمی ثابت شده ای هست از دیرباز . مورد خاصیم نداره که اسامی جدید یا عجیب غریب روش بزارن .

3- استفاده از شیرین بیان که واقعا موثره . شیرین بیان دارای الکالوید های دارویی بسیار زیادهی هست که دیگه اسامیش رو قید نمی کنم ، این مواد از تکثیر هسته ی ویروسی و انتشار در بدن به طور موثر جلوگیری می کنه .در زمان سلامتی شروع بخوردنش بکنید و سه روز اول کم استفاده بفرماید تا بدن عادت کنه بهش ، مقدار زیادش ممکنه در بعضی افراد ایجا علائم فشار خون یا تپش قلب کنه برای همین تاکید می کنم کم استفاده بشه در روز های اول . این گیاه دارویی به صورت عرق یا عصاره وجود داره که عطاری ها راهنمایتون می کنند .

تکنیک موثر این مود هم به طور ساده تولید و ایجاد یون های Ag , Cu در محلول آبی هست که در عین سالم و زیست سازگار بودن شون خواص آنتی ویروسی قویی دارن .

این روز ها در نت مطالب مختلفی به شکل شبه علم با اسامی عجیب مطرح می شه که البته همه جای مطالعه و بررسی علمی رو هم دارن تا اصالتشون تعیین بشه . و دانش هم با همین مطالعات و تحقیقات رشد پیدا می کنه .
به هر حال امیدوارم این روش ها و متد های که عملا تست شون کردیم برای شما هم مفید بفایده باشه و از درد ها یکم کم کنه انشالا و باعث سلامتی بشه ، باور بفرماید این بیماری بیشتر باعث فکر کردن و اندیشدن به خودمون می شه و کارهایی که بایدی در زندگی با عمرمون انجام بدیم و افزایش محبت و عشق به همدیگه .
انشالا همه سلامت و شاد و سربلند باشید @};-


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.



تا در طلب لقمه ی نانی نانی * تا در طلب گوهر کانی کانی
این نکته ی رمز اگر بدانی دانی * هرچیز که در جستن آنی آنی


پنج شنبه 29 اسفند1398 - 12:51pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 4 پست ] 

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 15 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure