انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : سه شنبه 24 اردیبهشت1403 - 3:21am



پاسخ به موضوع  [ 169 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 ... 17  بعدی
 اختلاف قیمت و کیفیت محصولات مینلب 
نویسنده پیغام

تاریخ عضویت: سه شنبه 26 خرداد1394 - 2:16pm
پست: 31
پاسخ با نقل قول
خوبه یه حرفی داری بزنیدهنوز و عکس گذاشتن من رو بهونه کردید
من مثل شما حرف هوایی نمیزنم،حتما عکس میزارم فقط دوست دارم لحظه که تو قسمت محظه دلار اسم گت اورجینال رو نمیبینی چه حالی به شما دست میده
عزیزیکه دستگاه رو خریده مثل شما بیکار نیست،هر زمان عکس گرفتند فرستادند حتما میزارم


یکشنبه 21 تیر1394 - 9:11pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: چهارشنبه 26 آذر1393 - 9:59am
پست: 339
پاسخ با نقل قول
*ashkan* نوشته است:
خوبه یه حرفی داری بزنیدهنوز و عکس گذاشتن من رو بهونه کردید
من مثل شما حرف هوایی نمیزنم،حتما عکس میزارم فقط دوست دارم لحظه که تو قسمت محظه دلار اسم گت اورجینال رو نمیبینی چه حالی به شما دست میده
عزیزیکه دستگاه رو خریده مثل شما بیکار نیست،هر زمان عکس گرفتند فرستادند حتما میزارم


بهونه ای نیست.خودتون گفتید میزارید.
تنها حالی که بهم دست میده اینه که یه چیز جدیدی رو یاد میگیرم :-BD @};-
دوست عزیزمون هم که دارن یه 4500 از دبی میخرن و تست میکنن و نتایج رو اعلام خواهند کرد.


یکشنبه 21 تیر1394 - 10:32pm

تاریخ عضویت: سه شنبه 26 خرداد1394 - 2:16pm
پست: 31
پاسخ با نقل قول
واقعا نمیدونم چی بگم تو این انجمن فروشندگان به کسانی که حقیقت را میگویند فقط میگن حبیب هستی.

مثل اینکه با پست گذاشتن بنده حقیر و کاربران عزیز دیگه بازار اقای داستین هافمن و فروشندگان دیگه بدجور کساد شده

خودتون پیغام خصوصی اقای داستین هافمن رو که من دادند مشاهده کنید.
اقای داستین من حبیب نیستم شما غصه من و کاربران دیگه که میگی به احتمال قوی من هستم رو نخور جواب سوالات رو لطف کنید بدید.
الان گیر دادید به لحن صحبت کردن من و میگید به کاربران گفتم حبیبم.متاسفم برای جنابعالی


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.


دوشنبه 22 تیر1394 - 5:50am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: چهارشنبه 26 آذر1393 - 9:59am
پست: 339
پاسخ با نقل قول
واقعا اقای داستین بزرگواری کردن و در خصوصی عیبتون رو بهتون گفتن..شما اقا حبیب اگه دنبال جواب سوالاتت بودی اقای داستین مگه نگفتن هر سوالی دارین تو خصوصی جواب میدن؟
پس چرا نپرسیدی و این پیام رو عمومی کردی؟ ک پس نیفتی؟
معلومه شما دنبال جواب نمیگردی هرچند جواب شما در همین تاپیک داده شده ولی خواب زده رو نمیشه بیدارش کرد..شما دلت از همون سیستم ۵۰۰۰ پره ک خواستی ب بچه ها بفروشی ۲۱ میلیون ولی نتونستی...
پاک دستی اقای هافمن برای اساتید سایت هم محرز هست حتی اگه شما شونصد ایدی بسازی

اینا رو بیخیال..عکس از ۵۰۰۰ داداش چی شد؟ هنوز منتظریم


دوشنبه 22 تیر1394 - 6:52am

تاریخ عضویت: سه شنبه 26 خرداد1394 - 2:16pm
پست: 31
پاسخ با نقل قول
تازه چند روز هست تفاوت بین دستگاهها رو از یه اپراتور شنیدم و در این بخش مطرح کردم. با این تفاسیر مثل اینکه کاربر حبیب دشمن سرسختتون هست اگر چه کلامشون درست بود.حضور من بدلیل حمایت از هیچکس نیست منم کاربر دیگه نیستم این هم برای چندمین بار.کاربر حبیب خودشون بیان یچیزی بگن.

امیر ۶۷۷۷ من در پست های شما انقد نکات دیدم اگر دونه دونه بخوام گفتهای شمارو باز کنم بسیار کسل کننده و زجر اور هست هم برای من هم برای خواننده اما طبق فرمایش شما گفتید که مینلب استرالیا امتیاز دستگاهgpx 4500 رو به مالزی واگذار کرده گفته خودتونه دیگه احتیاج به گذاشتن لینک نیست.

نکته ای که در حرفهای کاربر حبیب بود و شما در جواب متاسفانه بدون اگاهی و با تمسخر پاسختون این بود مگر مدیر عامل مینلب فامیل شماست و... بنده حقیر هم سعی در اصلاح مطلب اون کاربر دارم چون یکم ناقص مطرح کردند و گفتهاشون کامل نیست.این هم بر میگرده به دو دسته بودن تولیدات

در دسته اول استرالیا مجوز مونتاژ دستگاههای سری gpx رو به مالزی داد، برداشت از این جمله مشخصه یعنی تمام قطعات اصل استرالیا و مورد تایید مینلب استرالیا بود وارد مالزی میشد. مالزی هم یه دلار روی دستگاه تعبیه میکرد سریال روی دلار به شماره تلفن استرالیا پیامک میشد و سریال زیر باکس دستگاه هم از طریق verify minelab در سایت خود مینلب قابل پیگیری بود.

اما دسته دوم و محصولات اماراتی :
در حال حاضر به گفته شما مالزی امتیاز دستگاه gpx4500 رو از استرالیا خریده. مالزی نه تنها امتیاز تولید ۴۵۰۰ رو خریده بلکه امتیاز ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ رو هم خریده.
خریدن امتیاز یک دستگاه به این معنیست که شرکت اصلی دیگر در تامین قطعات اصلی دستگاه که امتیازش رو به کشور دیگه فروخته است هیچ نقشی و هیچگونه نظارتی ندارد. ******این متن یعنی مالزی از قطعات اصلی که در گذشته از استرالیا بود استفاده نمیکنه و بجاش از قطعاتی وبا کیفیت پایینتر برای تولید محصولات استفاده میکنه و قیمت دستگاه هم به مراتب باید نصف قیمت محصولات مورد تایید استرالیا باشه******
کاملا این مساله روشنه چون دستگاه از طریق سیستم پیامکی مورد تایید امارات و سیستم تایید گت اورجیناله و از verify سایت مینلب استرالیا هم قابل پیگیری نیست.

امیر جان همون مثال پیکانی که گفتی براتون میزنم.
در زمان قدیم پیکان های قدیمی و مدل پایین چه مونتاژ خود انگلیس چه مونتاژ ایران خودرو در ایران از نظر کیفیت قطعات اعم از موتور گیرباکس و.... کاملا یکسان و عالی بودند.
اما از زمانی که ایران خودرو امتیاز پیکان رو از انگلیس خرید تولیدات تمامی قطعات پیکان در داخل کشور صورت گرفت یا از چین وارد شد.

ایا کیفیت پیکان اصل انگلیس مونتاژ ایران خودرو با پیکانی که ایران خودرو بعد از خریدن امتیاز در داخل کشور تولید کرده برابر هست؟؟؟

قطعا نیست و این تفاوت در دو دسته بودن محصولات اصل استرالیایی مونتاژ مالزی سابق و دستگاههای جدید اماراتی براحتی احساس میشه


دوشنبه 22 تیر1394 - 7:03am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: چهارشنبه 26 آذر1393 - 9:59am
پست: 339
پاسخ با نقل قول
اینجور مدام نوشتنا فک نمیکنم فقط از یه اپراتور شنیده باشینا.اونم شما که میگین من هیچی نمیدونستم از این مسایل و تازه تفاوتهاشونو فهمیدم.اونم تو چند روز.بگذریم.اون اوپراتور مثل اینکه هر روز چیزای جدیدی رو بهتون یاد میده خب بهش بگین اون عکس دستگاه رو بفرسته دیگه..ما منتظریم :-w
نگران نباش چون شما گفتین حبیب هم همینروزا سر و کلش پیدا میشه :D
هرکسی این تاپیک و بخونه همه چی دستش میاد..
اون دوستمونم قراره دستگاه بخره و بیاد تست کنه و فیلمشو بزاره..تمومه همه چی..
دیگه جان هرکی دوس داری بحث و کشش نده حبیب جان چون از بس راجع بهش گفتم دیگه دارم کل کارخونه مینلب و ابا اجداشو بالامیارم. (-| :D
خدا ازت نگذره مینلب :D


دوشنبه 22 تیر1394 - 7:58am

تاریخ عضویت: سه شنبه 26 خرداد1394 - 2:16pm
پست: 31
پاسخ با نقل قول
برای بار هزارم من کاربر حبیب نیستم. بنده از این میترسم یکی از مدیران هم برخلاف شما در این بحث صحبت کنند به اون هم بگید حبیب!!!
اقای داستین بسیار کار اشتباهی انجام دادند که پیام خصوصی دادند من هیچ سوالی ندارم از ایشون بپرسم و فقط در یک بخش پاسخ اطلاع رسانی غلط شون رو دادم.اقای داستین هافمن اگر احساس کنند مطلبی ناگفته مونده باید برای عموم قرار بدن نه برای من صرفا برای اینکه این بحث به نتیجه برسه.

اقای داستین به کاربران قول داده بودند که در مورد تولیدات اماراتی و دلایل ارزان بودنش از محصولات اروپایی تحقیقات کلی بکنند و نتیجه رو اعلام کنند هیچ متنی از ایشون درمورد تحقیقات که بیان کردند در هیج کجا این مباحث مشاهده نشده،
توضیحات روشن و منطقی من و دوستان که شما رو متقاعد نکرد*** ( اگر زیر سوال بردن کاربر و معرفی به عنوان شخص چند هویتی به دلیل شباهت در گفتار و لحن نوشتاری اسانه )*** حداقل شما با یه ایدی دیگه پست بزارید بگید این نتیجه تحقیقات با ایدی دیگر بگید این اطلاعات جامع و کامل و درسته و مورد تایید مدیر عامل مینلب هست!!!!
اقای داستین گفتند مالزی مجوز تولید gpx 5000 رو نداره البته گفتند که این مطلب رو از یکی از دوستانشان شنیدند و ازشون خواهش کردن مطرح بکنه اما متاسفانه دوستشون مطرح نکرد. هرچند بنده پاسخ قاطع بهشون دادم و ایشون دچار اشفتگی شدن فرمودند پست بنده رو با دقت بخون ملاحضه بفرمایید. viewtopic.php?f=17&t=864&start=270

این دوستشون به احتمال زیاد شمایید چون در پست شما این متن رو خوندم که نوشتید مالزی مجوز مونتاژ gpx 5000 رو نداره. این هم سخنان شما مشاهده بفرمایید در پستها چند بار اشاره کردید که مالزی مجوز مونتاژ ۵۰۰۰ رو نداره. viewtopic.php?f=17&t=864&start=190
در این پستتون هم اشاره کردید که مالزی مجوز مونتاژ ۵۰۰۰ رو نداره و در سایت خود مینلب هم هست خودتون ملاحضه بفرمایید.
viewtopic.php?f=17&t=864&start=200
از خوندن پست شما میشه برداشت کرد که شما همون دوست عزیز اقای داستین هافمن هستید یا خود اقای هافمن هستید که میگید مالزی مجوز مونتاژ۵۰۰۰ رو نداره و در سایت خودش هم هست.
بزرگواری کنید لینک سایت مینلب رو اینجا قرار بدید که این خبر در کجا درج شده، و لطف کنید لینکی از سایت مینلب استرالیا قرار بدید که در کجایی سایت اومده دستگاههایی مورد تایید گت اورجینال اماراتی از نظر استرالیا تایید شدست و مشتریان میتوانند با کمال اطمینان تهیه کنند.ما و دوستان منتظر قرار دادن لینک شما هستیم و خواهیم بود!!!!!!
مثل اینکه شما با مدیر عامل مینلب در استرالیا جلسه گذاشتید و صحبت کردید.
شما دستگاه ۵۰۰۰ که از سیستم پیامکی ۰۰۶۱۴۵۸۷۲۷۷۲۷ استرالیا و verify قابل پیگیریست رو میگین تقلبیه و مالزی بدون مجوز مونتاژ کرده بعد میگید گت اورجینال مورد تایید مینلب استرالیا هست فقط برای اینکه دستگاه بفروشید جالبه هر وقت هم پاسخی قاطعی ندارید دستگاه دستساز رو معرفی میکنید و میگید از این دستگاه اف پی ای کمال رضایت رودارید.باز هم گفتم باهمکاری کوهیار عزیز که قطعا دستگاه خوب میسازه همین دستگاه ارزشمند رو به کاربران تقدیم کنید،به والله ثواب داره چرا به کاربران دستگاه ۴۵۰۰ از رده خارج پیشنهاد میدی!!!
****ولی این کار شمارو به اقای پیتر میگم حتما!!!****
از اینجا مشخص میشه دستگاه کاربر حبیب هم از سری قدیم بوده،دستگاههای سری قدیم هم قیمت اروپا بودن دوست عزیز اون کاربر هم گرون نخریده قیمتش کاملا صحیح است.دستگاه ۷ ملیونی ملیونی گت اورجینال اماراتی رو که میفرمایید با دستگاه سری قدیم بقوله شما ۲۱ ملیون تفاوت بسیار زیاد داره

عکس هم بگیرند بفرستند قرار میدم.تو پستاهتون مشاهده کردم جنابعالی فقط روی عکس گذاشتن کاربرا بدجور قفل میکنید و حرفی پاسخی بهتر از این به ذهن شما نمیرسه.
یادتون نره لینک بزارید که مالزی مجوز مونتاژ نداره و گت اورجینال مورد تایید استرالیاست اگر چه مشخص که گفتتون یه حرفی بود باد هوا، اما من عکس میزارم!!!!!
از بس نکته و تناقض در پست های شما پیدا کردم که تعدادش زیاده،دوست دارید بازم بزارم براتون مشاهده کنید!!!! تناقض


دوشنبه 22 تیر1394 - 8:46am

تاریخ عضویت: جمعه 12 دی1393 - 7:27pm
پست: 17
پاسخ با نقل قول
amir6777 نوشته است:
sinzdah نوشته است:
حالا فهمیدم میزان سوزش چقده....و در حال نوشتن تک تکه این کلمات دارم میخندم...دوست عزیز من رو مدیران سایت هم میشناسن نیاز به تیکه انداختن نیست.
جدا از این حرفا. آقای محترم من گفتم که...هر تست معقولی که دوستان لب تر کنن انجام میدم با فیلم و عکس...نه حرف پس دلیل این حرفا چیه که میگی من میام به به و چه چه میکنم بعد از خرید دستگاه؟؟!؟!؟!؟
دوست گرامی جنابعالی اومدی سیستم برادرت رو بفروشی خدا رو شکر فروختی.یکمم جوش زدی واسه هم وطنات.مرسی واقعا مرسی...
منم اومدم گفتم دارم میخرم. و هر تستی دوستان بگن انجام میدم.تو میگی الا و بلا باااااید اس ام اس خود شرکت تایید کنه؟ خوب من میگم ثابت میکنم ثبات همون ثباته...حالا تقلبی هم باشه...چی میخواد بشه؟؟ جوابی که باید بده رو میده.بیشتر از این میخوای؟
حالا لطفا این بحث رو ادامه نده . صبور باش ! شاید من و دوستان دیگه ا.ش.ت.ب.ا.ه می کنییییم. آقا تو دندونو بزار رو جیگرت لدددد فن! من وقتی رسید دستم تست میکنم. دیگه هموطن دوست تر از من؟ اگه تقلبی بود من پولم هدر رفته دوستان دیگه نمیرن بخرن. اگه هم بر عکس باشه که خوبه!
میتونید صبر کنید؟ دوستان دیگه هم که شما واسشون جوش میزنید قول میدن که صبر کنن تا من نتایج تست رو بهشون نشون بدم. خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


داداش شما ناراحت نشین از ایشون...ایشون خودشم قرار بود عکس بزاره از دستگاه داداشش..همون 5000...که مشخص شه محل دلار روی دستگاه..ولی هنوز نزاشتن..از شما هم بنده تشکر میکنم که این لطف رو در حق همه دوستان انجام میدید..
اقا اشکان شما قرار شد عکس از دستگاه داداشتون بزارید...ما هنوز منتظریم.

من واقعا خوش حال میشم کمکی کرده باشم. فقط دیگه به شعورم توهین میشه با چنین آدمی بحث کنم. واقعا دیگه چرا یه آدم بعد حرف من بیاد بحث ادامه بده؟ من گفتم تا چند وقت دیگه میخرم کل تستا رو انجام میدم. تمامممم....
کار ندارم حبیب یا کسه دیگه ای باشه! ولی واقعا واسه خودش زشته چنین رفتاری کل حرفاشو با این کارا خراب میکنه. من که گفتم کل تستا رو انجام میدم. حالا به تته پته افتادی؟ اگه نه خب پس چرا بحث ادامه میدی!؟.
من دیگه حرفی نمیزنم تا وقتش.


دوشنبه 22 تیر1394 - 9:13am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: چهارشنبه 16 مرداد1392 - 9:21pm
پست: 266
پاسخ با نقل قول
سلام بر دوستان عزیز...عبادتهاتون قبول درگاه....
دوستان گرامی توجه کنین که این تاپیک بجای اینکه دارای بار مثبت باشه از مسیر اصلیش خارج شده و شده میدان جنگ و جدل.
بابا شما دارین سر چی بحث میکنین.سودشو داره یکی دیگه میبره و شما دارین باهم میجنگین چند روزه.باور کنین شدین سرگرمی یه سری از کاربران و مهمانان انجمن.اینقدر بهم توهین نکنید و کمی انتقاد پذیر باشید دوستان.من توجه کردم به اغلب کاربرای این انجمن که بیشترشون سینه سوخته و مالباخته هستند بقول خودشون...بیشترشون سرد و گرم دنیا رو دیدند و هر کدوم برای خودشون یه پا باستانشناسند...پس اگر اینطوره و مرام و معرفت و احساس همدردی وجود داره اینجا این داستانها و کل کل کردنها چیه؟بخدا شما دارین الکی میجنگین باهم و توجه نمیکنین این جنگتون چه اثر منفی برای 4 نفر که تازه کارند داره.ماشالله مدیران سایت هم اصلا فرصت ندارند یا نمیبینند چه خبره اینجا و کاربرها دارند روزبه روز نسبت به هم حساستر میشند و برخوردهاشون باهم با توهین و زخم زبون شده.
من به شخص خاصی منظورم نیستش در کل دارم میگم.
بخدا همه میدونند داستان این فلزیابها چیه و فرقش با اروپایی و آمریکاییاش چیه.این که دیگه اینقدر جنگ و توهین و خاله زنک بازی و فاش کردن راز هم رو نداره که بابا.
آقایون بیخیال بشید و دیگه دنبالش نکنین توروخدا.نذارین دیگران بشینند و بهتون بخندند.هر کسی هم که دسگاه تقلبی میخره دلیل بر تحقیقات کم و مشورت نکردنهای خودشه.ایشالله دفعه بعد میره اصلیشو میخره.من مهرداد نباید بیام با همه بجنگم که مثلا آقای فلان کاربر یه موقع دسگاه تقلبی نگیره.اون آقا خودش چشم و هوش داره.
ببخشید دوستان.دنیا ارزششو نداره بخدا. @};-



راه در جهان یکی است و آن راستی است


دوشنبه 22 تیر1394 - 10:16am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 25 اسفند1393 - 7:55pm
پست: 605
محل اقامت: کردستان
پاسخ با نقل قول
مهرداد مینلب نوشته است:
سلام بر دوستان عزیز...عبادتهاتون قبول درگاه....
دوستان گرامی توجه کنین که این تاپیک بجای اینکه دارای بار مثبت باشه از مسیر اصلیش خارج شده و شده میدان جنگ و جدل.
بابا شما دارین سر چی بحث میکنین.سودشو داره یکی دیگه میبره و شما دارین باهم میجنگین چند روزه.باور کنین شدین سرگرمی یه سری از کاربران و مهمانان انجمن.اینقدر بهم توهین نکنید و کمی انتقاد پذیر باشید دوستان.من توجه کردم به اغلب کاربرای این انجمن که بیشترشون سینه سوخته و مالباخته هستند بقول خودشون...بیشترشون سرد و گرم دنیا رو دیدند و هر کدوم برای خودشون یه پا باستانشناسند...پس اگر اینطوره و مرام و معرفت و احساس همدردی وجود داره اینجا این داستانها و کل کل کردنها چیه؟بخدا شما دارین الکی میجنگین باهم و توجه نمیکنین این جنگتون چه اثر منفی برای 4 نفر که تازه کارند داره.ماشالله مدیران سایت هم اصلا فرصت ندارند یا نمیبینند چه خبره اینجا و کاربرها دارند روزبه روز نسبت به هم حساستر میشند و برخوردهاشون باهم با توهین و زخم زبون شده.
من به شخص خاصی منظورم نیستش در کل دارم میگم.
بخدا همه میدونند داستان این فلزیابها چیه و فرقش با اروپایی و آمریکاییاش چیه.این که دیگه اینقدر جنگ و توهین و خاله زنک بازی و فاش کردن راز هم رو نداره که بابا.
آقایون بیخیال بشید و دیگه دنبالش نکنین توروخدا.نذارین دیگران بشینند و بهتون بخندند.هر کسی هم که دسگاه تقلبی میخره دلیل بر تحقیقات کم و مشورت نکردنهای خودشه.ایشالله دفعه بعد میره اصلیشو میخره.من مهرداد نباید بیام با همه بجنگم که مثلا آقای فلان کاربر یه موقع دسگاه تقلبی نگیره.اون آقا خودش چشم و هوش داره.
ببخشید دوستان.دنیا ارزششو نداره بخدا. @};-

:ymapplause: :ymapplause: :ymapplause: @};-


دوشنبه 22 تیر1394 - 11:59am
YIM
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 169 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , 12 ... 17  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 40 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

cron
انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure