انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : پنج شنبه 20 اردیبهشت1403 - 6:54am



این موضوع قفل شده است. نمی توانید پستی را ویرایش و یا پاسخی ارسال کنید.  [ 98 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 ... 10  بعدی
 تناسخ 
نویسنده پیغام
کاربر فعال
کاربر فعال
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 8:35am
پست: 185
reza vir نوشته است:
خیر درست نیست ربطی به دمیدن روح یا جان داشتن نداره تناسخ کلا اینه که کالبدها عوض میشه ممکنه یک انسان در تناسخ بعدی سنگ باشه یا هر چیز دیگه یا دوباره یک انسان باشه یا یک حیوان در هر صورت این همون روح هست که تو این جسم امده و کالبدش فقط عوض شده یه چیزایی تو این مایه ها .
و معنی دمیده شدن روح خدا در انسان رو در کتابهای دینی و اسلامی دوره نظری امده بود که چیز دیگه ای بوده .
در اینباره علمای اکنکار یا همون اک بهتر میدونن .

رضا جان فرمایش جناب آرش99 درسته باید از منبع نزدیکتری اطلاعات بگیریم.



راه در جهان یکی است و آن راه راستی است


یکشنبه 29 تیر1393 - 12:35pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 5 اسفند1392 - 12:27pm
پست: 1420
نه رضاجان اگه قراره اين بحث منجر به انکار پوچ بودن آفرينش باشه و اگه قراره حکمت خدا در معنای تناسخ انسان که اشرف مخلوقاته بياد سنگ يا حيوان بشه صدسال ديگه نميخوام بگم خدايی هست و حکمتی و قيامتی اصلا مگه ميشه به اين فکر کرد و قبولش کرد روح انسان تناسخ داده بشه به سنگ که مثلا حرکت کنه و سير تکامل و رشد رو بگذرونه والله خوده خدا هم تو اين حرف شما الان هنگ کرده هدف از آفرينش سنگ در وحله اول زيبايی دنيا و در وحله دوم استفاده انسان از اين عنصر بيجان برای ارتقاع سطح کيفی زندگی انسان در جهت تکامله من الان دارم به اين فکر ميکنم که اگه قرار باشه تناسخی و کالبدی رخ بده شما بله شما رضا جان بشى مثلان يه مرغ که ببرمت بخورمت يک ليوانم روش و به اينم فکر نکنم که روح تناسخ داده شما به کالبد اين مرغ چاق و چله همون رضاى آوير خودمون تو فلزجو بوده اصلا اثبات تناسخ باعث ميشه هيچ کدام از عقايد کنونی معنا نداشته باشه هم انسان خوردنى باشه هم سنگ هم ازدواج با خواهر برادر و در کل حرام و حلال بهتره يه خورده عاقلانه به تناسخ فکر کنيم اگرچه ايمان و دين درستی هم نداشته باشيم و جالب اينجاست که امامان و پيامبران با اون عظمت و آگاهى حرفى از تناسخ نزدن و حرفشون فقط در رابطه با مرگ بوده و پرکشيدن روح به دنيای مردگان و رسيدگی به اعمال در قالب روح و در شکل جسم خاکی و اين جسم به خاک پس داده ميشه تا امانت داره جسم ارواح باشه تا زمان قيامت که باز به اذن خداوند روحهای در آزمايش که مرحله بالاتری از تکامل رو دارند سپری ميکنند به بدنهاشان به قولی عودت يا برگشت داده بشن و اگه قراره تناسخ به معنای واقعی وجود داشته باشه فقط در صورت و در دو زمان خاص و فقط با اين تاکيد وجود داشته باشه اول تناسخ در زمان جنينى و دوم تناسخ روح در جسم به امانت سپرده شدة در خاک در روز قيامت فقط به همان جسم خودش نه به جسم مهناز افشاريا به جسم گوشويک،يا تام و جرى. والسلام دوستان اجماعا صلوات بر محمد و آل محمد ،،،،،لطفا تايپيک رو قفل کنيد تا اندک اعتقاد دوستان به باد فنا نره


یکشنبه 29 تیر1393 - 1:03pm
استادیار
استادیار
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 9 خرداد1392 - 7:30pm
پست: 1167
فقط میتونم بگم متاسفم
متاسفم که قراره به شیوه ای زیرکانه اشرف مخلوقات و خالق اون رو زیر سوال ببرن.
دوستان عزیز یعنی می فرمایید ممکنه بعد از مرگ شریفتون روح شما میره تو کالبد سگ یا سنگ یا علف یا .....؟!!!

خوب تبریک میگم شما نظام خلقت رو زیر سوال بردید. ادم سگ بشه . سگ ادم میشه . سنگ علف میشه . علف سوسک میشه و ....!!!

متاسفم که با این افکار بیخود و پوچ ذهن آشفته شمارو آشفته تر کردن.
متاسفم که ارزش شمارو تا حد یه حیوان و سنگ پایین آوردن و جالبه که شما هم مهر تایید بر این گفته ها زدید و با دل و جان قبول کردید که بعد از مرگتون سگ خواهید شد. پس اشرف مخلوقات چی میشه.
متاسفم که با این افکار پوچ شما رو از مسیر اصلی دور کردن و دور نگه خواهند داشت.
متاسفم.......

واقعا به این عقل سلیم تبریک میگم احسنت !!!


یکشنبه 29 تیر1393 - 1:10pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 17 تیر1393 - 11:50am
پست: 456
شما بیاید به این فکر کنید که نعوذبالله روح برخی پپامبران در کالبد یک حیوان کثیف و نجس رسوخ پیدا و درجه و حرمت بزرگترین مخلوقات خداوند تا حد یک حیوان نجس و کثیف پایین بیاد کدوم عقل سلیمی همچین طرز تفکری رو قبول میکنه ؟
حتی فکرش ادم رو دیونه میکنه
کجای این تناسخ میتونه درست و قابل حضم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن , تعظیم آنان همانند خم شدن دو سرکمان است که هرچه به هم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است.
خشایار شاه


یکشنبه 29 تیر1393 - 1:27pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 5 اسفند1392 - 12:27pm
پست: 1420
در ضمن لازم دونستم به شما عرض کنم رضاجان در قديم و حتی درحال حاضر اسم بردن کلمه اکنکار يا در معنای واقعی کلمه انکار کردن جرم بوده و هست ، بنده چون در توضيح تناسخ حرفى از دميده شدن روح خدا در انسان نزدم کاری به بحث دميده شدن واکنکار ندارم ولی به خاطر اينکه دوستان متوجه بشن اکنکار در معنای واقعی چی هست و چرا عده ای دست به اکنکار ميزنن ميتونم بگم اکنکار از زمان حضرت سليمان رواج داشت و معناش انکار کردن خدا برای هم پيمان شدن با شيطان بود که اون زمان کارهای خاصى انجام ميشد تا شخص اکن به درجه وحی از طرف شيطان ميرسيدو چون تمام اون کارهاى خاص و وردها توسط سليمان نبی جمع آوری و زير تختش مدفون شد که همان مسجد قدس هستش که که گنبد سبز داره و اسرائيل قاصب داره تلاش ميکنه باحفاری به اون اسناد برسه خلاصه دراين زمان هم قران آسمانى وسيله اکنکار اکنه شده به طوريکه قرآن رو 45روز به داخل چاه توالت آويزان کرده و خدا و ربانيتش را انکار کرده و 45روز روى همان قرآن نشسته و به قدرتهای خاصی ميرسند که اين اشخاص از زبان يکی از علما تعبير به خوک و که موجودی مسخ شده هست تعبير کرده و بعداز مرگ يکراست راهى جهنم ميشن


یکشنبه 29 تیر1393 - 1:31pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 17 تیر1393 - 11:50am
پست: 456
بنیانگذار اکنکار یعنی آقای پائول توئیچل یک آمریکایی بود که پیش یک نامادری بزرگ شد و این نامادری معتقد بود که پائوئل حرام‌زاده است و نتیجه خیانت شوهرش است و حتی موقعی که این نامادری در حال مرگ بود، در وصیتش نیز گفت این پسر حرام‌زاده است و همیشه این زن، این بچه(پائول) را اذیت می‌کرد و باعث شد پائول همیشه با یک عقده حقارت حرام‌زادگی بزرگ شود،(همیشه خطابش می‌کردند) و وقتی بزرگ شد، می‌خواست در ارتش آمریکا استخدام بشود، اما ارتش آمریکا به دلیل همین عقده حقارت او را نپذیرفت تا وقتی که جنگ‌های آمریکا با فلیپین و... پیش آمد و ارتش آمریکا نیرو می‌خواست و نیروی دریایی آمریکا او را استخدام کرد و در مدتی که در منطقه جنوب شرق آسیا بود، با دالایی لاما آشنا شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های پائول توئیچل این بود که فراوان الکل و مشروب می‌خورد و در یکی از نوشته‌هایش نیز می‌گوید الکل بود که من را از گناه نجات داد.

ویژگی دیگر آقای پائول این بود که در جوانی یک ترجمه‌ای از مثنوی مولوی پیدا کرد و آن را خواند و مختصری با عرفان اسلامی آشنا شد، اما مثنوی مولوی را آن هم ترجمه را اگر کسی بردارد و بخواند، آن هم بدون هیچ اطلاع قبلی، ‌معلوم است عاقبتش چه می‌شود، به قدری نسبت به مثنوی مولوی بیگانه بود که در آثارش می‌گوید: مولوی 2 کتاب دارد، یکی مثنوی است و یکی کتاب نی، و بشنو از نی را خیال کرده که منظور، کتاب قبلی مولوی است، یعنی این قدر راجع به مثنوی بی اطلاع بوده است.

بعد بر اساس تصوفی که از مثنوی فهمید و افکاری که در تبت و دالایی لاما گرفته بود و همین طور اکنکار (یعنی افکاری که خودش اضافه کرد ) این عرفان را درست کرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911219000155



به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن , تعظیم آنان همانند خم شدن دو سرکمان است که هرچه به هم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است.
خشایار شاه


یکشنبه 29 تیر1393 - 1:38pm
استاد نقطه زنی
استاد نقطه زنی
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 22 اسفند1391 - 8:50am
پست: 346
محل اقامت: مازندران
delta force نوشته است:
بابا یه چیزای میگید ها
مگه سنگ روح داره ؟ اگه روح انسان بعد از مرگ مثلا وارد کالبد یه سگ بشه خوب در اون صورت اگه این روح یه دکتر باشه اون سگ حداقلش باید یه چیزایی از دکتری بدونه =))
واقعا متاسفم برای برخی از عقاید :((

خیر اگه از انسان به مثلا درخت بره اون درخت نمیتونه صحبت کنه یا کارهای انسان رو انجام بده اما در کالبد بعدی اگه دوباره انسان باشه اون انسان از 2 کالبد قبلی خودش که انسان بوده یه چیزایی رو بدست میاره و چیزهایی رو میبینه و انجام میده که از یه دنیای دیگه بهش داده میشه .
*********************************
ضمنا علم کاری به دین نداره قرآن گفته هیچ انسانی حق کشتن انسانی رو نداره اما در مواقعی برای بدست آوردن علم و رسیدن شکوفایی به مراحلی میرسه که نیازه تا یه انسان جونش رو فدا کنه تا علم کامل بشه .
من که گفت نیاز به درک بالایی داره این موضوع و اینکه خیلی از مسائل در دنیای امروزی وجود داره که چون دین ما مهدودیتهایی ایجاد کرده نمیشه وارد بحث شون شد .
زمانی منم قبول نداشتم .



دوستان جديد پيدا کنيد اما دوستان قديمی را هم حفظ کنيد، اينها نقره و آنها طلا هستند.


یکشنبه 29 تیر1393 - 2:44pm
YIM WWW
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: دوشنبه 5 اسفند1392 - 12:27pm
پست: 1420
بهترين مترجم کسی است که بتواند سکوت را ترجمه کند و سکوت زمانی معنا ميگيره که کلمه نميدانم باعث سکوت بشه اما سکوت من به خاطر اينه که دوست ندارم به چيزيکه اعتقاد ندارم دل ببندم و يا اين نميدانم من باعث گمراهى کسی شود و به انکار حقايق و جايگزينى باطل شود دوستان شما رو به تناسخ غلط مي سپارم
ياحق


یکشنبه 29 تیر1393 - 2:55pm
استاد نقطه زنی
استاد نقطه زنی
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 22 اسفند1391 - 8:50am
پست: 346
محل اقامت: مازندران
arash99 نوشته است:
نه رضاجان اگه قراره اين بحث منجر به انکار پوچ بودن آفرينش باشه و اگه قراره حکمت خدا در معنای تناسخ انسان که اشرف مخلوقاته بياد سنگ يا حيوان بشه صدسال ديگه نميخوام بگم خدايی هست و حکمتی و قيامتی اصلا مگه ميشه به اين فکر کرد و قبولش کرد روح انسان تناسخ داده بشه به سنگ که مثلا حرکت کنه و سير تکامل و رشد رو بگذرونه والله خوده خدا هم تو اين حرف شما الان هنگ کرده هدف از آفرينش سنگ در وحله اول زيبايی دنيا و در وحله دوم استفاده انسان از اين عنصر بيجان برای ارتقاع سطح کيفی زندگی انسان در جهت تکامله من الان دارم به اين فکر ميکنم که اگه قرار باشه تناسخی و کالبدی رخ بده شما بله شما رضا جان بشى مثلان يه مرغ که ببرمت بخورمت يک ليوانم روش و به اينم فکر نکنم که روح تناسخ داده شما به کالبد اين مرغ چاق و چله همون رضاى آوير خودمون تو فلزجو بوده اصلا اثبات تناسخ باعث ميشه هيچ کدام از عقايد کنونی معنا نداشته باشه هم انسان خوردنى باشه هم سنگ هم ازدواج با خواهر برادر و در کل حرام و حلال بهتره يه خورده عاقلانه به تناسخ فکر کنيم اگرچه ايمان و دين درستی هم نداشته باشيم و جالب اينجاست که امامان و پيامبران با اون عظمت و آگاهى حرفى از تناسخ نزدن و حرفشون فقط در رابطه با مرگ بوده و پرکشيدن روح به دنيای مردگان و رسيدگی به اعمال در قالب روح و در شکل جسم خاکی و اين جسم به خاک پس داده ميشه تا امانت داره جسم ارواح باشه تا زمان قيامت که باز به اذن خداوند روحهای در آزمايش که مرحله بالاتری از تکامل رو دارند سپری ميکنند به بدنهاشان به قولی عودت يا برگشت داده بشن و اگه قراره تناسخ به معنای واقعی وجود داشته باشه فقط در صورت و در دو زمان خاص و فقط با اين تاکيد وجود داشته باشه اول تناسخ در زمان جنينى و دوم تناسخ روح در جسم به امانت سپرده شدة در خاک در روز قيامت فقط به همان جسم خودش نه به جسم مهناز افشاريا به جسم گوشويک،يا تام و جرى. والسلام دوستان اجماعا صلوات بر محمد و آل محمد ،،،،،لطفا تايپيک رو قفل کنيد تا اندک اعتقاد دوستان به باد فنا نره

خیر ربطی به روح نداره ربطی به انسان نداره تناسخ یه چیز کلی هست برای بی جانها هم هست نه اینکه فقط بگی جاندارها .
لطفا دوستان این مطالب رو با دین و خدا و امام و پیغمبر قاطی نکنن چون اصلا هیچ ربطی به شخص نداره یه چیز کلی هست .

ببینید ما در این جهان چیزی رو نداریم که نابود بشه یا به اسطلاح مفعود بشه هر چیزی بعد زمانی زندگی داره گفتم حتی اون سنگی که تو خونتونه اونم یه زمانی داره و زمان زندگیش بگذره کم کم وارد همین مسئله تناسخ میشه و تبدیل به خاک میشه و دوباره کالبد دیگه ای میگیره اما این خاکه سنگ یا سنگ ریزه همون سنگ قبلیه و ممکنه
دوباره با مواد معدنی کنارش و عوامل دیگه تبدیل به سنگ بشه شاید قیافه اش یا کالبدش تغیر کرده باشه اما باز این همون سنگه .
یک دانه وارد تکامل زندکی میشه و کالبدش به بوته و درخت تبدیل میشه و بعد مدتی زندگی میپوسه و میشه خاکه چوب و بعد کود و در خاک حل میشه و به وصیله دانه ای دیگه از همون درخت قبلی که جای این درخت رویده و بزرگ شده از طریق ریشه هاش همون مواد و اتمها و مولکولها داده میشه به این درخت و .....
یا انسان (اشرف مخلوقات) که بعد مرگ و دفن شدن از وجودش هزاران کرم بوجود میاد و به زندگی محدودشون ادامه میدن و اونها هم زندگیشون تموم میشه و استخونهاش کم کم پودر میشه و خاکه ها مقداری خاک شده و مقداری با مواد اطراف ادقام شده و میشه سنگ یا بوسیله ریشه های درختی به وجود یه درخت میره و ......
و میلیونها چیز دیگه . اگه نتیجه گیری کنی بجای اینکه بگی علی مسلمان بود من شیعه هستم و خدا وجود داره و امثال این حرفها خوب دقت کنید میبینید این قانون خداست هیچ چیزی از بین نمیره که مفعود بشه فقط کالبدش تغیر میکه و یه زندگی دیگه ای داره .
منظور از زندگی هم اون چیزی نیست که بعضی از دوستان میگن مثلا زندگی برای انسانها و حیوانات و ....
زندگی برای هر چیزی هست که چسم داره حالا میخواد سنگ باشه گیاه باشه و .......
گفتم کسانی که نژاد پرست یا دینگرا هستن هیچوقت نباید به خودشون فشار بیارن که این مساحل رو مفهومی درک کنن .



دوستان جديد پيدا کنيد اما دوستان قديمی را هم حفظ کنيد، اينها نقره و آنها طلا هستند.


یکشنبه 29 تیر1393 - 3:05pm
YIM WWW
استاد نقطه زنی
استاد نقطه زنی
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: سه شنبه 22 اسفند1391 - 8:50am
پست: 346
محل اقامت: مازندران
Kani نوشته است:
فقط میتونم بگم متاسفم
متاسفم که قراره به شیوه ای زیرکانه اشرف مخلوقات و خالق اون رو زیر سوال ببرن.
دوستان عزیز یعنی می فرمایید ممکنه بعد از مرگ شریفتون روح شما میره تو کالبد سگ یا سنگ یا علف یا .....؟!!!

خوب تبریک میگم شما نظام خلقت رو زیر سوال بردید. ادم سگ بشه . سگ ادم میشه . سنگ علف میشه . علف سوسک میشه و ....!!!

متاسفم که با این افکار بیخود و پوچ ذهن آشفته شمارو آشفته تر کردن.
متاسفم که ارزش شمارو تا حد یه حیوان و سنگ پایین آوردن و جالبه که شما هم مهر تایید بر این گفته ها زدید و با دل و جان قبول کردید که بعد از مرگتون سگ خواهید شد. پس اشرف مخلوقات چی میشه.
متاسفم که با این افکار پوچ شما رو از مسیر اصلی دور کردن و دور نگه خواهند داشت.
متاسفم.......

واقعا به این عقل سلیم تبریک میگم احسنت !!!


این ذهن شماست که این چیز رو برداشت کردی .
اگه قرار بود بعد مرگ تناسخ نداشته باشی که مثل فیلمها باید ناپدید میشدی .
خیر اشتباه نکن این موضوع تناسخ خیلی پیچیدست و به اتمها و مولکلهای یه جسم حالا میخواد انسان باشه یا هر چیزی مربوط میشه .
من قبلا هم گفتم از اونجایی که خدا طوری خلق میکنه که چیزی مفعود نشه و فقط تغیر ماهیت پیدا کنه برای همین کالبد ها تغیر میکنه .
شما یه استخوان پیدا میکنی و این استخوان رو میبری برای تست دی ان ای و میگه بهت مال چه موجودیه اما اون موجود نابود شده یا مرده و دیگه نیست اما این یه چیز ظاهریه این همون حیوانه کالبدش تغیر کرده و کم کم اون استخوان هم پودر میشه شما اون پودرش رو هم ببری آزمایش باز میگه فلان حیوانه و اینکه حتی خاک بشه و حل بشه باز نابود نشده شما اون خاک رو ببری باز همون جواب رو داری حالا خاکها بر اثر مواد و املاح دورشان تبدیل به سنگ هم میشن و شما این سنگ رو ببر آزمایش باز میگن همون حیوانه و ........
من از هر کسی انتظار ندارم تا بتونه حتی نیمی از این مسائل رو درک نه چون کسانی که روی این مساحل کار میکنن و برای کل دنیا هم به اثبات رسوندن بجز شیعه های مسلما که براشون قابل قبول نیست البته گروهی . بقیه افراد درک مفهومی دارن از این موضوع .



دوستان جديد پيدا کنيد اما دوستان قديمی را هم حفظ کنيد، اينها نقره و آنها طلا هستند.


یکشنبه 29 تیر1393 - 3:15pm
YIM WWW
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
این موضوع قفل شده است. نمی توانید پستی را ویرایش و یا پاسخی ارسال کنید.   [ 98 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 ... 10  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 14 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure