طبق درخواست اکثر کاربران و مخصوصا مهندس حمید و اساتید بزرگ انجمن تصمیم گرفتم طرح جدیدی از این انتن منحصر بفرد رو طراحی کنم البته ناگفته نماند که از اساتید این فن اقایان مهندس حمید و هوشی و شایان کمک گرفتم و این انتن طراحی شد و فعلا یک دستگاه درست شد و کسانیکه خواهان این دستگاه ارزشمند هستند میتوانند از طریق تلفن یا پیام خصوصی درخواست خودشون رو اعلام کنند قیمت این انتن ردیاب برای کسانیکه از ما ردیاب خریداری کردند 200 هزار تومانه و برای دیگران دوبرابر این قیمت .
این دستگاه درواقع سه منظوره میباشد یعنی : 1- خوراکی 2- فرکانسی از طریق فیش 3- خوراکی فرکانسی
این ردیاب میتونه بدونه دستگاه هم بخوبی کارکنه اونهایی که دنبال یون فلز میگردند میتونن اول بااین ردیاب اونجا رو ردیابی کنند و مطمئن شدند اونوقت ردیاب 35 رو بیارند اون محل بصورت حرفه ای کاوش کنند .
این ردیاب به هیچ عنوان از فلزات دیگه جز برنج استفاده نشده حتی فیشهای زیر دسته کلا با برنج ساخته شده برای همین تمام اتصالات رو بنده با قلاویز و حدیده درست کردم و جوشکاری هم انجام نشده و قابل جدا شدن و مخفی کردن میباشد میتونین داخل ماشین هرکدام از قسمتهای این ردیاب رو یه جا جاساز کنین عمرا بفهمند که این ردیابه بعد همه رو باهم سرهم کنین
یه مخزن براش طراحی شده به اندازه 2 سانت که میتونین هر فلز و جسمی رو داخلش بذارین و براحتی جستجو کنین . مانند دستگاه ردیاب PMR3 که امریکایه و میلیونی قیمت داره از انواع سنگها بگیر تا انواع فلزات
برای فرکانسی بودن که به ردیاب 35 وصل بشه یه روکش وارنیش تهیه کردم که دقیقا سایز این میله توپر دسته میباشد که بوسیله گرما جمع میشه و فیت دسته میشود . چرا از وارنیش استفاده شده؟ چون تحقیقاتی که انجام شده به این نتیجه رسیدم هرچقدر فاصله دستها به میله نزدیکتر باشه قدرت و واکنش انتن بیشتر میشه برای همین از وارنیش که هم محکمه و هم باریکتر استفاده شده حالا یک جفت بصورت کامل میسازم همراه با روکش دسته ها تا بهتر متوجه بشین .
میله ها همشون توپر هستند 13 میلمتری و میله انتن 4 میلیمتر
اگر خواستین از این ردیاب بصورت خوراکی استفاده کنین فقط کافیه فیشهای نری رو از دسته جدا کنین و انگشت شصت خود رو به میله اتصال دهید یعنی بالای این روکش وارنیش به اندازه یک سانت جا وجود دارد جهت اتصال انگشت به میله برنجی . و برای فرکانسی لازم نیست انگشت به فلز اتصال کنه
بنظر بنده این انتن و دسته ها خطاشون خیلی کمتر از انتنهای دیگه میباشد و ذهن در اون کمتر دخالت میکند همینطور باد چون میله تعادل که درعقب تعبیه شده باعث میشه باد نتونه به یک طرف انتن رو بکشونه و مزیتهای دیگه میله تعادل رو مهندس حمید باز گو میکند .
عکسهایی هم از دستگاههای که برای این منظور خریداری شده میذارم تا ببینین بنده برای این موضوع چه هزینه هایی انجام دادم و کلا کار رو دیگه به تراشکار نمیدم خودمون خودکفا شدیم
لطفا اساتید محترم از جمله اقایان حمزه و کانی و جاوید عزیز و مهدی و تهرانی و هوش و شایان و رامین دیگر اساتید که درخاطرم نیست زودتر از همه بیان تهیه کنند و تست کنند اگر تغییراتی بخواد انجام بشه بنده درخدمتم . هرچند سه نفر از دوستان من و خودم با این ردیاب تست کردیم خیلی عالی جواب داد .انشاالله تا سه روز اینده بصورت انبوه ساخته و فرستاده میشه خواهشا دوستان دیگه چونه نزنن قیمتی متعادل درنظر گرفته شده که همه بتونن براحتی تهیه کنند و مشکلشون حل بشه . به امید موفقیت تمامی دوستان