انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : شنبه 12 خرداد1403 - 8:08pm



این موضوع قفل شده است. نمی توانید پستی را ویرایش و یا پاسخی ارسال کنید.  [ 134 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 ... 14  بعدی
 sony mrt-br100 
نویسنده پیغام
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12764
علی جان احتمالا مشکل از چشمان ماست! با عینک 3 بعدی نگاه کن درست میشه! ;)


جمعه 21 تیر1392 - 1:59pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: یکشنبه 8 اردیبهشت1392 - 10:29pm
پست: 203
سلام بر دوستان فلزجو و منتقد سوني باالاجبار دارم با موبايل به اينترنت وصل ميشم
حميد جون تا حدودي درست ميكن اين عكس ممكنه خروجي دستكاه نباشه جون طرف ميكفت كه با نرم افزار اصلي دستكاه كار نميكنه و با يك نرم افزار ديكه داره كار ميكنه و خروجي دستكاه را فيلتر ميكنه جرا دوستان جيزي را كه نديدند را باور ندارند نميدونم اكر كسي از دوستان فوتوشاب بلده لطف كنه يه دونه عكس خوشكل درست كنه و بزاره تو سايت تا دوستان مقايسه كنند



به امید سوسوی زرد


شنبه 22 تیر1392 - 8:21am
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12764
ممنون only for you عزیز. من بالاخره متوجه نشدم شما تایید کردین که اون عکس به اصطلاح فتوشاپی هست یا خیر؟
به نظر من اجازه بدین قدم به قدم جلو بریم! ما الان کار به کارایی دستگاه اصلا نداریم! دوستان همگی لطف کنن نظر بدن آیا این عکس فتوشاپی هست یا نه؟ اگر قدم به قدم جلو بریم به نتیجه میرسیم که حقیقت مساله چیه. قصد بنده واقعا رسیدن به حقیقته! همیشه هم همینطور بوده. هیچ سود یا ضرری هم فکر نمیکنم توی این قضیه برام متصور باشه. ولی این داستان برای دوستانی که احیانا بخوان دنبال این دستگاه باشن اهمیت داره.
در مورد اون عکس عزیزان اگر به خط کشی ها و تفاوت فونتهای مختلف و اون فلش ها دقت کنن مشخص هست که این علائم و نوشته ها بهیچ وجه نمیتونه بصورت خودکار توسط یک نرم افزار ایجاد شده باشه! نکته جالب اینکه در قسمت بالایی یک جدول از فرمولهای عجیب و بی معنی نوشته شده که نه تنها معنی علمی خاصی ازش استنباط نمیشه بلکه برای تفهیم نکات اپراتوری اصلا این جور کار ها نیاز نیست!


شنبه 22 تیر1392 - 11:50am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: یکشنبه 8 اردیبهشت1392 - 10:29pm
پست: 203
;) ;) ;) سلام بر همكي خواهش ميكنم از دوستان كه اكر كسي ميتونه يه عكس فوتوشابي درست كنه ببينيم اين عكس با عكس هاي ما جقدر تفاوت داره
حميد جون به هيج وجه اين عكس ها فوتوشابي نيست در عكس زمينه سفيد كه دو قسمت زرد داره اون جدول مربوط ميشه به فاصله هاي افقي و عمودي و ارتفاع و فرمول جرم كه اكر اشتباه نكنم با فرمول اصطكاك قاطي شده از شما بعيده كه حداقل در مورد اين جدول اين طور اظهار نظر ميكنيد ارتفاع هدف تا سطح زمين در حدود 8 متره كه كاملا در عكس مشخصه قسمت سياه رنك هم مربوط به كانالي كه كشيده شده ما دقيقا با توجه به عكس بيشروي كرديم تا به اتاقك ساروجي رسيديم يك بار هم مسير را اشتباه رفتيم كه بركشتيم مطمئن باشيد كه من كماكان قرص و محكم سر حرف خودم هستم جون به جشمام كه ديكه اعتماد دارم اكر خدا خواست كه من واسه همه دوستان ثابت ميكنم در غير اين صورت هر جي خيره بيش بياد
به اميد سوسوي زرد



به امید سوسوی زرد


شنبه 22 تیر1392 - 2:45pm

تاریخ عضویت: یکشنبه 14 اردیبهشت1392 - 2:30am
پست: 34
only for you ی عزیز به نظر من شما اصلا لزومی نداره که به بعضی ها ثابت کنید که این دستگاه وجود داره یا خیر ؟
بهر حال شما انچه تا حدی لازم بود در اختیار دوستان قرار دادید و دیگه انتخاب با دوستان هست که باور کنند یا خیر؟
من خودم حرف شما رو باور دارم چون خودم اینطور دستگاها رو دیدم از نزدیک و با چشم خودم . کاری هم ندارم که این عکسها فتوشاپه یا واقعی اما اونچه مسلمه اینه که حقیقتا این دستگاها وجود دارند و هیچ شکی هم در وجودشون نیست ,در حالی که صاحباشون کامیون کامیون بار در میارن و ترانزیت میکنند به سایر کشورها و گاها در سایر کشورها هم توقیف میشن اونوقت ما تازه اندرخم یه کوچه ایم.


شنبه 22 تیر1392 - 3:02pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12764
1- در تصویر فوق قسمت بالا چپ که قطب نما رو مثلا نشان داده ؛ حروف W , S , E , N هیچکدام فونتشون یکسان نیست! بخصوص N , S سایز فونتشون کاملا متفاوت هست و از افکتی درشون استفاده شده که در فتوشاپ کاملا معموله! بین E , W هم کاملا تفاوت در رنگ و ضخامت فونت دیده میشه! اگر این عکس خروجی یک نرم افزار خودکار باشه این همه تفاوت در حروف هیچ دلیلی نمیتونه داشته باشه!
2- در سمت چپ نمودار اعداد 00 و 01 و 02 هیچکدام هم اندازه نیستن! به ارتفاع عدد 0 در هر سه سطر دقت کنین. سایه ای هم که درش استفاده شده باز یک افکت مرسوم در فتوشاپ هست! اگر تصویر خودکار تولید بشه دلیلی برای این تفاوتها نیست!
3- در جدول سمت راست بالا هم تفاوت در فونت و ضخامت و ارتفاع نوشته ها بین آیتم ها و حتی نحوه بالاتر یا پایین تر بودنشون کاملا مشخصه و بسیار ناشینانه درست شده! ضمنا این اعداد و به اصطلاح فرمولها برای اپراتور معنی خاصی نمیتونه داشته باشه جز فریبکاری!!!

1- در این تصویر هم فونتهایی با افکت 3 بعدی به کار برده شده که اصلا در خروجی اینجور دستگاهها مرسوم نیست و یک افکت فتوشاپیه! این افکتها رو حتی در خطوط و بیضی ها هم میشه دید که اصلا لزومی نداره!
2- فلش های زرد رنگ وسط تصویر نه تنها مثل هم نیستن بلکه اصلا متقارن هم نیستن و مشخصه که کار یک برنامه اتوماتیک نیست و با دست کشیده شده!
3- نوشته های زیر نمودار ارتفاع فونتشون کاملا با هم فرق میکنه و دارای افکت فتوشاپی هستن و کاملا واضحه که بصورت خودکار تولید و نوشته نشدن!
4- خطوط افقی روی تصویر که به رنگ آبی هستن هیچکدام هم اندازه نیستن! جالب تر اینکه هیچ کدوم این 4 خط بطور دقیق موازی هم نیستن!!! باز هم هیچ دلیلی برای این مساله وجود نداره جز اینکه این خطوط با دست ترسیم شدن!

باز هم خدمت دوستان عرض و تاکید میکنم فعلا بحث ما وجود یا صحت دستگاه یا خلافش نیست! دو تصویر ارائه شده که بطور قطع در سطح وسیعی با نرم افزاری مثل فتوشاپ ادیت شده و روش کار شده و عملا تصویر فتوشاپی هست. اگر کسی این مساله رو میتونه رد بکنه جواب نکاتی که من عرض کردم رو بده یا دلیل بیاره که چرا این تصاویر در این حد گسترده با فتوشاپ ادیت شدن!


شنبه 22 تیر1392 - 3:31pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: یکشنبه 8 اردیبهشت1392 - 10:29pm
پست: 203
:D نه بالاخره يكي بيدا شد از ما هم حمايت كرد
درسته ringo‏ جان دستكاه هاي فوق بيشرفته اي وجود دارند كه ما از آنها هيج اطلاعي نداريم يه كروه ديكه سراغ دارم كه اكر جا داشته باشي ميان دستكاه ميزنند و بار را از همون زير زمين ارزش ميزنند و 30 درصد بولشو ميدن و ديكه در آوردن و همه جي با خودشونه



به امید سوسوی زرد


شنبه 22 تیر1392 - 3:31pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: یکشنبه 8 اردیبهشت1392 - 10:29pm
پست: 203
سلام بر استاد حميد عزيز
به نظر من اصلا دلايل شما براي رد اين تصوير كافي نيست به نظر شما جه دليلي داره يه نفر بخواد 4 جهت را با 4 فونت نشون بده خوب اكر من ميخواستم جعل كنم كه با يك فونت مينوشتم كه نخواد ضايع باشه به نظر من اين تعدد فونت هيج جيز جز علاقه برنامه نويس به زيبايي كار نبوده كه هر جهت را با يك فونت خاص نشون داده در مورد صفر ها هم بايد بكم كه دو صفر اول فقط بزركتر از بقيه صفرهاست كه ميتونه طبيعي باشه مابقي هم جيزي جززيبايي نيست در ضمن حرف hو حرف vو حرف z ‎ميتونه مخفف كلمات هوريزنتال يعني افقي و ورتيكال يعني عمودي و اون يكي هم كه يادم رفته ميتونه به معني عمق يا ارتفاع باشه m‏ هم كه جرم محسوب ميشه حالا حميد جان به نظر شما اين اعداد به درد ابراتور نميخوره؟



به امید سوسوی زرد


شنبه 22 تیر1392 - 3:52pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12764
only for you واقعا که!!!
سلیقه برنامه نویس دیگه چیه؟ تصویری که خودکار تولید بشه که این همه تفاوت در مشخصات مختلفش وجود نداره! اون اعداد هم شما میگی بدرد میخورن! بله ظاهر قضیه اینجوریه. ولی شما چرا دلیل اینکه توی یک جدول آیتمها بالا پایین هستن رو نمیگی؟ اون فرمولهای بالایی مثلا چه نقشی دارن؟؟؟ حتی خط افقی دوم روی تصویر از جدول خارج شده! کدوم نرم افزاری تا حالا دیدیین خودش جدول بکشه و به این صورت افتضاح باشن؟! تازه ریزه کاری های دیگه ای هم در خطوط ترسیم شده وجود دارن که کاملا مشخصه کار دست هستن! من میتونم روی این قضیه قسم بخورم! قضاوت دیگه با خود دوستان. هر کسی میتونه نظر خودشو بگه.


شنبه 22 تیر1392 - 4:00pm
مدیر کل
مدیر کل

تاریخ عضویت: یکشنبه 19 اسفند1391 - 2:43am
پست: 12764
در ضمن مدل دستگاه در یک عکس MRT_BR 100 و در دیگری MRT-BR 100 نوشته شدن!
املای صحیح هم 3D imager هست نه imajer !!!
لابد غلط املایی هم سلیقه برنامه نویس و بلکه طراح دستگاه هست! #-o


شنبه 22 تیر1392 - 4:20pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
این موضوع قفل شده است. نمی توانید پستی را ویرایش و یا پاسخی ارسال کنید.   [ 134 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 ... 14  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 70 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure