| فلزجو FelezJoo http://www.felezjoo.com/ |
|
| فلزیاب badger http://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=8&t=4617 |
صفحه 1 از 1 |
| نویسنده: | madrek [ چهارشنبه 9 تیر1400 - 2:50pm ] |
| عنوان پست: | فلزیاب badger |
سلام از دوستان کسی شماتیک یا شماره ای سی های این مدار رو داره تو بازار به اسم badger میفروشن |
|
| نویسنده: | jacknt [ جمعه 2 مهر1400 - 12:32pm ] |
| عنوان پست: | Re: فلزیاب badger |
سلام به شما دوست عزیز وقت بخیر بله بنده شماره همه آیسی ها رو دارم ولی در کل دستگاه جالبی نیست |
|
| نویسنده: | saraqueen [ جمعه 2 مهر1400 - 1:25pm ] |
| عنوان پست: | Re: فلزیاب badger |
یه دستگاه آنالوگ با کیفیت ساخت بد |
|
| نویسنده: | jacknt [ جمعه 2 مهر1400 - 2:56pm ] |
| عنوان پست: | Re: فلزیاب badger |
اگه دقت کنید PCB دارای ایرادات بسیاری هست، مسیرهای طولانی و ترکهای نازکی داره که این خودش مشکل ساز هست...بردش در حد نهایی فلزیاب های پالسی هست ولی روی خاک برد زیادی از دست میده |
|
| نویسنده: | mohsenha62 [ یکشنبه 6 مرداد1403 - 2:13am ] |
| عنوان پست: | Re: فلزیاب badger |
به هر مدار به درد بخور که رسیدید یه بی سواد پیدا شده با یه حرف مزخرف که آنالوگه با ساخت بی کیفیت ؟؟!بیخیالش شدید هر چی هم مدار به درد نخوره دوباره یکی اومده تایید کرده ۴تا حرف قلمبه سلمبه زده رفتید سراغش.غافل از اینکه هرکی دنبال منافع خودشه نه به فکر فلزیابی و موفقیت شما.البته تا بوده همین بوده . |
|
| نویسنده: | mohsenha62 [ شنبه 30 خرداد1405 - 10:58pm ] |
| عنوان پست: | Re: فلزیاب badger |
گردن کلف ت ترین فلزیاب همین بود که به حرف یه احمق از دستش دادید. نه این بلکه چندین و چندتا مدار که به حرفای سودجو ها،احمقها، نادانها، استناد کردید و از دست رفت. بهترین نوع پالسی با ثبات قطعی عمق بسیار بالا در یک کلام بی نظیر صفحه 6 سالها پیش از دست رفت.یکی اومد با یه اسم مزخرف MDL8500 تمام ذهنتون رو برد به جایی که دوست داشت.خبر نداشتید از یه آشغالی که وجود نداره صحبت میکنه. |
|
| صفحه 1 از 1 | همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند. |