انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : پنج شنبه 9 فروردین1403 - 9:26pm



پاسخ به موضوع  [ 149 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 ... 15  بعدی
 طراحی و ساخت هواپیمای تک سرنشین 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
پس با این نوع جواب دادن شما یعنی کلا اون کسی که این نقشه رو گذاشته اشتباه کرده

من اصلا کلا ادم بیسواد. من از شما یه سوال دارم الان تو این وبلاگ یه خانواده دارند هواپیمای کانارد میسازند و هچنین مسیولین سازمان هواپیمایی کشور هم از هواپیماشون بازدید کردند. وکارشناسا کارشون رو تایید کردند. برو وبلاگ رو نگاه کن تو جدول ذکر کرده سرعت واماندگی که همون استال هستش 82 کیلومتر پس اون کارشناسا بیسواد بودند. چرا بهشون نگفتند.پرنده بال ثابت حالت استال وجود نداره! در ضمن قرار این هواپیما داخل کشور تولید بشه پس جان خیلیها در خطره شما لطف کنید برید اونجا بهشون بگو هیچ وسیله پرنده بال ثابتی سرعت کروز و استال نداره .چون هر دو مورد رو ذکر کرده استال 82 کروز هم250 زده منتظرم پست شما تو همون وبلاگ هستش اتفاقا جای خوبی هم هستش و اونجا مهندس هوا و فضا هم داره !!!
نگفتی مفهوم اشتال چیه.

http://experimentalairplane.mihanblog.com/page/8



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


دوشنبه 5 بهمن1394 - 5:44pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
در ضمن شما که خیلی وارد هستید.و محاسبات شما دقیق هستش چرا هواپیمای مسافری بری نمیسازید تا دولت مجبور نشه بره هواپیمای دست دوم روسی بخره !!!
البته قبول دارم موتور 13 اسب برای هواپیمای 250 کیلویی مناسب نیست چون هواپیما هر چقدر ارتفاع بگیره اکسیژن کم میشه قدرت موتور رو به تحلیل میره! علت پافشاری من روی موتور 13 اسب این بود که شما گفتید یه موتور 20 یا 30 قادر به یلند کردن هواپیمای 100 کیلویی نیست که جواب شما رو دادم حتی با 13 میشه هواپیمای 250 کیلو رو پرواز داد.ولی این پرواز تو شرایط جوی و ارتفاع زیاد جوابگو نیست بهترین حالت همون موتور 30 اسب قدرت یا موتور به توان 30 هستش .که ایده ال هستش البته نهایت تو ارتفاع 1000 متری ;) نارحت نشو دوست عزیز ولی شما میدونید رشته من هوا وفضا نیست و نمی تونم جواب معادلات ریاضی رو بدم بیشتر سوالهایی رو مطرح کردید. که من احساس میکنم بیشتر برای خود نمایی بود تا کمک و تا حدود کپی پست از کتابها!!! که البته خواستید. من هم میتونم از رو کتاب جواب شما رو بدم ولی من تجربی کار میکنم.موفق باشید. ممنون از کمک شما در ضمن کمک من در مورد تهیه موتور 30 اسبی بود. که نتونستم پیدا کنم اگر هم بوده خیلی گرون بود. فعلا ببینم چی میشه اگه خواستید کمک کنید به اقای علی انارکی کمک کن :D چون اون بنده خدا هم مثل من اشتباه کرده سرعت استال و کروز رو نوشته در حالی که شما گفتید تو پرنده بال ثابت همچین چیزی نداره !میرم اونجا ببینم در جواب شما چی دارند بگند. انشالله طفره نرید برید اونجا موفق باشید @};- @};-



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


دوشنبه 5 بهمن1394 - 6:05pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
هر وقت بیکار بودید به انجمن هواپیما هم سر بزنید. چون اونجا هم چند تا از استادان تاکید کردند. ساخت هواپیما بیشتر تجربی هستش تا اینکه بخواهید با معادلات ریاضی حساب کنید. زیاد جلو میرفتیم فکر کنم حتی احتمال عطسه کردن خلبان داخل کابین و تاثیر اون روی هواپیما رو هم می خواستید محاسبه کنید.با حساب و کتاب شما نیاز به تونل باد هم دارم در هر حال ایرفویل باید دقیق محاسبه بشه :D بله محاسبات رو بلدید. انکار نمی کنم ولی عمل هیچی در نمیاد.حالا عکس اون هواپیمایی که ساختید رو برام بذارید. مهندس عزیز ببینم تو عمل چکار کردید.



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


دوشنبه 5 بهمن1394 - 6:14pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
حدود 50 در صد سوانح هوایی برای هواپیما تو حالت لندیک و استال اتفاق می افته که بشتر اشتباه خلبان هنگام تک اف با زوایه بیش از حد استاندارد هوایپما و یا از دست رفتن موتور هنگام ارتفاع گرفتن و شرایط جوی بعد بگو استال تو پرنده بال ثابت وجود نداره البته شما بهش میگید اشتال که اولین باره میشنوم یا شاید من سوادم قد نمی ده من اشتباه میکنم البته فکر نکنم اشتباه تایپی هم باشه چون شما چندین بار تکرار کردید و حروف س هم تو کیبورد شما وجود داره ;)



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


دوشنبه 5 بهمن1394 - 6:25pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: پنج شنبه 15 فروردین1392 - 5:21pm
پست: 456
پاسخ با نقل قول
اقای اسدف پیاده شو باهم بریم من با ماشین هر جا بخوای بری می رسونمت :D ;) :x



https://t.me/joinchat/Aq56qD3yFrsliCQ9iyFDug
نقد و بررسی ردیابها وفلزیابها با حضور اساتید مجرب فلزجو


دوشنبه 5 بهمن1394 - 6:54pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
بنيامين1 نوشته است:
اقای اسدف پیاده شو باهم بریم من با ماشین هر جا بخوای بری می رسونمت :D ;) :x

ممنون نمی خوام باهاش جایی برم فقط برای تفریح می خوام بسازم خودم ماشین دارم



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


دوشنبه 5 بهمن1394 - 9:34pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
اقای Amir.s.m اگه از دست ما دلخور شدید از شما عذر خواهی میکنم. من قصد توهین به شما رو نداشتم من با خوندن پستهای شما متوجه شدم ادم شریفی هستید. تا جایی که میتونید به دوستان کمک میکنید @};- @};- @};- در هر حال مشتاق کمک شما تو این پروژه هستم ما رو از اطلاعات مفید خودتون دریغ نفرمایید :x



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


یکشنبه 18 بهمن1394 - 5:17pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: سه شنبه 14 خرداد1392 - 10:09am
پست: 717
پاسخ با نقل قول
با سلام مهندس چکار کردی بالاخره جواب گرفتی؟


جمعه 3 اردیبهشت1395 - 8:04pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
پوریا نوشته است:
با سلام مهندس چکار کردی بالاخره جواب گرفتی؟

سلام و درود بر شما
دوست عزیز ممنون که جناب عالی این پروژهرو پیگیری میکنید.ساخت این هواپیما حدود یک سال زمان میبره چون میخوام رو اصول و حساب کتاب بسازم .فعلا هم یک موتور ژیان از ارومیه سه روز قبل از عید خریدم الان هم در حال تعمیر اساسی موتور هستم که می خوام کلا رینگ و پیستون رو عوض کنم و بع دلیل اینکه بنده شهرستان هستم به لوازمش دسترسی ندارم باید از تهران سفارش خرید بدم.البته فروشنده لوازم این نوع موتور رو پیدا کردم



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


شنبه 4 اردیبهشت1395 - 5:38pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
عکس قسمتی از موتور


سطح دسترسی لازم برای مشاهده فایل های پیوست شده در این پست را ندارید.



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


شنبه 4 اردیبهشت1395 - 5:55pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 149 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 ... 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 ... 15  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 15 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure