انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : پنج شنبه 9 فروردین1403 - 12:39pm



پاسخ به موضوع  [ 149 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 ... 15  بعدی
 طراحی و ساخت هواپیمای تک سرنشین 
نویسنده پیغام
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
دوستان کلیب ویدیو این اقا رو نگاه کنید هواپیما ساخته رسانه ها هم سخت پیگیر کار این اقا چه قیافه ای هم میگیره:D =)) =)) =))

https://www.youtube.com/watch?v=SVqQKF7xgTQ

https://www.youtube.com/watch?v=SVqQKF7xgTQ

این یکی باحاله اصلا راه نمیره چه برسه به پرواز چقدر بدبخت هستند که صداو سیماشون سخت پیگیرش هستند :(
https://www.youtube.com/watch?v=W8yJl6Xz-Xk



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


جمعه 2 بهمن1394 - 5:28am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
shayanii نوشته است:

درودبرشما مهندس اسدی عزیز @};-
مهندس جان خسته نباشید واقعا به بودن شما باید افتخار کرد چنین پروژه ای کار هرکسی نیست ولی شما با این علاقه و اراده ای که دارید مطمئنن موفق خواهی شد :-BD

بنده هم برای شما آرزوی موفقیت دارم و منتظر خبرهای خوب از طرف شماخواهیم بود @};-

ممنون شایانی عزیز @};-
من هواپیما رو برای تفریح می خوام بسازم و گرنه کلا پرونده هواپیمای فوق سبک تک نفره رو خارجیها تو سال 1980 میلادب بستند :D الان ما باید سراغ ساخت جتهای جنگنده و مسافر بری بریم که اونم دولت هیچ حمایتی نمیکنه .و کسی دنبال این کارا نمیره :( هواپیمای فوق سبک هم داشته باشید راحت نمیذارند پرواز کنید! برای همین هم تو هوا وفضا از همه عقبتر هستیم



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


شنبه 3 بهمن1394 - 6:31pm
استاد
استاد
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: چهارشنبه 26 تیر1392 - 4:12am
پست: 1910
محل اقامت: کوردستان
پاسخ با نقل قول
نگران نباشید ، تو تخیلات فضایی ، از همه جلوتر هستیم . دود هواپیما را دوروبر اکثر افراد میتونید ببینید :D



لا اله الا هو


شنبه 3 بهمن1394 - 7:36pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
دوستان منظور من از وزن هواپیما 254 پوند هستش که میشه 115 کیلو اشتباه نشه :D



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


شنبه 3 بهمن1394 - 8:50pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
سنه دژ نوشته است:
نگران نباشید ، تو تخیلات فضایی ، از همه جلوتر هستیم . دود هواپیما را دوروبر اکثر افراد میتونید ببینید :D

الان اینجا به خاطر دوستان تایپیک زدم ظاهرا کسی به ساخت و پرواز با هواپیما علاقه ای نداره همه دنبال گنج هستند :D به مهندس گفتم این تاپیک رو حذف کنه! گفت چون چند نفر پست گذاشتند نمیشه پاک کرد (-| تنها مشکل هواپیما موتور هستش که پول زیادی می خواد :(



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


شنبه 3 بهمن1394 - 8:53pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
همه جمع بشید برام یه موتور بخرید. میذارم نفری یه دور پرواز کنه :D



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


شنبه 3 بهمن1394 - 8:56pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آذر1394 - 6:50am
پست: 204
پاسخ با نقل قول
asadof نوشته است:
سنه دژ نوشته است:
نگران نباشید ، تو تخیلات فضایی ، از همه جلوتر هستیم . دود هواپیما را دوروبر اکثر افراد میتونید ببینید :D

الان اینجا به خاطر دوستان تایپیک زدم ظاهرا کسی به ساخت و پرواز با هواپیما علاقه ای نداره همه دنبال گنج هستند :D به مهندس گفتم این تاپیک رو حذف کنه! گفت چون چند نفر پست گذاشتند نمیشه پاک کرد (-| تنها مشکل هواپیما موتور هستش که پول زیادی می خواد :(



دوست عزیز ببخشید من توی تاپیک شما اظهار نظر میکنم


تنها مشکل هواپیما موتورش نیست تنها معضل پرواز از اولین تلاشهای بشر تا حالا نیروی محرکه بوده و کماکان هست.

علی ایحال اگر علاقه به پرواز دارید با موتور 10 اسب و 20 اسب موتورسیکلت نشدنیه .
نسبت نیرو به وزن این موتورها خیلی کوچیک تر از اونیه که وزن 100 کیلوگرمی رو بتونه از زمین بلند کنه .
هواپیمای سرنشین دار که ....

شما موتور با نسبت نیرو به وزن خیلی بزرگ نیاز دارید که در این ابعاد اگر بودجه دارید باید سراغ میکروجت بیاید و اگر بودجه ندارید پالس جت.

در هر دو مورد اگر کمک نیاز داشتید تا حد توان میتونم کمکتون کنم


شنبه 3 بهمن1394 - 9:01pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: جمعه 11 مرداد1392 - 1:47pm
پست: 3076
پاسخ با نقل قول
Amir.s.m نوشته است:
asadof نوشته است:
سنه دژ نوشته است:
نگران نباشید ، تو تخیلات فضایی ، از همه جلوتر هستیم . دود هواپیما را دوروبر اکثر افراد میتونید ببینید :D

الان اینجا به خاطر دوستان تایپیک زدم ظاهرا کسی به ساخت و پرواز با هواپیما علاقه ای نداره همه دنبال گنج هستند :D به مهندس گفتم این تاپیک رو حذف کنه! گفت چون چند نفر پست گذاشتند نمیشه پاک کرد (-| تنها مشکل هواپیما موتور هستش که پول زیادی می خواد :(



دوست عزیز ببخشید من توی تاپیک شما اظهار نظر میکنم


تنها مشکل هواپیما موتورش نیست تنها معضل پرواز از اولین تلاشهای بشر تا حالا نیروی محرکه بوده و کماکان هست.

علی ایحال اگر علاقه به پرواز دارید با موتور 10 اسب و 20 اسب موتورسیکلت نشدنیه .
نسبت نیرو به وزن این موتورها خیلی کوچیک تر از اونیه که وزن 100 کیلوگرمی رو بتونه از زمین بلند کنه .
هواپیمای سرنشین دار که ....

شما موتور با نسبت نیرو به وزن خیلی بزرگ نیاز دارید که در این ابعاد اگر بودجه دارید باید سراغ میکروجت بیاید و اگر بودجه ندارید پالس جت.

در هر دو مورد اگر کمک نیاز داشتید تا حد توان میتونم کمکتون کنم


خواهش میکنم دوست عزیز اتفاقا برای همین اینجا تایپیک زدم تا دوستانی مثل شما اگه تجربه ای در این زمینه دارید کمک کنید.
یک هواپیمای تک سرنشین فوق سبک که با خلبان وزنش اگه 230 کیلو باشه یه موتور 200 سی سی چهار زمانه هوندا میتونه هواپیما رو به پرواز در بیاره مشکلی نیست ولی اگه حالت استال پیش بیاد یا کمی وزش باد شدید باشه به مشکل بر میخوره
اگه موتور 30 اسب بخار با وزن 20 کیلو پیدا بشه خیلی عالی هستش.
موتور پالس جت نسبت به وزنش نیروی رانش کمتری تولید میکنه . و اینکه خیلی باید داغ بشه که فکر کنم تو یه ساعت پرواز هواپیما رو اتیش بزنه. بیشتر به درد مدللر میخوره وگرنه.......



علم را باید در ازمایشگاه یاد گرفت نه در دانشگاه
نابغه بودن 99 درصد با پشتکار و یک درصد با الهام است(ادیسون)


یکشنبه 3 بهمن1394 - 2:19am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: دوشنبه 30 آذر1394 - 6:50am
پست: 204
پاسخ با نقل قول
دوست عزیز امیدوارم در اجرای این کار موفق بشید

ممکنه محاسبات استاتیک پروازتون رو اینجا قرار بدید من ببینم چطور به این نتیجه رسیدید یک موتور 200 سی سی 4 زمانه میتونه هواپیما رو به پرواز دربیاره ؟؟؟
* اولین باره حجم و سیکل کاری موتور رو بعنوان اطلاعات پایه پیش نیاز کار میبینم .


احتمالا در جریان هستید پیش نیاز موتورهای هواپیمایی با موتورسیکلت چقدر فرق میکنه ؟
مثلا بنده به ضرص قاطع میتونم به شما اثبات کنم اگر بر فرض اون موتور 20 -30 اسبی مد نظرتون ( مجددا نیاز به محاسبات استاتیک پرواز اولیه داریم ) توان کافی برای ایجاد تراست مد نظر داشت وزن مجموعه انتقال قدرتش برای استفاده در هواپیما حداقل دو برابر خود موتور میشه


یکشنبه 4 بهمن1394 - 9:17am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: سه شنبه 24 اردیبهشت1392 - 9:00am
پست: 767
پاسخ با نقل قول
اسد جان الان رویکرد به سمت کوادکوپترهای نفربر هست ، ساخت هواپیما برای شوق پرواز دیگه قدیمی شده. شما هم به این سمت حرکت کنید.
اخیرا هم در گوشه کنار دنیا کوادکوپترهای سرنشین دار الکتریکی ساخته میشه و در حدود 20 تا 30 دقیقه میشه باهاش پرواز کرد.



علم گنج بزرگیست که با خرج کردن تمام نمی شود.


یکشنبه 4 بهمن1394 - 3:00pm
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 149 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 ... 15  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 12 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure