انجمن تخصصی فلزیاب و ردیاب
تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت1403 - 4:07am



پاسخ به موضوع  [ 57 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6  بعدی
 علوم غریبه (برای مطالعه) 
نویسنده پیغام

تاریخ عضویت: سه شنبه 25 تیر1392 - 11:42am
پست: 31
پاسخ با نقل قول
ممنون از راهنمایی شما.بعضی از دوستان هم ذکر میکنن که چرا بچه ها فعال نیستن.به نظر من به این دلیل که دوست ندارن الت دست دوستان و باعث تمسخر قرار گیرن.دنیا ما با هزاران رمز و رموز هست و شاید خیلی از بچه ها چیزهایی دیده باش اما به دلیل بالا ازگفتن امتنا دارن.بازم ممنون از دوستانی که وقت گذاشتن و به دقت مطلب خواندن.من از اون سری از دوستان که جواب بهتری دادن تقدیر و تشکر میکنم که در چنین انجمن تخصصی مسایل رو به بازی و خنده نمیگیرن.فقط پارسی جان راه حلی هم با این تندیس ها هست؟خیلی ممنون


جمعه 12 مهر1392 - 9:02am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: چهارشنبه 1 خرداد1392 - 4:23pm
پست: 1227
پاسخ با نقل قول
سلام این تندیسها خطرناک نیستند کافیه بفهمی پا روی چه نقطه ای میذاری اونا حرکت میکنند همین
یکی پابذاره رو اهرم یکی هم سنگ بذاره پشت تندیس که عقب نره یعنی اهرمش رو از کار بندازه


جمعه 12 مهر1392 - 10:31am
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: شنبه 22 شهریور1392 - 2:11am
پست: 410
پاسخ با نقل قول
parsi نوشته است:
سلام این تندیسها خطرناک نیستند کافیه بفهمی پا روی چه نقطه ای میذاری اونا حرکت میکنند همین
یکی پابذاره رو اهرم یکی هم سنگ بذاره پشت تندیس که عقب نره یعنی اهرمش رو از کار بندازه


با درود
بنده فکر میکنم حرکت این تندیسها با سرو صدای زیاد به حالت جیغ و فریاد و هیاهو همراه باشند که البته من در مورد منبع این صداها یه حدسهایی میزنم ...
تا نظر استادان چه باشد
پیروز باشید :)


جمعه 12 مهر1392 - 1:52pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: یکشنبه 27 اسفند1391 - 10:53pm
پست: 796
پاسخ با نقل قول
دوست عزیز چی چیرو الت دست دوستان بشه و ملت تمسخر کنن..مث اینکه فراموش کردید حرفای عده ای از بچه ها شبیه تمسخر افرادی مثل ماست یا خود شما
طرف میاد میگه یدونه قوچ بهمون حمله کرد یکی میگیهخ خوب برو فیلم بگیر بیار بعد ناراحت میشه!
اینا فعلا در حد حرف و چرت و پرت حساب میشه...فعلا تا این لحظه طلسم یعنی چرت و پرت...



بهترین زندگی برای کسانی است که نیک بیاندیشند وپارسایی را سرلوحه زندگی خود کنند

اشوزرتشت


شنبه 13 مهر1392 - 10:19pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: چهارشنبه 19 تیر1392 - 1:06pm
پست: 295
محل اقامت: کهن پیر کوه من زاگرس
پاسخ با نقل قول
:D :D سلام دوستان /ژنرال جان هنوز جریان اون قوچه به راه؟؟؟؟؟؟؟؟قرار بود یه کبابی بزنیم به رگ از اون قوچه نشد؟ ;)



آن کس كه نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند

آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابد الدهر بماند


شنبه 13 مهر1392 - 11:48pm
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای

تاریخ عضویت: شنبه 1 تیر1392 - 11:40pm
پست: 333
پاسخ با نقل قول
سلام دوستان عزیز
عذر میخوام که وقتتون رو میگیرم ولی بعضی اوقات سوالاتی پیش میاد که آدم مجبور میشه پاسخ بده
دوستان بحث تله و طلسم و دو بحث است که هردو ریشه علمی دارند و بدست انسان بکار گرفته میشه و همه بهتر میدونید برای چه!
ولی در باره جن و این بحث ها بنده از استید فن چندتا سوال دارم
1- آیا به مخاطب حق میدهید که در باره مطالبی که عنوان میکنید از شما ادله و مستندات بخواهد؟
2- لطفا توضیح دهید که چرا اجنه در هیچ کار دیگری شرکت نمیکنند الا اینکه دفینه جابجا کنند و بگردند ببینند چه کسی میرود دنبال دفینه و آنها هم جایش را عوض کنند و آنگاه دسته جمعی هر هر و کر کر بخندند؟ :(
بنظر شما موجوداتی با این همه توانایی و قدرتهای عجیب هیچ سرگرمی دیگری ندارند الا اینکه نگهبان دفینه شوند و جایش را عوض کنند و قوچ بفرستند و صداهای خنده و گریه زاری سر دهند؟
کلا مثل اینکه این اجنه قدرتمند فقط کارشان شده ایجاد مزاحمت و مزاح :-?
میگم چرا از این اجنه ها فقط باید توی ایران پیدا بشه و یا توی این کشورهای عربی؟ YMWHISTLE
چرا نشد ما یه بار بشنویم توی آرژانتین یه جن یه دفینه جابجا کرده ویا توی بورکینافاسو یه جن قوچی را برای فراری دادن کاشفان دفینه گسیل داشت؟ #-o
البته موارد دیگری هم هست که ذکر کنم ولی خب میترسم دوستان حوصله نکنند ;;) ولی نه این یکی رو باید بگم نگم غمباد میکنم :D
میگم این اجنه محترم با این قدرتهای خارقالعاده چرا در مسائل بزرگ این دنیا دخالت نمیکنند؟ مثلا جلوی حادثه هیروشیما و ناکازاکی رو بگیرند؟ :ymsigh:
یا اینکه این آقایون که ادعا میکنند باید سالک باشی و مالک باشی و کلا خیلی ریاضت بکشی و انسان درست و اهل خدایی باشی تا صاحب جن باشی
چرا از این اجنه در راههای درست و خداپسندانه مانند شفای مریضان لاعلاج یا جلوگیری از جنگهای خانمانسوز یا نبودی مزارع خشخاش( خداوکیلی دفینه جابجا کردن محض مزاح خوبه یا نابودی مزارع خشخاش و آشپطخانه های شیشه و ریشه کن کردن اعتیاد) و یا اصلا تشکیل یک جهان عاری از ظلم و فساد و تباهی و کثافت؟
آخه موجودیکه دیده نمیشه و البته بسیار هم قدرتمنه و از غیب آگاهه و در یک چشم به هم زدن میتونه هرکاری بکنه بنظرت اگر میخواست کاری برای بشر بکنه کدوم دسته از کارهای بالا رو انتخاب میکرد؟
برای پاسخ دادن به این سوال عدد گزینه مورد نظر را به 20090 پیامک کنید
سپاس :-*



باران باش و ببار .................................... نپرس کاسه های خالی ازآن کیست


یکشنبه 13 مهر1392 - 1:39am
استاد علوم غریبه
استاد علوم غریبه
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: شنبه 10 فروردین1392 - 3:21pm
پست: 2204
پاسخ با نقل قول
سلام دوستان
موضوع مطرح شده در مورد جن دارای پیچیدگیهای خاصی هست ولی با اجازه دوستان و اساتید محترم مختصر عرض میکنم.
وجود جن در همه دورانها و اماکن غیر قابل انکاره ولی اونها به کارخودشون مشغولن و در بعد فرا مادی و به قول اساتید در فراتر از بعد سوم زندگی میکنن.
ولی اینکه چرا مثلا در مورد دفینه و ... دخالت دارن این امر همیشه اتفاق نمیافته . چه بسا بیشتر بارهای موجود در زمین براحتی قابل دستیابی هستن .
اما بهرحال اجانین نیز دارای علایقی هستن مثل انسان که موجب میشه بعضی جاها احساس تملک داشته باشن و شاید این علایق مرتبط به دفینه یا هر چیز دیگه ای اعم از با ارزش و بی ارزش باشه.
و البته مسئله شیطنت بعضی اجانین هم موضوع بعدی هست که دوست دارن بعضی ها رو سرکار بذارن یا بترسونن و ...
در مورد جابجایی اجسام توسط اجانین قضیه تخت ملکه صبا که قبلا هم مطرح شده که دیگه تکرار نمیکنم.
ولی نهایتا روایت شخصی بنام ابودجانه که از اجانین به پیامبر اکرم شکایت میکنه و پیامبر گرامی اسلام نیز حرزی به ایشان میده که بعدها به حرز ابودجانه معروف میشه که بواسطه اون حرز اجانین دست از سر دارنده و یا خواننده اون حرز برمیدارن و فرار میکنن.
و البته باید عرض کنم بیشتر این موارد توسط اجانین کافر صورت میگیره و جنهای دیندار و معتقد از این موارد انجام نمیدن.
شرمند اطاله کلام شد. @};- @};-
یاعلی مدد --- غقیائیل



در این درگه
که گه کـَه کـُه و کـُه کـَه می شود ناگـه !

مشو غــّره به امـروزت
که از فــردا نِـه ای آگــه !

http://morvaridman.blogfa.com/


یکشنبه 14 مهر1392 - 10:15am
استاد علوم غریبه
استاد علوم غریبه
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: شنبه 10 فروردین1392 - 3:21pm
پست: 2204
پاسخ با نقل قول
سلام مجدد
دوستان اینهم متن کامل حرز ابودجانه :

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ وَ جَعَلَ الظُّلُماتِ وَ النُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِرَبِّهِمْ یَعْدِلُونَ‏ هَذَا کِتَابٌ مِنْ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللَّهِ ص‏ الْعَرَبِیِّ الْهَاشِمِیِّ الْمَکِّیِّ الْمَدَنِیِّ الْأَبْطَحِیِّ الْأُمِّیِّ صَاحِبِ التَّاجِ وَ الْهَرَاوَةِ وَ الْقَضِیبِ وَ النَّاقَةِ صَاحِبِ قَوْلِ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ إِلَى مَنْ طَرَقَ الدَّارَ إِلَّا طَارِقاً یَطْرُقُ بِخَیْرٍ أَمَّا بَعْدُ فَإِنَّ لَنَا وَ لَکُمْ فِی الْحَقِّ سَعَةً فَإِنْ لَمْ یَکُنْ طَارِقاً مُولَعاً أَوْ دَاعِیاً مُبْطِلًا أَوْ مُؤْذِیاً مُقْتَصِماً فَاتْرُکُوا حَمَلَةَ الْقُرْآنِ وَ انْطَلِقُوا إِلَى عَبَدَةِ الْأَوْثَانِ‏ یُرْسَلُ عَلَیْکُما شُواظٌ مِنْ نارٍ وَ نُحاسٌ فَلا تَنْتَصِرانِ‏ بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ مِنَ اللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ لَا غَالِبَ إِلَّا اللَّهُ وَ لَا أَحَدَ سِوَى اللَّهِ وَ لَا أَحَدَ مِثْلَ اللَّهِ وَ أَسْتَفْتِحُ بِاللَّهِ وَ أَتَوَکَّلُ عَلَى اللَّهِ صَاحِبُ کِتَابِی هَذَا فِی حِرْزِ اللَّهِ حَیْثُ مَا کَانَ وَ حَیْثُ مَا تَوَجَّهَ لَا تَقْرَبُوهُ وَ لَا تَفْزَعُوهُ وَ لَا تُضَارُّوهُ قَاعِداً وَ لَا قَائِماً وَ لَا فِی أَکْلٍ وَ لَا فِی شُرْبٍ وَ لَا فِی اغْتِسَالٍ وَ لَا فِی جِبَالٍ وَ لَا بِاللَّیْلِ وَ لَا بِالنَّهَارِ وَ کُلَّمَا سَمِعْتُمْ ذِکْرَ کِتَابِی هَذَا فَأَدْبِرُوا عَنْهُ بِلَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ غَالِبُ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ هُوَ أَعْلَى مِنْ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ هُوَ أَعَزُّ مِنْ کُلِّ شَیْ‏ءٍ وَ هُوَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص لِعَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ ع یَا أَبَا الْحَسَنِ اکْتُبِ اللَّهُمَّ احْفَظْ یَا رَبِّ مَنْ عَلَّقَ عَلَیْهِ کِتَابِی هَذَا بِالاسْمِ الَّذِی هُوَ مَکْتُوبٌ عَلَى سُرَادِقِ الْعَرْشِ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ الْغَالِبُ الَّذِی لَا یَغْلِبُهُ شَیْ‏ءٌ وَ لَا یَنْجُو مِنْهُ هَارِبٌ وَ أُعِیذُهُ بِالْحَیِّ الَّذِی لَا یَمُوتُ وَ بِالْعَیْنِ الَّتِی لَا تَنَامُ وَ بِالْکُرْسِیِّ الَّذِی لَا یَزُولُ وَ بِالْعَرْشِ الَّذِی لَا یُضَامُ وَ أُعِیذُهُ بِالاسْمِ الْمَکْتُوبِ فِی التَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِیلِ وَ بِالاسْمِ الَّذِی هُوَ مَکْتُوبٌ فِی الزَّبُورِ وَ بِالاسْمِ الَّذِی هُوَ مَکْتُوبٌ فِی الْفُرْقَانِ وَ أُعِیذُهُ بِالاسْمِ الَّذِی حُمِلَ بِهِ عَرْشُ بِلْقِیسَ إِلَى سُلَیْمَانَ بْنِ دَاوُدَ ع قَبْلَ أَنْ یَرْتَدَّ إِلَیْهِ طَرْفُهُ وَ بِالاسْمِ الَّذِی نَزَلَ بِهِ جَبْرَئِیلُ ع إِلَى مُحَمَّدٍ ص فِی یَوْمِ الْإِثْنَیْنِ وَ بِالْأَسْمَاءِ الثَّمَانِیَةِ الْمَکْتُوبَةِ فِی قَلْبِ الشَّمْسِ وَ بِالاسْمِ الَّذِی یَسِیرُ بِهِ السَّحَابُ الثِّقَالُ وَ بِالاسْمِ الَّذِی‏ یُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَ الْمَلائِکَةُ مِنْ خِیفَتِهِ‏ وَ بِالاسْمِ الَّذِی تَجَلَّى الرَّبُّ عَزَّ وَ جَلَّ لِمُوسَى بْنِ عِمْرَانَ فَتَقَطَّعَ الْجَبَلُ مِنْ أَصْلِهِ‏ وَ خَرَّ مُوسى‏ صَعِقاً وَ بِالاسْمِ الَّذِی کُتِبَ عَلَى وَرَقِ الزَّیْتُونِ وَ أُلْقِیَ فِی النَّارِ فَلَمْ یَحْتَرِقْ وَ بِالاسْمِ الَّذِی یَمْشِی بِهِ الْخَضِرُ ع عَلَى الْمَاءِ فَلَمْ تَبْتَلَّ قَدَمَاهُ وَ بِالاسْمِ الَّذِی نَطَقَ بِهِ عِیسَى ع فِی الْمَهْدِ صَبِیّاً وَ أَبْرَأَ الْأَکْمَهَ وَ الْأَبْرَصَ وَ أَحْیَا الْمَوْتَى بِإِذْنِ اللَّهِ‏ وَ أُعِیذُهُ بِالاسْمِ الَّذِی نَجَا بِهِ یُوسُفُ ع مِنَ الْجُبِّ وَ بِالاسْمِ الَّذِی نَجَا بِهِ یُونُسُ ع مِنَ الظُّلْمَةِ وَ بِالاسْمِ الَّذِی فُلِقَ بِهِ الْبَحْرُ لِمُوسَى ع وَ بَنِی إِسْرَائِیلَ‏ فَکانَ کُلُّ فِرْقٍ کَالطَّوْدِ الْعَظِیمِ‏ وَ أُعِیذُهُ بِالتِّسْعِ آیَاتٍ الَّتِی نَزَلَتْ عَلَى مُوسَى بِطُورِ سَیْنَاءَ وَ أُعِیذُ صَاحِبَ کِتَابِی هَذَا مِنْ کُلِّ عَیْنٍ نَاظِرَةٍ وَ آذَانٍ سَامِعَةٍ وَ أَلْسُنٍ نَاطِقَةٍ وَ أَقْدَامٍ مَاشِیَةٍ وَ قُلُوبٍ وَاعِیَةٍ وَ صُدُورٍ خَاوِیَةٍ وَ أَنْفُسٍ کَافِرَةٍ وَ عَیْنٍ لَازِمَةٍ ظَاهِرَةٍ وَ بَاطِنَةٍ وَ أُعِیذُهُ مِمَّنْ یَعْمَلُ السُّوءَ وَ یَعْمَلُ الْخَطَایَا وَ یَهُمُّ لَهَا مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثَى وَ أُعِیذُهُ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَقْدِهِمْ وَ مَکْرِهِمْ وَ سِلَاحِهِمْ وَ بَرِیقِ أَعْیُنِهِمْ وَ حَرِّ أَجْسَادِهِمْ وَ مِنْ شَرِّ الْجِنِّ وَ الشَّیَاطِینِ وَ التَّوَابِعِ وَ السَّحَرَةِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَکُونُ فِی الْجِبَالِ وَ الغِیَاضِ وَ الْخَرَابِ وَ الْعُمْرَانِ وَ مِنْ شَرِّ سَاکِنِ الْعُیُونِ أَوْ سَاکِنِ الْبِحَارِ أَوْ سَاکِنِ الطُّرُقِ وَ أُعِیذُهُ مِنْ شَرِّ الشَّیَاطِینِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ غُولٍ وَ غُولَةٍ وَ سَاحِرٍ وَ سَاحِرَةٍ وَ سَاکِنٍ وَ سَاکِنَةٍ وَ تَابِعٍ وَ تَابِعَةٍ وَ مِنْ شَرِّهِمْ وَ شَرِّ آبَائِهِمْ وَ أُمَّهَاتِهِمْ وَ مِنْ شَرِّ الطَّیَّارَاتِ وَ أُعِیذُهُ بِیَا آهِیّاً شَرَاهِیَّا وَ أُعِیذُ صَاحِبَ کِتَابِی هَذَا مِنْ شَرِّ الدَّیَاهِشِ وَ الْأَبَالِسِ وَ مِنْ شَرِّ الْقَابِلِ وَ الْفَاعِلِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَیْنٍ سَاحِرَةٍ وَ خَاطِیَةٍ وَ مِنْ شَرِّ الدَّاخِلِ وَ الْخَارِجِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ طَارِقٍ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَادٍ وَ بَاغٍ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَفَارِیتِ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ وَ مِنْ شَرِّ الرِّیَاحِ وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَجَمِیٍّ وَ نَائِمٍ وَ یَقْظَانَ وَ أُعِیذُ صَاحِبَ کِتَابِی هَذَا مِنْ شَرِّ سَاکِنِ الْأَرْضِ وَ مِنْ شَرِّ سَاکِنِ الْبُیُوتِ وَ الزَّوَایَا وَ الْمَزَابِلِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَصْنَعُ الْخَطِیئَةَ أَوْ یُولَعُ بِهَا وَ أُعِیذُهُ مِنْ شَرِّ مَا تَنْظُرُ إِلَیْهِ الْأَبْصَارُ وَ أُضْمِرَتْ عَلَیْهِ الْقُلُوبُ وَ أُخِذَتْ عَلَیْهِ الْعُهُودُ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یُولَعُ بِالْفِرَاشِ وَ الْمُهُودِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ لَا یَقْبَلُ الْعَزِیمَةَ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ إِذَا ذُکِرَ اللَّهُ ذَابَ کَمَا یَذُوبُ الرَّصَاصُ وَ الْحَدِیدُ وَ أُعِیذُ صَاحِبَ کِتَابِی هَذَا مِنْ شَرِّ إِبْلِیسَ وَ مِنْ شَرِّ الشَّیَاطِینِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَعْمَلُ الْعُقَدَ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَسْکُنُ الْهَوَاءَ وَ الْجِبَالَ وَ الْبِحَارَ وَ مَنْ فِی الظُّلُمَاتِ وَ مَنْ‏ فِی النُّورِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَسْکُنُ الْعُیُونَ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَمْشِی فِی الْأَسْوَاقِ وَ مَنْ یَکُونُ مَعَ الدَّوَابِّ وَ الْمَوَاشِی وَ الْوُحُوشِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ یَکُونُ فِی الْأَرْحَامِ وَ الْآجَامِ وَ مِنْ شَرِّ مَنْ‏ یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ‏ وَ یَسْتَرِقُ السَّمْعَ وَ الْبَصَرَ: وَ أُعِیذُ صَاحِبَ کِتَابِی هَذَا مِنَ النَّظْرَةِ وَ اللَّمْحَةِ وَ الْخُطْوَةِ وَ الْکَرَّةِ وَ النَّفْخَةِ وَ أَعْیُنِ الْإِنْسِ وَ الْجِنِّ الْمُتَمَرِّدَةِ وَ مِنْ شَرِّ الطَّائِفِ وَ الطَّارِقِ وَ الْغَاسِقِ وَ الْوَاقِبِ وَ أُعِیذُهُ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَقْدٍ أَوْ سِحْرٍ أَوِ اسْتِیحَاشٍ أَوْ هَمٍّ أَوْ حُزْنٍ أَوْ فِکْرٍ أَوْ وَسْوَاسٍ وَ مِنْ دَاءٍ یُفْتَرَى لِبَنِی آدَمَ وَ بَنَاتِ حَوَّاءَ مِنْ قِبَلِ الْبَلْغَمِ أَوِ الدَّمِ أَوِ الْمِرَّةِ السَّوْدَاءِ وَ الْمِرَّةِ الْحَمْرَاءِ وَ الصَّفْرَاءِ أَوْ مِنَ النُّقْصَانِ وَ الزِّیَادَةِ وَ مِنْ کُلِّ دَاءٍ دَاخِلٍ فِی جِلْدٍ أَوْ لَحْمٍ أَوْ دَمٍ أَوْ عِرْقٍ أَوْ عَصَبٍ أَوْ فِی نُطْفَةٍ أَوْ فِی رُوحٍ أَوْ فِی سَمْعٍ أَوْ فِی بَصَرٍ أَوْ فِی شَعْرٍ أَوْ فِی بَشَرٍ أَوْ ظُفْرٍ أَوْ ظَاهِرٍ أَوْ بَاطِنٍ وَ أُعِیذُهُ بِمَا اسْتَعَاذَ بِهِ آدَمُ ع أَبُو الْبَشَرِ وَ شَیْثٌ وَ هَابِیلُ وَ إِدْرِیسُ وَ نُوحٌ وَ لُوطٌ وَ إِبْرَاهِیمُ وَ إِسْمَاعِیلُ وَ إِسْحَاقُ وَ یَعْقُوبُ وَ الْأَسْبَاطُ وَ عِیسَى وَ أَیُّوبُ وَ یُوسُفُ وَ مُوسَى وَ هَارُونُ وَ دَاوُدُ وَ سُلَیْمَانُ وَ زَکَرِیَّا وَ یَحْیَى وَ هُودٌ وَ شُعَیْبٌ وَ إِلْیَاسُ وَ صَالِحٌ وَ الْیَسَعُ وَ لُقْمَانُ وَ ذُو الْکِفْلِ وَ ذُو الْقَرْنَیْنِ وَ طَالُوتُ وَ عُزَیْرٌ وَ عِزْرَائِیلُ وَ الْخَضِرُ ع وَ مُحَمَّدٌ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ وَ کُلُّ مَلَکٍ مُقَرَّبٍ وَ نَبِیٍّ مُرْسَلٍ إِلَّا مَا تَبَاعَدْتُمْ وَ تَفَرَّقْتُمْ وَ تَنَحَّیْتُمْ عَمَّنْ عُلِّقَ عَلَیْهِ کِتَابِی هَذَا بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏ الْجَلِیلِ الْجَمِیلِ الْمُحْسِنِ الْفَعَّالِ لِمَا یُرِیدُ وَ أُعِیذُهُ بِاللَّهِ وَ بِمَا اسْتَنَارَ بِهِ الشَّمْسُ وَ أَضَاءَ بِهِ الْقَمَرُ وَ هُوَ مَکْتُوبٌ تَحْتَ الْعَرْشِ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ‏ فَسَیَکْفِیکَهُمُ اللَّهُ وَ هُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ‏ نَفَذَتْ حُجَّةُ اللَّهِ وَ ظَهَرَ سُلْطَانُ اللَّهِ وَ تَفَرَّقَ أَعْدَاءُ اللَّهِ وَ بَقِیَ وَجْهُ اللَّهِ وَ أَنْتَ یَا صَاحِبَ کِتَابِی هَذَا فِی حِرْزِ اللَّهِ وَ کَنَفِ اللَّهِ تَعَالَى وَ جِوَارِ اللَّهِ وَ أَمَانِ اللَّهِ اللَّهُ جَارُکَ وَ وَلِیُّکَ وَ حَاذَرَکَ اللَّهُ مَا شَاءَ اللَّهُ کَانَ وَ مَا لَمْ یَشَأْ لَمْ یَکُنْ أَشْهَدُ أَنَّ اللَّهَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ وَ أَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحاطَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عِلْماً وَ أَحْصى‏ کُلَّ شَیْ‏ءٍ عَدَداً وَ أَحَاطَ بِالْبَرِیَّةِ خُبْراً إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّمُوا تَسْلِیماً خَتَمْتُ هَذَا الْکِتَابَ بِخَاتَمِ اللَّهِ الَّذِی خَتَمَ بِهِ أَقْطَارَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ خَاتَمِ اللَّهِ الْمَنِیعِ وَ خَاتَمِ سُلَیْمَانَ بْنِ دَاوُدَ وَ خَاتَمِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ‏ أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُونَ‏ وَ کُلِّ مَلَکٍ مُقَرَّبٍ أَوْ نَبِیٍّ مُرْسَلٍ بِاللَّهِ الَّذِی‏ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ



در این درگه
که گه کـَه کـُه و کـُه کـَه می شود ناگـه !

مشو غــّره به امـروزت
که از فــردا نِـه ای آگــه !

http://morvaridman.blogfa.com/


یکشنبه 14 مهر1392 - 10:19am
استاد علوم غریبه
استاد علوم غریبه
آواتار کاربر

تاریخ عضویت: شنبه 10 فروردین1392 - 3:21pm
پست: 2204
پاسخ با نقل قول
سلام دوستان
البته بعضی اساتید معتقدن که متنی که در ذیل قرار میدم برای دفع اجانین کافیه:

[size=150]بسم الله الرّحمن الرّحیم هذا کتابُ من محمّد رسول الله رَبّ العالمین اِلی مَن طَرَق الدّار مِن العّمار والزرّار الاّ طارقا" یَطرُق بِخِیر اَمّا بَعد فاِنَّ

لَنا وَ لَکُم فی الحَیواة الحق سَعَة ُ فاِنّ یَکُن بَک غاشِقا" مولِعا" اَو فاجِرا" اَو مُقتَحِما " فَهذا کِتاب الله یَنطِق عَلَینا وَ عَلَیکُم بالحَق اِنّا کُنّا

نَستَنسَخ ُ ما کُنتُم تَعمَلون وَ رُسُلُنا یَکتُبون ما یمکُرون اترکوا صاحب کِتابی هذا(فلان بن فلان) وانطَلَقوا اِلی عَبدَة الاوثانِ وَ اِلی مَن یَزعَم اَنَّ

مَعَ اللهِ الها" اخر لا اله الا هُوَ کُلَّ شیءٍ هالِکٌ الاّ وَجهَه لهُ الحُکم وَ اِلیه تُرجَعون حم لا یَنصَرون حمعسق تفَرّقت اَعداالله وَ بَلَغَت

حجّه الله وَ لا حَول ولا قوّةَ الاّ بالله العَلی العَظیم فَسَیَکفیکَهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیع العَلیم .


البته در محل (فلان بن فلان) نام و نام مادر دارنده حرز نوشته میشه..[/size]
یاعلی مدد --- غقیائیل



در این درگه
که گه کـَه کـُه و کـُه کـَه می شود ناگـه !

مشو غــّره به امـروزت
که از فــردا نِـه ای آگــه !

http://morvaridman.blogfa.com/


یکشنبه 14 مهر1392 - 10:25am
کاربر فعال
کاربر فعال

تاریخ عضویت: پنج شنبه 26 اردیبهشت1392 - 10:18pm
پست: 79
پاسخ با نقل قول
سلام بر اساتید
استاد بینا کسی که تخت بلقیس را برای سلیمان حاضر کرد اصف ابن برخیا بوده که جانشین سلیمان نبی بوده و اسم اعظم میدانسته که توانسته در یک چشم به هم زدنی تخت بلقیس را حاضر کند
اما در مورد حرز ابودجانه راندن اجنه مورد نظر بوده و با جابجایی دفینه هیچ مقاربت و نزدیکی ای ندارد البته اجنه میتونند روی زمین اشیایی رو حمل کنند و جابجا کنند مانند هر ادمی ولی این موضوع در مورد اشیای زیر زمین صدق نمیکند در قدیم جنها خانه پدر بزرگ اینجانب رو سنگباران کردن اشیایی رو هم شکستند که سیدی امد دعا کرد و برطرف شد کسی انکار وجود جن و کارش و جابجا کردن اشیا رو نداره ولی .......


یکشنبه 14 مهر1392 - 11:03am
نمایش پست ها از آخر به اول:  مرتب سازی بر اساس  
پاسخ به موضوع   [ 57 پست ]  برو به صفحه قبلی  1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6  بعدی

چه کسی آنلاین است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر عضو شده ای موجود نیست. و 3 مهمان


در این انجمن نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
در این انجمن نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
در این انجمن نمی توانید پست خود را ویرایش کنید
در این انجمن نمی توانید پست های خود را حذف کنید
در این انجمن نمی توانید پیوست ارسال کنید

انجمن و سایت تخصصی فلزیاب و ردیاب با حضور اساتید مجرب - طراحی و ساخت و خرید و فروش مدارات الکترونیک و کیت و نقشه مدار دستگاههای پر قدرت فلز یاب و رد یاب با قیمت مناسب - دستگاه گنج یاب و دفینه یاب و گنجیاب جهت جستجوی طلا - بهترین و قویترین طلایاب و سیستم تصویری و فلزیاب پالسی و توباکس - آموزش اپراتوری ردیاب - best site / forum for metal detector (PI, VLF, Two Box, ...) , lrl , felezyab , felez yab systems to find treasure