فلزجو FelezJoo
http://www.felezjoo.com/

سوالات فني راجع به ردياب 35
http://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=13&t=1825
صفحه 4 از 4

نویسنده:  حمید [ پنج شنبه 30 مرداد1393 - 5:07pm ]
عنوان پست:  Re: سوالات فني راجع به ردياب 35

خب ببینید عرض من واضح بود! میله های برنجی باید مثل حالت عادی که ردیابی میکنین تا انتها داخل دسته قرار داشته باشه تا اتصال الکتریکی برقرار کنه. حالا شما اگر میخواین خود سیم رابط رو تست کنین میتونین به دسته وصلش نکنین و ابتدا کلید ردیاب رو در حالت باسیم قرار داده و سیم های رابط رو به جعبه متصل کنین و سپس آزمایش شوک رو روی نوک فیش هایی که در انتها قرار دارن انجام بدین. اگر نوک فیش ها شوک داشت یعنی سیم رابط سالمه. وگرنه قطعی از خود سیمهاست و با تعویض سیم رابط درست میشه. این سیمهای رابط هم استاندارد هستن و در بازار موجودن. یا میتونین از آقا مجتبی درخواست کنین براتون ارسال کنن.
اما اگر تست شما نشون داد که سیمهای رابط سالم هستن ؛ پس قطعی میتونه از داخل دسته باشه. حالا ممکنه داخل دسته ها کثیف شده باشه و اتصال برقرار نکنه که با دراوردن میله ها و تمیز کردن احتمالا حل میشه. یا ممکنه مادگی ته دسته ها قطعی داشته باشه که اگر وارد به تعویضش نباشین باید با اقا مجتبی تماس بگیرین کمکتون کنن!

نویسنده:  saeeed60h [ پنج شنبه 30 مرداد1393 - 11:13pm ]
عنوان پست:  Re: سوالات فني راجع به ردياب 35

bazargardan نوشته است:
حمید نوشته است:
bazargardan عزیز شما باید قبلش در روش بیسیم همین کار رو با دو تلسکوپی انجام بدین ببینین شوک دارین یا نه؟ بعدش در حالت باسیم هم انجام بدین متوجه میشین که مشکل از فیش انتهای دسته یا سیم های رابط هست. اگر مشکلی باشه برای کسی که کمی در مسائل الکتریکی تجربه داره ؛ پیدا کردن قطعی سیم و فیش کار ساده ای هست! در غیر این صورت بهترین کار تماس با آقا مجتباست! :D

بله تلسكوبي ها شوك دارم ولي متاسفانه تو حالت با سيم نوك برنجي ها شوك نداريم و اينكه اين فيشها ته دسته به چه صورت بايد باز بشه تا من نگا كنم و اتصالات رو چك كنم.

یه کلید هست رو ردیاب که اگه تو تلسکوپی شوک دارید اون کلیدرو بزنید اونور تا به انتنها وصل بشه.اون کلید هر طرف باشه یا تلسکوپی وصله یا فیش های انتن

نویسنده:  مجتبی [ جمعه 31 مرداد1393 - 5:16pm ]
عنوان پست:  Re: سوالات فني راجع به ردياب 35

دوست من تلفنی هم باشما صحبت کردم و متوجه شدین برای اینکه جهت سلامت دستگاه تست کنین حتما باید هردوی انتن رو باهم به زبونتون بزنین و تست کردین متوجه شدین دستگاه سالمه قبلش یکی رو به زبونت میزدی . ضمنا کلید هم باید سمت چپ باشه برای تلسکوپی و برای فیشی سمت راست و ولوم پاور رو به اخر میبندین و لوم وزن را ابتدا یعنی صفر اونوقته که تو انتنها شما شک رو احساس میکنین و هرچقدر ولوم وزن رو بیشتر کنین احساس نبض رو روی زبونتون دارین و این نبض بیشتر میشه و تا جاییکه اصلا احساسش نمیکنین این یعنی سلامت دستگاه

نویسنده:  bazargardan [ شنبه 1 شهریور1393 - 8:01am ]
عنوان پست:  Re: سوالات فني راجع به ردياب 35

مجتبی نوشته است:
دوست من تلفنی هم باشما صحبت کردم و متوجه شدین برای اینکه جهت سلامت دستگاه تست کنین حتما باید هردوی انتن رو باهم به زبونتون بزنین و تست کردین متوجه شدین دستگاه سالمه قبلش یکی رو به زبونت میزدی . ضمنا کلید هم باید سمت چپ باشه برای تلسکوپی و برای فیشی سمت راست و ولوم پاور رو به اخر میبندین و لوم وزن را ابتدا یعنی صفر اونوقته که تو انتنها شما شک رو احساس میکنین و هرچقدر ولوم وزن رو بیشتر کنین احساس نبض رو روی زبونتون دارین و این نبض بیشتر میشه و تا جاییکه اصلا احساسش نمیکنین این یعنی سلامت دستگاه

آقا مجتبی جسارت نباشه.این پست رو قبل تماس شما زده بودم كاش به تاريخ پست من دقت كرده بوديد.اینجا جا داره از پشتیبانی شما هم خیلی تشکر کنم.واقعا مدیرید شما.من به شما ارادت خاصی دارم.

صفحه 4 از 4 همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند.