فلزجو FelezJoo
http://www.felezjoo.com/

بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35
http://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=13&t=1016
صفحه 564 از 640

نویسنده:  bazargardan [ دوشنبه 1 دی1393 - 2:04pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

karibo نوشته است:
اتفاقا بايد آنتنارو نكاه كرد تا صحت هدف و تعداد اهداف و فهميد من كه اينجوري ميزنم اصلا زور يا فشار بخودم نميارم كه حتما فرم خاصي كه فلاني آنتن ميزنه منم اونطوري بزنم هركي هرطور تسلط بهتري داره اونطوري بزنه مثلا فاصله آنتناي من از هم هميشه حدود 20 الي 22 هست بنظر من زماني آدم بعد از تاييد هدف دستور حفاري و ميده كه دوست شما در كنارت شمارو به جالش بكشه با اين روش كه شما بدون نكاه كردن به دستكاه،تنظيمات دستكاه به دوستتون بسباريد انجام بده يكم زمان بر هست اما خداييش بعد يه مدت معني كوجكترين حركت آنتن توي دستتون رو ميفهميد اكه از اين مرحله هم شما و هدفي كه تعيين كرديد سر بلند بيرون اومديد اون زمان ميشه جواز حفاري و داد به ياري خدا

با سلام و خوش آمد گویی خدمت شما دوست عزیز
لطفا یبار دیگه به پست قبلی مراجعه نمایید و با دقت مطالعه بفرمایید تا متوجه عرایض بنده بشید.

نویسنده:  karibo [ دوشنبه 1 دی1393 - 2:25pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

سلام دوست عزيز ممنون محبت دارين
مطالعه كردم نظر حضرت عالي قابل احترام هست اما بنده روش نكاه كردن به آنتنهارو ميبسندم هر شخصي به طور خاص خودش ارتباط با دستكاه برقرار ميكنه و تسلط بر ذهنش داره
نظر بنده هم صرفا كمك به دوستان براي بالا بردن درصد موفقيت هست
باقي عرايض بنده هم صرفا ارتباط مستقيمي با نظر شما نداشت
تندرست و كمياب باشيد @};-

نویسنده:  درباره دفینه [ پنج شنبه 25 دی1393 - 10:40am ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

با سلام خدمت دوستان عزیز .

چند سوال از دوستان داشتم :

ما در حال کار در جایی هستیم که یه میله به ارتفاع 5 متر کندیم و یه کوره 15 متری زدیم . در حال حاظر به جایی رسیدیم که وقتی با ردیاب کار میکنی آنتن ها قیچی میکنه .
ولی وقتی میکنی او قسمت رو چیزی نیست و دوباره کمی جلو تر رو قیچی میکنه . تقریبا الان (3 متر ) یک متر یک متر ما رو جلو برده و ما اصطلاحا 4 میخ میکنیم و میکنیم میریم پایین و دوباره چیزی نست .
از نظر خطا بودن و اینها مطمئن هستیم که نیست . یعنی طبق فرمایش اساتید فاین و انواع فرکانس های ردیابی و نقطه زنی رو انجام دادیم و تایید کرده . مود مگنت و کربن و ...
طبق سندی که داریم دستگاه داره درست مبره ما رو و بار جلو تر هست ولی نمی دونم چرا توی راه 3 بار قیچی کرد که کندیم چیزی نبود ... ؟
شاید سوالات مبتدیانه باشه ببخشید :
1 - راهی هست که بشه متوجه شد که بار بالای سر ما هست یا زیر ؟
2 - این که ما با تایید دستگاه میکنیم و چیزی نیست و حالت قیچی جلو تر میره و وقتی میکنیم یک متر جلوتر دوباره قیچی میکنه چی میتونه باشه ؟ ( البته عرض کنم که هر بار که تایید کرده و کندیم رفتیم پایین کمی بوی فاضلاب مانند داشتیم . دفعه اول بسیار زیاد تا حدی که حالت تهو و سرگیجه گرفته بودیم . دفعه دوم و سوم خیلی کمتر )

با توجه به اینکه این بار راهش از درون یه زاغه هست چند متر میتونه پایین باشه ؟ ( توی سند هیچ متراژی برای بار نگفته فقط برای زاغه بود که درست نوشته بود )

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

نویسنده:  saeeed60h [ پنج شنبه 25 دی1393 - 11:57am ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

درباره دفینه نوشته است:
با سلام خدمت دوستان عزیز .

چند سوال از دوستان داشتم :

ما در حال کار در جایی هستیم که یه میله به ارتفاع 5 متر کندیم و یه کوره 15 متری زدیم . در حال حاظر به جایی رسیدیم که وقتی با ردیاب کار میکنی آنتن ها قیچی میکنه .
ولی وقتی میکنی او قسمت رو چیزی نیست و دوباره کمی جلو تر رو قیچی میکنه . تقریبا الان (3 متر ) یک متر یک متر ما رو جلو برده و ما اصطلاحا 4 میخ میکنیم و میکنیم میریم پایین و دوباره چیزی نست .
از نظر خطا بودن و اینها مطمئن هستیم که نیست . یعنی طبق فرمایش اساتید فاین و انواع فرکانس های ردیابی و نقطه زنی رو انجام دادیم و تایید کرده . مود مگنت و کربن و ...
طبق سندی که داریم دستگاه داره درست مبره ما رو و بار جلو تر هست ولی نمی دونم چرا توی راه 3 بار قیچی کرد که کندیم چیزی نبود ... ؟
شاید سوالات مبتدیانه باشه ببخشید :
1 - راهی هست که بشه متوجه شد که بار بالای سر ما هست یا زیر ؟
2 - این که ما با تایید دستگاه میکنیم و چیزی نیست و حالت قیچی جلو تر میره و وقتی میکنیم یک متر جلوتر دوباره قیچی میکنه چی میتونه باشه ؟ ( البته عرض کنم که هر بار که تایید کرده و کندیم رفتیم پایین کمی بوی فاضلاب مانند داشتیم . دفعه اول بسیار زیاد تا حدی که حالت تهو و سرگیجه گرفته بودیم . دفعه دوم و سوم خیلی کمتر )

با توجه به اینکه این بار راهش از درون یه زاغه هست چند متر میتونه پایین باشه ؟ ( توی سند هیچ متراژی برای بار نگفته فقط برای زاغه بود که درست نوشته بود )

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

سلام. تمامی خطا ها به همین صورته. یعنی بعد حفاری دیگه ردیاب اونجا رو نمیگیره.
حالا یا اونجا چیزی هست و به علت قوی بودن خطاها شما نمیتونید جنس اصلی رو بزنید. و یا اینکه جنسی و جود نداره و دارید خطا میزنید. تنها راه حل که به ذهنم میرسه استفاده از مکمل سینوسی با ولتاژ بالا هست.

نویسنده:  درباره دفینه [ پنج شنبه 25 دی1393 - 1:43pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

saeeed60h نوشته است:
درباره دفینه نوشته است:
با سلام خدمت دوستان عزیز .

چند سوال از دوستان داشتم :

ما در حال کار در جایی هستیم که یه میله به ارتفاع 5 متر کندیم و یه کوره 15 متری زدیم . در حال حاظر به جایی رسیدیم که وقتی با ردیاب کار میکنی آنتن ها قیچی میکنه .
ولی وقتی میکنی او قسمت رو چیزی نیست و دوباره کمی جلو تر رو قیچی میکنه . تقریبا الان (3 متر ) یک متر یک متر ما رو جلو برده و ما اصطلاحا 4 میخ میکنیم و میکنیم میریم پایین و دوباره چیزی نست .
از نظر خطا بودن و اینها مطمئن هستیم که نیست . یعنی طبق فرمایش اساتید فاین و انواع فرکانس های ردیابی و نقطه زنی رو انجام دادیم و تایید کرده . مود مگنت و کربن و ...
طبق سندی که داریم دستگاه داره درست مبره ما رو و بار جلو تر هست ولی نمی دونم چرا توی راه 3 بار قیچی کرد که کندیم چیزی نبود ... ؟
شاید سوالات مبتدیانه باشه ببخشید :
1 - راهی هست که بشه متوجه شد که بار بالای سر ما هست یا زیر ؟
2 - این که ما با تایید دستگاه میکنیم و چیزی نیست و حالت قیچی جلو تر میره و وقتی میکنیم یک متر جلوتر دوباره قیچی میکنه چی میتونه باشه ؟ ( البته عرض کنم که هر بار که تایید کرده و کندیم رفتیم پایین کمی بوی فاضلاب مانند داشتیم . دفعه اول بسیار زیاد تا حدی که حالت تهو و سرگیجه گرفته بودیم . دفعه دوم و سوم خیلی کمتر )

با توجه به اینکه این بار راهش از درون یه زاغه هست چند متر میتونه پایین باشه ؟ ( توی سند هیچ متراژی برای بار نگفته فقط برای زاغه بود که درست نوشته بود )

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

سلام. تمامی خطا ها به همین صورته. یعنی بعد حفاری دیگه ردیاب اونجا رو نمیگیره.
حالا یا اونجا چیزی هست و به علت قوی بودن خطاها شما نمیتونید جنس اصلی رو بزنید. و یا اینکه جنسی و جود نداره و دارید خطا میزنید. تنها راه حل که به ذهنم میرسه استفاده از مکمل سینوسی با ولتاژ بالا هست.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این که گفتی یعنی چی ؟؟؟
ما با یه دستگاه نقطه زن دتکت آمریکایی ssp 3000 هم رفتیم اون زیر بزنیم که چون فظا کوچیکه نمیشد لوپ رو خوب بالانس کرد و فضا نداشتیم که خوب لوپ رو حرکت بذیم .

نویسنده:  درباره دفینه [ پنج شنبه 25 دی1393 - 2:13pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

************* یه موضوع دیگه که یادم رفت بگم . تو سند اون بنده خدا اومده بود که 2 تا بار دیگه هم اون دور و بر هست که وقتی با حالت با سیم ردیابی کردیم اون 2 تا رو هم نشون داد . این میتونه ثابت کنه که خطا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نویسنده:  saeeed60h [ پنج شنبه 25 دی1393 - 2:18pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

این تاپیک رو بخونید و واسه ساخت صفحات اخر مد نظرتون باشه. www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=13&t=1860



این تاپیک هم واسه ساختش هست
www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=13&t=1987

نویسنده:  saeeed60h [ پنج شنبه 25 دی1393 - 2:20pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

درباره دفینه نوشته است:
************* یه موضوع دیگه که یادم رفت بگم . تو سند اون بنده خدا اومده بود که 2 تا بار دیگه هم اون دور و بر هست که وقتی با حالت با سیم ردیابی کردیم اون 2 تا رو هم نشون داد . این میتونه ثابت کنه که خطا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این هم نمیتونه ثابت کنه. ولی یکیش که عمقش کم هست رو واسه اینکه ببینید درست زدید حفاری کنید.

نویسنده:  درباره دفینه [ پنج شنبه 25 دی1393 - 2:51pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

saeeed60h نوشته است:
درباره دفینه نوشته است:
************* یه موضوع دیگه که یادم رفت بگم . تو سند اون بنده خدا اومده بود که 2 تا بار دیگه هم اون دور و بر هست که وقتی با حالت با سیم ردیابی کردیم اون 2 تا رو هم نشون داد . این میتونه ثابت کنه که خطا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این هم نمیتونه ثابت کنه. ولی یکیش که عمقش کم هست رو واسه اینکه ببینید درست زدید حفاری کنید.




مشکل اینجاست که اونا جاش از نظر شرایط کار کردن و دیدرس بدتره و نمیشه استارت زد .
یکی از قدیمی ها میگفت این سه تا مال همشون تونل دارن و تونل ها منتهی به آتشکده قدیمی بالای تپه میشه . آتشکده قدیمیه الان دست میراثه . بعد اون طرفی که اینو می گفت خودش یه بار توی یکی از این تونل ها که می گفت رفته و یه پیسوز از جنس سنگ صابون هم دیده که برداشته ( خودم پی سوز رو دیدم ) .

نویسنده:  saeeed60h [ پنج شنبه 25 دی1393 - 4:16pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

خب اگه اینجوریه شما تونل رو پیدا کن بقیش حله.

صفحه 564 از 640 همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند.