فلزجو FelezJoo
http://www.felezjoo.com/

بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35
http://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=13&t=1016
صفحه 476 از 640

نویسنده:  hamze2000 [ جمعه 10 مرداد1393 - 5:11pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

sorosh نوشته است:
درود
در روش20 دقیقه دستگاه باید رو چه عدد ولوم وزنی باشه و بهتره بعد از خاموش کردن دستگاه رو چه وزنی استارت بشه؟

_چطور میشه در محوطه بار جای فلزات مختلف رو مشخص کرد چون عملا با حجم مواجه هستم مثال2در2 که وقتی روش میرم انتن کلا در حاله قیچیه ونمیشه روش نقطه تعین کرد؟
.

سروش عزيز من روي اين موضوع خيلي كار كردم.ذرات و خطا يه ويژگي بارز و خوب دارن كه ميشه ازش استفاده كرد و اين ويژگي اينكه در جا فركانس هاي ردياب رو به خودشون جذب مي كنن و خيلي هم زود با پايان انتشار فركانس اونو از دست ميدن يعني قدرت جذب سريع ولي با مدت كمي رو دارن.اگه در يه محلي كه بار از شما 20 متر فاصله داشته باشه ردياب رو سريع روشن كني و انتن بزني ردياب دقيقا شما رو منحرف ميكنه و به محلي ميبره كه فركانس ها رو سريع به خودش جذب كرده و شما بطور كل ممكنه از بار دور بشي و اصلا بار چند كيلوي رو نتوني بزني.پس وقتي ردياب 20 دقيقه روشن هستش (طي تست هاي عملي بر روي محل هاي خطا)بخوبي تمام عوامل خطا و فلزات رو باردار مي كنه و با خاموش شدن ردياب در طي زمان 3 دقيقه ذرات و خطا هاي مثل سفال و استخوان خاصيت جذب فركانس هاي خودشون رو بر اساس ماهيت غير فلزي از دست ميدن ولي بار و فلز شما همچنان اين فركانس ها رو به واسطه فلزي بودن و ميدان مغناطيسي تقريبا ثابت و قوي حفظ مي كنن.بعد از سه دقيقه خاموشي و با روشن شدن ردياب محلي كه انتن ها بصورت سنگين و اروم بطرفش ميرن محلي هست كه فركانس هاي ردياب هنوز باقي موندن پس اون محل محل اصلي ما هستش.
براي عدد وزني بايد از وزن هاي پايين استفاده كنيم تا هم قدرت ردياب زياد باشه و هم قدرت انتشار و نفوذ فركانس ها بالا باشه پس وزن بايد در حد دبيليوي نهايت 50 گرمي باشه و اگه نقطه مشكوك مشخص هستش مي تونيم وزن بالاي هم بديم تا كيفيت كار بالا هم بره مثل وزن در حد 500گرم الي 1كيلو.
در مورد نقطه زني هم همين 20 دقيقه روشن بودن مي تونه كمكت كنه.رو حجم محل ردياب رو روشن بزار اونم با يه وزن تقريبا بالا مثلا 3الي 10 كيلو بعد بجاي 3 دقيقه 4 دقيقه خاموش كن و داخل حجم با يه وزن دو برابر اوليه (6الي 20 كيلو) انتن بزن و ببين كجاي اين حجم قيچي سنگين و كامل رو داري.

آرین نوشته است:
بعد از باردار شدن منطقه که ممکنه بار هم داشته باشه چقدر باید صبر کرد تا از فرکانس دیگه ای استفاده کرد؟
مثلآ از روی مد طلا بروی مد آهن بخوایم بریم.
و روی مد جدید چقدر باید منتظر موند تا منطقه باردار بشه؟

قدیما اساتید گفته بودن 3 دقیقه
ولی اگه یک منطقه دارای بار باشه و مثلآ 20 دقیقه اون دفینه باردار شده باشه فکر نکنم با سه دقیقه بارهاش از بین برن.

پرسش سروش پرسش من هم هست.

درود @};-


ارين عزيز هدف ما از اين 20 دقيقه بار دار كردن محل هستش اونم با يه فركانس خوب.نيازي به صبر كردن براي تعويض فركانسي نيست و شما مي توني با پيدا كردن محل از هر مدي براب تفكيك استفاده كني.
ما با سه دقيقه خاموشي نمي خواهيم باردار شدن بار رو از بين ببريم بله هدف اينكه تو اين سه دقيقه باردار شدن خطا ها و يون و گاز ها و مغناطيس طبيعي از بين بره در حالي كه بار دار شدن بار ممكنه تا 10 دقيقه هم از بين نره كه اين بستگي به نوع و مقدار بار داره.
در مورد طرح جناب برديا هم بايد اين موضوع كاملا عملي تست بشه و بعد بايد گفت واقعا عمل مي كنه يا نه.اين مكمل رو من بررسي كردم در واقع همون كار اين 20 دقيقه رو انجام ميده و كمي زمان رو براي اين 20 دقيقه كم كرده البته اين روش و اين مكمل براي نقطه محل خوب هستش ولي براي رهگيري ها عملا جواب نخواهد داد.
موفق باشيد

نویسنده:  omidfullsystem [ جمعه 10 مرداد1393 - 5:34pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اساتید عزیز خواستم بپرسم تو یه قبرستون قدیمی که تا حالا حفاری نشده با چ فرکانسی شروع کنیم و در ادامه برای پیدا کردن بار اگه وجود داشته باشه و پیدا کرده نقطه دقیقش با چ فرکانسی ادامه بدیم و انتن بزنیم تا جواب بهتری بگیریم

نویسنده:  آرین [ جمعه 10 مرداد1393 - 6:04pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

سپاس از شما جناب حمزه
ولی منظور من چیز دیگه ای بود
ما باید برای اینکه ببینیم هدف آهن زنگ زده هست یا نه حتمآ باید اونرو روی مد آهن هم تست کنیم که ببینیم قیچی میکنه یا نه
حال اگه ما ردیاب رو پس از سه دقیقه روی مد آهن بزاریم آیا آنتنها هنوز به دنبال اون بار واقعی که شدیدآ طی بیست دقیقه باردار شده نمیرن؟
چون حتمآ بخاطر حجمش و فلز بودنش فرکانس رو زیاد درون خودش نگه میداره و باز هم آنتنها با وجود اینکه روی مد آهن هست به سمتش میرن
اینطور نیست؟
شاید سه دقیقه کم باشه.

نویسنده:  Kani [ جمعه 10 مرداد1393 - 6:17pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

omidfullsystem نوشته است:
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اساتید عزیز خواستم بپرسم تو یه قبرستون قدیمی که تا حالا حفاری نشده با چ فرکانسی شروع کنیم و در ادامه برای پیدا کردن بار اگه وجود داشته باشه و پیدا کرده نقطه دقیقش با چ فرکانسی ادامه بدیم و انتن بزنیم تا جواب بهتری بگیریم


سلام
نمیدونم چقد مطالعه داشتید که در این صورت باید تا الان جوابتونو گرفته بودید. ولی به طور کل میگم که همه توجه کنند

دارید کار خودتونو سخت میکنید.
همین روش 20 دقیقه که اخیرا بیان شده همه جا جوابگوست کاری به قبرستان و غیر نداره.
هدف این تست اینه که موارد کاذب من جمله استخوان و سفال و ذرات و غیره بارشون تخلیه بشه با 3 دقیقه خاموشی البته بعد از 20 دقیقه.
سپس بعد از 20 دقیقه روشن و 3 دقیقه خاموشی دوباره ردیاب روشن شده و اینبار اگر فلزی در اون محوطه هست آنتن ها به اون سمت برن و روی اهداف کاذب قیچی نکنند.

دیگه خواهشا اینقد تکرار نکنید. این تست فکر نکنم مختص به جایی خاص باشه. همه جا کار میده و پیچیده هم نیست.
فرکانسها هم در تایپک قفل شده هست. گفتن تایپک بزنیم که سوال در مورد فرکانس پیش نیاد باز توجهی نمیشه.

نویسنده:  omidfullsystem [ جمعه 10 مرداد1393 - 6:51pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

مرسی کانی جان اما منظور من این بود که با کدوم مد شروع کنیم با مد برنز- نقره- مس یا اینکه یه راست بریم سراغ طلا و برای طلا بهتره با مد 1تا 5 خود دستگاه شروع کنیم یا از فرکانس 165.3 استفاده کنیم

نویسنده:  hamze2000 [ جمعه 10 مرداد1393 - 8:00pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

omidfullsystem نوشته است:
مرسی کانی جان اما منظور من این بود که با کدوم مد شروع کنیم با مد برنز- نقره- مس یا اینکه یه راست بریم سراغ طلا و برای طلا بهتره با مد 1تا 5 خود دستگاه شروع کنیم یا از فرکانس 165.3 استفاده کنیم


اميد عزيز با هر مدي كه دوست داري شروع كنه.براي دوستاني كه تازه ردياب رو گرفتن به نظر من مد حفره مي تونه تو اين روش عالي جواب بده ;)
حفره جواب داد ديگه مي توني بري از فركانس 165.3 استفاده كني.
تا جاي كه فهميدم و با استاد جاويد در ارتباط بودم اين فركانس از طريق پراپ زني براي استاد جاويد هم جواب داده :ymhug:

نویسنده:  omidfullsystem [ جمعه 10 مرداد1393 - 8:11pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

ممنون همزه جان ی سوال میخواستم بپرسم مد پول کاغذی فرقی نداره که ریال ایران باشه یا دلار باشه فرکانس همه یکیه یا فرق داره

نویسنده:  hamze2000 [ جمعه 10 مرداد1393 - 8:58pm ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

من دقیق خبر ندارم و تست هم نکردم ولی تا جای که خبر دارم فرق دارن و هر در فرکانس های متفاوتی دارن.

نویسنده:  tehrani39111355 [ شنبه 10 مرداد1393 - 12:06am ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

آرین نوشته است:
فکر میکنم یه سری مسائل پشت سرمون حل نشده رها شدن

بخش بزرگی از حرکات این آنتنها با ذهن خودمونه مثلآ هر وقتی شما بخواید قیچی میکنن و هر وقتی خوشمون نیاد قیچی نمیکنن
این رو در یک سفر فهمیدم وقتی که روی مد برنز ردیاب روی 10 تن قیچی کرد و من گفتم خطاست
ولی وقتی خونه اومدم فهمیدم که ذهن من چقدر در ردیابی موثره بدون اینکه خودم چیزی بدونم
برای اینکه بهتون ثابت کنم این تست رو انجام بدین تا منظورمو متوجه بشین
ردیاب رو بزارین روی یک فرکانسی که نباید قیچی کنه حالا آنتنها رو بصورت قیچی نگه دارین بعد دسته های پلاستیکی رو بهم نزدیک کنین بطوریکه انگشتاتون بخورن به هم . از این به بعد دیگه نمیتونین آنتنهارو از هم باز کنین و محکم به هم قیچی میمونن
پس به این نتیجه میرسیم که این دو آنتن یک میل نسبی برای جذب همدیگه دارن
حالا پرسش من اینه که ما کجا باید بفهمیم که این قیچی که در هر محلی انجام میشه بخاطر این کشش نسبی هست یا بخاطر فرکانس داده شده به ردیاب؟
هرچقدر تمرین و فکر کردم نتونستم یک مرز مشخص بین این دو نیرو در نظر بگیرم که بفهمم کی کدومشون داره باعث قیچی میشه.
با این تفاسیر تست گرفتنها با اون ظرافت هاش خیال و رویا هستن.

این آنتنها در ردیاب 35 مثل این میمونه که چرخهای موتور هوندا (آنتنها) رو بندازیم زیر پرادو (ردیاب 35) بعد انتظار داشته باشیم که آفرود بره.
به نظر این بنده حقیر 70 درصد مشکلات همه بچه ها و ناراضی بودنشون از اینجا آب میخوره
این رو هم فهمیدم که حتی کسانی که خیلی ادعای تجربشون میشه و میگن من ذهنم رو دخالت نمیدم خودشون راحتترین قربانی برای تآثیر ذهنی هستن. :))

باید روی سیستمی کار بشه که توش تآثیر ذهن نباشه و از طرفی هر کسی بتونه تهیه اش کنه چون همه که مهندس مکانیک نیستن.

حقیقتش من از مهندس حمید و مهندس مجتبی این انتظار رو دارم که قبول زحمت کنن.
چون این محصولی که فروختن کامل نیست و باعث خطای فراوان و الافی همه توی بیابون و از همه مهمتر آبروریزی ما دستگاه دارها میشه.
ببخشید دیگه خیلی رک بود. :ymblushing:

اون چیزی که گفتم رو تست کنید اگه اشتباه گفته بودم بهم بگین که بدونم.


سلام دوست من
هنوز برای ردیابی درمکان واقعی آماده نشده ای.چون حرکت آنتن را نمیشناسید.چرا؟چون به کارخودت شک دارید.پس باید روی اهداف کاشته شده توسط دوستان کارکنید.هروقت ازده هدف کاشته شده هشت تا رابدون راهنمایی ودخالت ذهن پیدا کردی برو برای شکاردفینه.
این مشگل شما را منم داشتم.فقط تمرین روی اهداف فلزپنج کیلوبه بالاوتمرین روی چاهی که سربسته است.
اگه نسبت به حرکات آنتن شناخت نداشته باشی،ازردیابی دلزده میشی.
فقط شناخت حرکت آنتن .فقط همین.طوری که اگه چیزی سنس کرد بهش اطمینان داشته باشی که یه نیرویی پشت این حرکت هست .
یکی هم نوک آنتن را به قدری پایین بیار که نیروی ذهنت روش تاثیر نداشته باشه وجلوی حرکت اضافی گرفته بشه.تا 50بشماریواش یواش میره سمت هدف.اونوقت ببین ردیابی چقدرلذت بخشه.
موفق باشی

نویسنده:  آرین [ شنبه 10 مرداد1393 - 2:44am ]
عنوان پست:  Re: بخش آزاد آموزش اپراتوری با ردیاب فوق حرفه ای FPL-35

tehrani39111355 نوشته است:
آرین نوشته است:
فکر میکنم یه سری مسائل پشت سرمون حل نشده رها شدن

بخش بزرگی از حرکات این آنتنها با ذهن خودمونه مثلآ هر وقتی شما بخواید قیچی میکنن و هر وقتی خوشمون نیاد قیچی نمیکنن
این رو در یک سفر فهمیدم وقتی که روی مد برنز ردیاب روی 10 تن قیچی کرد و من گفتم خطاست
ولی وقتی خونه اومدم فهمیدم که ذهن من چقدر در ردیابی موثره بدون اینکه خودم چیزی بدونم
برای اینکه بهتون ثابت کنم این تست رو انجام بدین تا منظورمو متوجه بشین
ردیاب رو بزارین روی یک فرکانسی که نباید قیچی کنه حالا آنتنها رو بصورت قیچی نگه دارین بعد دسته های پلاستیکی رو بهم نزدیک کنین بطوریکه انگشتاتون بخورن به هم . از این به بعد دیگه نمیتونین آنتنهارو از هم باز کنین و محکم به هم قیچی میمونن
پس به این نتیجه میرسیم که این دو آنتن یک میل نسبی برای جذب همدیگه دارن
حالا پرسش من اینه که ما کجا باید بفهمیم که این قیچی که در هر محلی انجام میشه بخاطر این کشش نسبی هست یا بخاطر فرکانس داده شده به ردیاب؟
هرچقدر تمرین و فکر کردم نتونستم یک مرز مشخص بین این دو نیرو در نظر بگیرم که بفهمم کی کدومشون داره باعث قیچی میشه.
با این تفاسیر تست گرفتنها با اون ظرافت هاش خیال و رویا هستن.

این آنتنها در ردیاب 35 مثل این میمونه که چرخهای موتور هوندا (آنتنها) رو بندازیم زیر پرادو (ردیاب 35) بعد انتظار داشته باشیم که آفرود بره.
به نظر این بنده حقیر 70 درصد مشکلات همه بچه ها و ناراضی بودنشون از اینجا آب میخوره
این رو هم فهمیدم که حتی کسانی که خیلی ادعای تجربشون میشه و میگن من ذهنم رو دخالت نمیدم خودشون راحتترین قربانی برای تآثیر ذهنی هستن. :))

باید روی سیستمی کار بشه که توش تآثیر ذهن نباشه و از طرفی هر کسی بتونه تهیه اش کنه چون همه که مهندس مکانیک نیستن.

حقیقتش من از مهندس حمید و مهندس مجتبی این انتظار رو دارم که قبول زحمت کنن.
چون این محصولی که فروختن کامل نیست و باعث خطای فراوان و الافی همه توی بیابون و از همه مهمتر آبروریزی ما دستگاه دارها میشه.
ببخشید دیگه خیلی رک بود. :ymblushing:

اون چیزی که گفتم رو تست کنید اگه اشتباه گفته بودم بهم بگین که بدونم.


سلام دوست من
هنوز برای ردیابی درمکان واقعی آماده نشده ای.چون حرکت آنتن را نمیشناسید.چرا؟چون به کارخودت شک دارید.پس باید روی اهداف کاشته شده توسط دوستان کارکنید.هروقت ازده هدف کاشته شده هشت تا رابدون راهنمایی ودخالت ذهن پیدا کردی برو برای شکاردفینه.
این مشگل شما را منم داشتم.فقط تمرین روی اهداف فلزپنج کیلوبه بالاوتمرین روی چاهی که سربسته است.
اگه نسبت به حرکات آنتن شناخت نداشته باشی،ازردیابی دلزده میشی.
فقط شناخت حرکت آنتن .فقط همین.طوری که اگه چیزی سنس کرد بهش اطمینان داشته باشی که یه نیرویی پشت این حرکت هست .
یکی هم نوک آنتن را به قدری پایین بیار که نیروی ذهنت روش تاثیر نداشته باشه وجلوی حرکت اضافی گرفته بشه.تا 50بشماریواش یواش میره سمت هدف.اونوقت ببین ردیابی چقدرلذت بخشه.
موفق باشی


شاید همینطور باشه
ممنون از شما جناب تهرانی :ymhug:

صفحه 476 از 640 همه زمان ها بر اساس UTC + 3:30 ساعت تنظیم شده اند.